Smoesjes! Kom nou maar gewoon ff kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef zatoichi het volgende:
Ja wat wil je als je het op een tunnel van de a2 organiseert. Wat heeft een snelweg met utrech te maken? Dan kun je het net zo goed in de arena vieren.
Zowel de A2 als Leidsche rijn bestonden nog niet bij de ondertekening. In die tijd kon je de stad misschien nog net zien liggen van die plek.
Ik misschien. Wel een kutlocatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
Ben ik nou de enige die morgen naar het vrede van Utrecht spektakel gaat![]()
Saaierds
Ik ga ook Paulus!quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
Ben ik nou de enige die morgen naar het vrede van Utrecht spektakel gaat![]()
Saaierds
GVD ik was net te laat!quote:
Zeker dat gedeelte met Junkie XL dat was idd wel hardquote:Op zondag 14 april 2013 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Tot hier in Overvecht was het te horen, echt niet normaal.
De Herenroute? Daarmee willen ze de hoofdroute ontlasten.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:05 schreef Neelix het volgende:
Waarom ligt er ineens een nieuwe fietsroute door het centrum met allerlei stippen over kruisingen heen en oerlelijke rode bordjes?
Nee, die is het niet. Hij gaat bijvoorbeeld ook vlak voor het spoorwegmuseum langs en over de Mariaplaats zelf en niet het achterafweggetje daar.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
De Herenroute? Daarmee willen ze de hoofdroute ontlasten.
[ afbeelding ]
Is het nog gelukt?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dus. En we moeten het nu dus officieel verwijderen van de verhuurder (brief over gehad) en dat moet voor maandag gedaan zijn, anders doen hun het en is de rekening voor ons.
Word er helemaal tense van. Werk op Croeselaan en woon in binnenstad. Met de fiets kom je alleen maar ellende tegen. De situatie verandert om de paar weken. Tijd dat er een dooie valt en ze het eindelijk goed regelen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
Die fiets/voetganger-route door de Lange Koestraat wordt er ook niet echt veiliger op he?
Plaatje van Twitter:
[ afbeelding ]
Blij dat ik daar in de spits niet langs hoef. Maar goed, alternatieven zijn er ook niet echt tenzij je grote groepen via het Paardeveld laat fietsen. Als die Rabobrug er nou eens was geweest had je voor een deel van de mensen tenminste een alternatief.quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:48 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Word er helemaal tense van. Werk op Croeselaan en woon in binnenstad. Met de fiets kom je alleen maar ellende tegen. De situatie verandert om de paar weken. Tijd dat er een dooie valt en ze het eindelijk goed regelen.
The Wall was al een tijdje in handen van SNS Property Finance, 1 van de redenen dat SNS genationaliseerd moest worden.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:53 schreef Markeerstift het volgende:
UTRECHT - Ondernemer Roger Lips is dinsdag failliet verklaard. De man die bekend werd als ontwikkelaar van winkelcentrum The Wall bij Leidsche Rijn staat voor 7,3 miljoen euro in het rood bij de ABN Amro.
Daarnaast heeft hij nog andere grote schulden en een hypotheek van 13 miljoen euro op zijn huis in Uden. De Brabantse ondernemer stond tot vorig jaar nog in de Quote 500.
De rechtbank in Den Bosch heeft dinsdag twee curatoren benoemd.
Bron
Wat gaat er dan nu met the Wall gebeuren?
O haha, ik ben niet goed op de hoogte dusquote:Op dinsdag 16 april 2013 19:57 schreef Q. het volgende:
[..]
The Wall was al een tijdje in handen van SNS Property Finance, 1 van de redenen dat SNS genationaliseerd moest worden.
En dat geld staat natuurlijk in een ander bv-tje of bij zijn vrouw geparkeerd...quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:01 schreef speknek het volgende:
Aardig hypotheekje. Waarschijnlijk aan zichzelf uitgeleend om maximaal hra te cashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |