Danku..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:29 schreef Nilltris het volgende:
Mijn ervaringen met Kanaleneiland:
Kanaleneiland
Succes!
je was dan waarschijnlijk ook met niets teruggekomenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Had ik 3 maanden geleden, een deal via MP gemaakt om een MacBook te kopen bij iemand in utrecht (niet kanaleneiland) en op de dag zelf belde die persoon dat ie bij vrienden in kanaleneiland zat en of ik het daar kon halen..... heb toen vriendelijk bedankt en maar niet gegaan
Ik zou het ook niet leuk als je een deal met iemand hebt, en die gene dan met 5 mensen binnen komt stormenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:34 schreef Rezania het volgende:
TS is een watje en heeft geen vrienden voor back-up
Nee, die moet je dan ook een beetje verbergen. Gewoon de deal aan de deur maken terwijl je vrienden achter een auto wachten. Wat moet je eigenlijk halen dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet leuk als je een deal met iemand hebt, en die gene dan met 5 mensen binnen komt stormen
400 euroquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:36 schreef ReplaR het volgende:
Hoop voor je dat het wat je koopt niet al te duur is en je niet veel geld opzak hebt.
Blijf ook aub vooral doorgaan met posten zodat we eventueel je familie kunnen inlichten.
Iemand met Romana in haar UI zou ik mijden als de pestquote:
Dat ben ik. En nu?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iemand met Romana in haar UI zou ik mijden als de pest
weet ik niet ik kom daar alleen iets ophalen bij iemand waarbij ik het ga kopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:39 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn daar veel probleemjongeren?
Is voornamelijk een kantoren/meubelboulevard wijk. Volgens mij zit daar nog wel redelijk volk vergeleken met de echte kanaleneiland.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |