Bij 1 zou je dat nog wel doen, maar het gaat om 2 hele straten die gedaan moeten worden. Niet bij elk huis zit het plakband er nog op, maar bij zo'n 70% wel. En ik geloof niet dat al mijn buurtgenoten het op prijs stellen als ik even aanbel met de vraag of ik via hun slaapkamer de dakgoot in mag staap (en volgens mij red je dat dan nog niet qua lengte)quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef Deetch het volgende:
dakkapel kun je toch gewoon uit stappen en dan op het dak staan om het plakband te verwijderen?
Yep, en die ladder kunnen we nu dus niet meer lenen. Die is niet meer beschikbaar.. maar daardoor weten we dus wel dat we een 5 meter nodig hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef frederik het volgende:
Hoe hebben jullie die tape aangebracht? Ook een ladder geleend ergens?
Mjah, prijstechnisch is dat misschien nog wel te doen (22 euro) alleen zitten we dan ook met het vervoer... het is een optie die we iig nog niet hebben weggestreept.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:39 schreef Senzune het volgende:
Huren bij de bouwmarkt is geen optie?
Ik kan wel aan een ladder komen maar dan moet ik nog vervoer regelen en dat wordt dan weer een ander probleem.
We hebben geen Mitros maar Portaal en die hebben ze dus ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef obolos het volgende:
Waarom vraag je niet aan je verhuurder (Mitros?) of je een ladder mag lenen?
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben geen Mitros maar Portaal en die hebben ze dus ook niet.
Maar..... mijn achterbuurman had licht gekregen van onze zoekactie en die blijkt een ladder van 9 meter te hebben liggen!!!
We hebben een ladder!!
Ik krijg al de bibbers als ik op de stoeprand staquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Senzune het volgende:
[..]En nu mag jij 20x 9 meter omhoog klauteren?
Haha.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg al de bibbers als ik op de stoeprand staNee gelukkig hadden we al een vrijwilliger die trapje op/af/op/af/op/af enz. wou gaan
Ik zorg voor de versnapering
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |