Ik wil je opzoeken en je hand schudden voor deze bemoedigende reactiequote:Op maandag 15 augustus 2011 16:46 schreef Rezania het volgende:
Net alsof je alleen in probleemwijken gevaar looptTS je kan overal, echt overal, in de wereld worden bestolen, bedreigd, verkracht en vermoord. Leer er mee leven, het leven wordt er gewoon niet veiliger op. Nou, gedraag je als een vent en ga naar kanaleneiland!
Eerst testen of hij het doetquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:47 schreef Jmsls het volgende:
Gewoon daar heen lopen, pakje halen en weer heel snel weglopen
Ik mag haar niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen de verhalen gehoord, ik ben haar nog niet tegen gekomen.
Dat hoeft niet, een bedankje is goed genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:47 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik wil je opzoeken en je hand schudden voor deze bemoedigende reactie
had je watquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:53 schreef Piye het volgende:
Mensen die niet door probleemwijken durven te lopen.
Het is zomer man, acht uur is het nog fucking licht.quote:
Ja een setje ballen, itt tot een bepaalde persoon in dit topic...quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:56 schreef Jmsls het volgende:
Kans dat je nageroepen word door wat hangende jeugd zal best groot zijn? Of is het daar heel druk dus heeft dat geen nut? Ben daar nog nooit geweest.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is zomer man, acht uur is het nog fucking licht.
[..]
Ja een setje ballen, itt tot een bepaalde persoon in dit topic...
Levensgevaarlijk, maar als jij zonodig voor een paar euro besparen iets tweedehands wilt gaan kopen op zo'n plek, ga je gang. Mij is het het niet waardquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef Aapvis het volgende:
Beste mensen
Ik heb een afspraak gemaakt met iemand op marktplaats om iets van hem te kopen.
Blijkt het iemand te zijn in de Utrechtse wijk Kanaleneiland![]()
ps, iemand ervaringen met Kanaleneiland?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, maar als jij zonodig voor een paar euro besparen iets tweedehands wilt gaan kopen op zo'n plek, ga je gang. Mij is het het niet waard![]()
Uiteraard ga je op pad met een niet te sjiek uitziende auto, en heb je vantevoren precies het benodigde bedrag gepind. Pinnen bij een winkelcentrum in kanaleneiland is spelen met je leven.
Rij sowieso in de wijk met al je ramen en deuren gesloten (op slot dus) Check je spiegels 4x vaker dan normaal. Pas op voor kinderen die ineens "toevallig" midden op straat gaan staan spelen met een bal zodat jij moet afremmen: zij zijn de afleidingsmaneuvre voor hun grotere broers die al je deuren openrukken, je auto afpakken en jou rillend in je onderbroekje op straat achterlaten. Met de deuren op slot voorkom je dit.
Mocht je het heelhuids halen tot bij het huis van de verkoper, rij dan eerst 3 rondjes, en probeer altijd een parkeerplek zo dicht mogelijk bij de (kapotgeschoten) voordeur van zn schotelflat te vinden. Is er geen plek binnen 30 meter, rij dan nog langer door tot er wel iemand wegrijdt, en parkeer daar.
Zie er niet uit als een kantoorlul, dus geen pak of colbertje, dan kun je je portemonnee zeker meteen al inleveren. Draag kleding die lijkt op wat ze in de wijk dragen. Capuchontrui ofzo. Niet de smart-ass uithangen, ze hebben je zo door. Loop met neergeslagen blik naar het portaal, en kijk niet, ik herhaal NIET de straatjongeren recht in de ogen. Het is net als met gorilla's, als je ze recht aankijkt zien ze dat als een provocatie.
Pas op de galerijen en in de gangen van de flat goed op voor lijmsnuivende jongeren, die zijn soms agressief. Stap voor de zekerheid over kartonnen dozen heen in plaats van ze aan de kant te schoppen. Er zou zomaar iemand in kunnen liggen. Sluit de deal snel bij de voordeur, laat je niet binnen uitnodigen, want dan ben je reddeloos verloren. Laat al bij de eerste zin weten dat meerdere mensen op de hoogte zijn dat je hier bent. Is de koop gesloten en het geld overhandigd, loop dan met gezwinde spoed naar je auto maar doe het wel onopvallend en op het oog chill, ook al ben je doodsbang.
Instappen, alles weer op slot, en rijden voor je leven. De verkoper is nu nl. bezig om 3 straten verderop een roadblock van oude bmw's op te zetten, zodat ze je kunnen beroven, en hij het product de komende week nog 5x kan verkopen aan zo'n argeloze hollander. Neem de minst logische route de wijk uit!
Post morgen even of je het overleefd hebt?
Beter kan ik het niet verwoorden!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, maar als jij zonodig voor een paar euro besparen iets tweedehands wilt gaan kopen op zo'n plek, ga je gang. Mij is het het niet waard![]()
Uiteraard ga je op pad met een niet te sjiek uitziende auto, en heb je vantevoren precies het benodigde bedrag gepind. Pinnen bij een winkelcentrum in kanaleneiland is spelen met je leven.
Rij sowieso in de wijk met al je ramen en deuren gesloten (op slot dus) Check je spiegels 4x vaker dan normaal. Pas op voor kinderen die ineens "toevallig" midden op straat gaan staan spelen met een bal zodat jij moet afremmen: zij zijn de afleidingsmaneuvre voor hun grotere broers die al je deuren openrukken, je auto afpakken en jou rillend in je onderbroekje op straat achterlaten. Met de deuren op slot voorkom je dit.
Mocht je het heelhuids halen tot bij het huis van de verkoper, rij dan eerst 3 rondjes, en probeer altijd een parkeerplek zo dicht mogelijk bij de (kapotgeschoten) voordeur van zn schotelflat te vinden. Is er geen plek binnen 30 meter, rij dan nog langer door tot er wel iemand wegrijdt, en parkeer daar.
Zie er niet uit als een kantoorlul, dus geen pak of colbertje, dan kun je je portemonnee zeker meteen al inleveren. Draag kleding die lijkt op wat ze in de wijk dragen. Capuchontrui ofzo. Niet de smart-ass uithangen, ze hebben je zo door. Loop met neergeslagen blik naar het portaal, en kijk niet, ik herhaal NIET de straatjongeren recht in de ogen. Het is net als met gorilla's, als je ze recht aankijkt zien ze dat als een provocatie.
Pas op de galerijen en in de gangen van de flat goed op voor lijmsnuivende jongeren, die zijn soms agressief. Stap voor de zekerheid over kartonnen dozen heen in plaats van ze aan de kant te schoppen. Er zou zomaar iemand in kunnen liggen. Sluit de deal snel bij de voordeur, laat je niet binnen uitnodigen, want dan ben je reddeloos verloren. Laat al bij de eerste zin weten dat meerdere mensen op de hoogte zijn dat je hier bent. Is de koop gesloten en het geld overhandigd, loop dan met gezwinde spoed naar je auto maar doe het wel onopvallend en op het oog chill, ook al ben je doodsbang.
Instappen, alles weer op slot, en rijden voor je leven. De verkoper is nu nl. bezig om 3 straten verderop een roadblock van oude bmw's op te zetten, zodat ze je kunnen beroven, en hij het product de komende week nog 5x kan verkopen aan zo'n argeloze hollander. Neem de minst logische route de wijk uit!
bedankt voor deze geniale postquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Livingstonelaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:03 schreef Ferdii het volgende:
welke straat?
knaleiland zuid is voornamelijk meubel boulevardTs wordt dus gewoon naar 1 of ander industrie terrein gelokt en in elkaar gerost
Vergeet niet in je openingszin te vermelden dat de FOK!s weet waar je bent. Dit zal geheid indruk maken.quote:
Dat is serieus 1 van de slechtere straten in kanaleneilandquote:
serieus?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat is serieus 1 van de slechtere straten in kanaleneilandBereid je voor op schotel flats en print de handleiding van Gripper uit!
Jaquote:
Nu durf ik niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ja
1 voordeel is er wel. Nadat je afgetuigd bent en gestript van alles wat waardevol is hoef je maar 2 straten te lopen naar het dicht bijzijnde politiebureau (marco pololaan). Reken er alleen niet op dat zij ook naar jou komen als je belt
Wat er echt gaat gebeuren:quote:
geluidsinstallatiequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:14 schreef Jmsls het volgende:
Wat koop je eigenlijk? Ik kwam ooit in een probleemwijk voor een laptop bleek dat ie windows 7 illegaal erop had gezet
dank voor deze inside-informationquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat er echt gaat gebeuren:
Je stapt uit je auto, wat kleine kindertjes roepen je na (of niet) je koopt dat ding en loopt weer weg, misschien wat sleutelkrasjes op je auto.
haha nee, Azielaan, vasco da gama en livingstone laan zijn de ergste 3 van knal eiland zuidquote:
Zo te zien heeft de google voiture het ook overleefd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haha nee, Azielaan, vasco da gama en livingstone laan zijn de ergste 3 van knal eiland zuid
Die schotels hangen ook niet aan de voorkant van de flat, maar aan de achterkant
zie foto
[ afbeelding ]
hier moet ik van huilenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haha nee, Azielaan, vasco da gama en livingstone laan zijn de ergste 3 van knal eiland zuid
Die schotels hangen ook niet aan de voorkant van de flat, maar aan de achterkant
zie foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef Gripper het volgende:
Bwehe, je bent echt een bangerik
Ik heb trouwens serieus vorig jaar een cameralens opgehaald bij een Chinees in Kanaleneiland, en ik kan me TS onrust wel een beetje voorstellen. Sommige straten en flatjes zijn echt zo shabby, en er hangen zulke norskijkende mannen in jurken rond ** EN ZEKER NU ZE EXTREEM HONGERIG ZIJN, ZIJN ZE NÓG SNELLER GEPRIKKELD ** dat je gewoon snel weer weg wilt. En al die trappenhuizen ruiken ook altijd hetzelfde, naar bedorven groente en zweterige woestijnvrouwenslippers.
Ik woon in Utrecht, dus ik fiets er wel gewoon doorheen. Zou het serieus een soort "overwinning" voor de probleemwijken vinden als ik me door mn eigen gevoel bang zou laten maken en dan een omweg maken.
Nee ik behoor daar niet bij, ga gewoon man alsof er iets gebeurd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dank voor deze inside-information![]()
behoor jij toevallig bij de fok knokploeg en heb je vanavond vrij?
Als jij m'n treinkaartje voor me betaalt en me 50 euro geeft ga ik wel voor je.quote:
TS rippen van zijn geld nog voor hij aankomt in Kanaleneilandquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje voor me betaalt en me 50 euro geeft ga ik wel voor je.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje voor me betaalt en me 50 euro geeft ga ik wel voor je.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS rippen van zijn geld nog voor hij aankomt in Kanaleneiland
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Nee ik behoor daar niet bij, ga gewoon man alsof er iets gebeurd.
Ik zie op google news trouwens niets over geweld op de livingstonelaan.
Faal, dat noemen ze 'Shab' (whatever that may be...)quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef DutchSpike het volgende:
180cc kkbezem zemmel kom nie naar ons weik he anders krijg je kk klappen vriend
gr gr
Huh?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Faal, dat noemen ze 'Shab' (whatever that may be...)
om van te huilen ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Misschien kom je iemand uit het filmpje tegen!
Kun je gelijk zijn handtekening vragen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |