Wat er echt gaat gebeuren:quote:
geluidsinstallatiequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:14 schreef Jmsls het volgende:
Wat koop je eigenlijk? Ik kwam ooit in een probleemwijk voor een laptop bleek dat ie windows 7 illegaal erop had gezet
dank voor deze inside-informationquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:15 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Wat er echt gaat gebeuren:
Je stapt uit je auto, wat kleine kindertjes roepen je na (of niet) je koopt dat ding en loopt weer weg, misschien wat sleutelkrasjes op je auto.
haha nee, Azielaan, vasco da gama en livingstone laan zijn de ergste 3 van knal eiland zuidquote:
Zo te zien heeft de google voiture het ook overleefd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haha nee, Azielaan, vasco da gama en livingstone laan zijn de ergste 3 van knal eiland zuid
Die schotels hangen ook niet aan de voorkant van de flat, maar aan de achterkant
zie foto
[ afbeelding ]
hier moet ik van huilenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haha nee, Azielaan, vasco da gama en livingstone laan zijn de ergste 3 van knal eiland zuid
Die schotels hangen ook niet aan de voorkant van de flat, maar aan de achterkant
zie foto
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:19 schreef Gripper het volgende:
Bwehe, je bent echt een bangerik
Ik heb trouwens serieus vorig jaar een cameralens opgehaald bij een Chinees in Kanaleneiland, en ik kan me TS onrust wel een beetje voorstellen. Sommige straten en flatjes zijn echt zo shabby, en er hangen zulke norskijkende mannen in jurken rond ** EN ZEKER NU ZE EXTREEM HONGERIG ZIJN, ZIJN ZE NÓG SNELLER GEPRIKKELD ** dat je gewoon snel weer weg wilt. En al die trappenhuizen ruiken ook altijd hetzelfde, naar bedorven groente en zweterige woestijnvrouwenslippers.
Ik woon in Utrecht, dus ik fiets er wel gewoon doorheen. Zou het serieus een soort "overwinning" voor de probleemwijken vinden als ik me door mn eigen gevoel bang zou laten maken en dan een omweg maken.
Nee ik behoor daar niet bij, ga gewoon man alsof er iets gebeurd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef Aapvis het volgende:
[..]
dank voor deze inside-information![]()
behoor jij toevallig bij de fok knokploeg en heb je vanavond vrij?
Als jij m'n treinkaartje voor me betaalt en me 50 euro geeft ga ik wel voor je.quote:
TS rippen van zijn geld nog voor hij aankomt in Kanaleneilandquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje voor me betaalt en me 50 euro geeft ga ik wel voor je.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij m'n treinkaartje voor me betaalt en me 50 euro geeft ga ik wel voor je.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS rippen van zijn geld nog voor hij aankomt in Kanaleneiland
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Nee ik behoor daar niet bij, ga gewoon man alsof er iets gebeurd.
Ik zie op google news trouwens niets over geweld op de livingstonelaan.
Faal, dat noemen ze 'Shab' (whatever that may be...)quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef DutchSpike het volgende:
180cc kkbezem zemmel kom nie naar ons weik he anders krijg je kk klappen vriend
gr gr
Huh?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Faal, dat noemen ze 'Shab' (whatever that may be...)
om van te huilen ditquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Misschien kom je iemand uit het filmpje tegen!
Kun je gelijk zijn handtekening vragen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |