Zit vlak bij mijn huis dus als er geen vage kutmuzikant staat wil ik er best wel eens een vaas bier of glas whisky drinken.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef Paul het volgende:
Iemand al eens hier geweest: https://www.facebook.com/kleinberlijn.de
Jij durftquote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zit vlak bij mijn huis dus als er geen vage kutmuzikant staat wil ik er best wel eens een vaas bier of glas whisky drinken.
In dat bericht hebben ze het over stoplichten, maar daar staan toch helemaal geen stoplichten? Althans niet als dat zebrapad over op de Viebrug komt.quote:
Ik vind het echt niks. Moskee tot daaraan toe, en dat je bakstenen gebruikt kan ik ook nog wel bij. Maar waarom dan glas-met-metaal minaretten?? Die passen niet bij het gebouw, en ook niet in de wijkquote:Op zondag 17 maart 2013 09:06 schreef speknek het volgende:
Uh traditionele moskees zijn juist oerlelijk. Ik ben er wel blij om dat ze zich nog een beetje aan de buurt hebben aangepast en tenminste nog de rode bakstenen e.d. gebruiken.
Met als straatnaam nog "Moskeeplein" ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En los van dat alles, wie gaat er in GODSNAAM (of Allah's naam, zo u wilt) wonen in die appartementen die tegen die moskee aangebouwd worden...? Het is natuurlijk een keuze, maar dan heb je dus elke dag een imam tegen je gevel aan blèren...
Moslims?quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
$
En los van dat alles, wie gaat er in GODSNAAM (of Allah's naam, zo u wilt) wonen in die appartementen die tegen die moskee aangebouwd worden...?
Als je erin woont hoef je er in ieder geval niet tegenaan te kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:02 schreef speknek het volgende:
Ik denk sowieso niemand want dat appartementencomplex wordt toch aarslelijk.
In de immer gezellige Damstraat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:02 schreef speknek het volgende:
Ik denk sowieso niemand want dat appartementencomplex wordt toch aarslelijk.
Maar dan kijk je naar de moskee, damstraat en vleutenseweg. Oh joy...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:31 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als je erin woont hoef je er in ieder geval niet tegenaan te kijken.
Ik las er iets over op Twitter... welke brug?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef pokkerdepok het volgende:
okee komen hier net 6 ME busjes over de brug scheuren met sirenes...? wtf?
draaiweg, over de vecht, richting oost.wat stond er dan op twitter?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik las er iets over op Twitter... welke brug?
Ik ben er afgelopen zaterdagmiddag geweest, best een leuk tentje! Helemaal geen obscuur donker alto-hol zoals je zou verwachten.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef Paul het volgende:
Iemand al eens hier geweest: https://www.facebook.com/kleinberlijn.de
Niets mis met Gulpener Dort!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:35 schreef Silenus het volgende:
edit: ze hebben er overigens wel Gulpener bier
Ja, bij Lunetten. Daar hebben normale mensen niets aan.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:22 schreef Hojdhopper het volgende:
Om even terug te komen op de fietstunnelberichten hierboven: http://www.utrecht.nl/sma(...)tID=385762&type=pers
Mocht dit nog niet bekend zijn hier dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |