quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Hij laat inderdaad heel slim andere mensen happen en maakt er handig gebruik van
Ditquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Hij laat inderdaad heel slim andere mensen happen en maakt er handig gebruik van
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef henkde_j het volgende:
Straks vertelt hij over de molactie dat hij een plateau onder de sprong van Janine had geplaatst
Straks vertelt hij over de molactie dat hij een plateau onder de sprong van Janine had geplaatst
Oh ik dacht dat ik de volgend topic knop gebruikt hadquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef DaMart het volgende:
Even gereekst, want ik dacht dat er nog geen nieuw deel was.
Ze zijn niet spectaculair maar er zit wel een plan achter... dat kon je van heel veel andere mollen niet zeggenquote:
Cees: "Jaa, die was wel op het randje"quote:
Dit, ja.quote:
Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn niet spectaculair maar er zit wel een plan achter... dat kon je van heel veel andere mollen niet zeggen
Klopt, vorig jaar helemaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn niet spectaculair maar er zit wel een plan achter... dat kon je van heel veel andere mollen niet zeggen
George.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elk jaar deze reacties
Nog even en dan komen de 'George' reacties weer.
+1quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elk jaar deze reacties
Nog even en dan komen de 'George' reacties weer.
Beter doen dan AM is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollen.
Misschien gooit hij wel twee krijtjes wegquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Beter doen dan AM is ook niet zo moeilijk
De laatste keer was ook niet zo moeilijk te overtreffenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien gooit hij wel twee krijtjes weg.
Dat dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gebrek aan ingenieuze spectaculaire molacties ligt ook aan het gebrek aan ingenieuze spectaculaire opdrachten tot nu toe.
Zeker, heel zeker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Felagund het volgende:
Kees speelde het psychologische spelletje wel heel goed.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Felagund het volgende:
Kees speelde het psychologische spelletje wel heel goed.
ja ok maar waarom brengt hij in eerste opdracht geld binnen terwijl het niet hoefdequote:
Is ook wel zo jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gebrek aan ingenieuze spectaculaire molacties ligt ook aan het gebrek aan ingenieuze spectaculaire opdrachten tot nu toe.
Goud ook goed?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien gooit hij wel twee krijtjes weg.
De lijn tussen niks en weinig is vrij dun, je wil ook niet op dag 1 al door 9 man verdacht worden hequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ja ok maar waarom brengt hij in eerste opdracht geld binnen terwijl het niet hoefde
Zo zwart-wit is het niet he... er moet wel vertrouwen gewonnen wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ja ok maar waarom brengt hij in eerste opdracht geld binnen terwijl het niet hoefde
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef merino het volgende:
arme Paulien. Zoveel mensen die denken dat je echte ik iets geacteerd is.
Dat is not dun.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef marcodej het volgende:
Ohoh, Tim noemt een homo een viespeuk.
Ik bedoel 'de zoekgeraakte' pot van Zaraydaquote:
Tania..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik bedoel 'de zoekgeraakte' pot van Zarayda
Veruit de leukste ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef Remzz het volgende:
Daniel was trouwens wel een erg leuke kandidaat
100%quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef Remzz het volgende:
Een motherfucking kandidaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef Remzz het volgende:
Vond je? Ik vond 'm eigenlijk vaak erg vervelend machomannerig en overdreven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef Remzz het volgende:
Ohjaquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond 'm eigenlijk vaak erg vervelend machomannerig en overdreven.
Ik ook maar ja...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond 'm eigenlijk vaak erg vervelend machomannerig en overdreven.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:08 schreef Remzz het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom riepen ze niet heel hard: KEES, PAS OP!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gezien er door het halve team onbedoeld wordt gemold zal dat wel meevallenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De lijn tussen niks en weinig is vrij dun, je wil ook niet op dag 1 al door 9 man verdacht worden he
Dit jaquote:
Ongefilterde reactie op dat soort dingen.quote:
Volgens mij is hij eigenlijk het braafste jongetje van de klas.quote:
Ik snap hem nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ongefilterde reactie op dat soort dingen.
Dan weet je ook wie het wss niet is.
Idd 500 euro of zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Wel jammer dat hij niet even wat geld heeft weggegooid van de envelop van Carolien
1500 was aardig gemiddeld hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch kwam ie daar met verdacht veel geld terug.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Briljantere Mol dan de laatste twee keren
Ja, kies dan de enveloppe met het minste, of gooi de helft weg van Caroliens enveloppe.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
idd had ook twee briefjes achter kunnen latenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het veel om als mol mee terug te nemen als er iemand is die kan controleren hoeveel er meegenomen kan worden.quote:
Veels teveel. Toen was ie definitief mijn mol niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het veel om als mol mee terug te nemen als er iemand is die kan controleren hoeveel er meegenomen kan worden.
Maar hij heeft de pot nu, wie weet hoeveel hij nog heeft weggegooidquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Veels teveel. Toen was ie definitief mijn m niet meer
Tja. Aan de andere kant is dat geld wat op dat punt hoe dan ook in de pot was gekomen, dus 't is niet alsof hij meer dan nodig heeft 'verdiend'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar zelfspot is leuk.quote:
of die zag ze gewoon liggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Die cameraman weet dus wel meer dan de rest he.
Waarschijnlijk was de opdracht van de laatste aflevering ook bekend, dus dan hadden ze die antwoorden ook weer moeten veranderen in de treinquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het veel om als mol mee terug te nemen als er iemand is die kan controleren hoeveel er meegenomen kan worden.
quote:
Its an inside jobquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Die cameraman weet dus wel meer dan de rest he.
Precies, hij wist inderdaad dat sowieso zijn eigen envelop nooit gekozen zal wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja. Aan de andere kant is dat geld wat op dat punt hoe dan ook in de pot was gekomen, dus 't is niet alsof hij meer dan nodig heeft 'verdiend'.
Digitale zoom?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Silenus het volgende:
Dat niemand dan ziet dat die cameraman er zo op richt
Omdat de kandidaten vervolgens hun tijd gingen verdoen door in manden te zoekenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
Waarom dan eentje geven als niemand het gemerkt heeft?
Zorgen dat ze in de winkel tijd verliezen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ook een beetje vriendjens blijven met iedereenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
Ik vond hem altijd wel cute... maar het zwakt afquote:
Haar corset mocht niet nat worden. Ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus. Hoelang heeft Janine haar haar al niet gewassen?
Dat snap ik, maar Carolien redde het toch nog bijna dankzij Kees?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de groep de vrijstelling had afgepakt van Daniel, dan was er ook geld verdiend, toch?
Goede kop inderdaadquote:
Bang dat ie zijn sterretje gepakt wordt..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Tim vindt Kees maar niks volgens mij... beetje bang van 'm
Dat zie je niet op TVquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij checkt altijd even waar de camera staat bij een molactie, zo had je 'm kunnen herkennen.
Homofoob misschienquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Tim vindt Kees maar niks volgens mij... beetje bang van 'm
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij checkt altijd even waar de camera staat bij een molactie, zo had je 'm kunnen herkennen.
zou waarschijnlijk later in de pot belandenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef littledrummergirl het volgende:
maar dat is dus allemaal niet weer terug in de pot beland? want ze hebben het bij zich
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zo, dat had dit topic net even nodig.
Niet uit de pot..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
de rest krijgen geen geld voor het meedoen aan wie is de mol?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zo, dat had dit topic net even nodig.
Ja dat is wel jammerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef marcodej het volgende:
Die koker die hij dus geeft, zat dus 500 in...
Die is hier wel genoemd..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Morse code dat niemand daar is gekomen
Genoeg mensen hoor..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een slappe aanwijzingen, geen zinnig mens baseert daar een keuze op.
Mja, ik vraag me af of er bij andere kandidaten geen shots zijn waar ze te zien zijn met het mollogo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die met dat geld kistje in de kerk is wel mooi
Ga weer es terug naar je VBL-hok.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier degene die ondoordachte posts maakt.
Hij heeft wel gelijk hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier degene die ondoordachte posts maakt.
Niet happen jongehquote:
Hoiquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Morse code dat niemand daar is gekomen
Is ook wel weer zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af of er bij andere kandidaten geen shots zijn waar ze te zien zijn met het mollogo.
Zijn allemaal twijfelachtige aanwijzingen idd. Alsof er nooit iemand met de woorden mol In beeld heeft gestaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een slappe aanwijzingen, geen zinnig mens baseert daar een keuze op.
En hij verteld de waarheid?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maak toch maar een grapje jongens.
Ga jij maar weer naar het 3fm topic waar je gewaardeerd wordt.quote:
Misschien was dat dan toch geen mollenstreek?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Het ongeluk van Janine wordt niet meer benoemd?
Achteraf ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef elcasso het volgende:
Wel jammer.. door die '82 was het sowieso in de 1e aflevering al duidelijk dat het Kees of Zarayda was.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien was dat dan toch geen mollenstreek?
Nee maar het is wel raar om niet eens even te vragen hoe het met d'r gaat... of heb ik dat in het begin gemist?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien was dat dan toch geen mollenstreek?
Zijn er nergens andere getallen die geboortejaren van andere kandidaten zouden kunnen zijn in beeld geweest?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef elcasso het volgende:
Wel jammer.. door die '82 was het sowieso in de 1e aflevering al duidelijk dat het Kees of Zarayda was.
jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar het is wel raar om niet eens even te vragen hoe het met d'r gaat... of heb ik dat in het begin gemist?
In het begin vroegen ze wel even hoe het nu met haar gingquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar het is wel raar om niet eens even te vragen hoe het met d'r gaat... of heb ik dat in het begin gemist?
Het is gewoon aan haar gevraagd idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel even besprokenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gaat serieus in op een grapje, met een enorme 'stating the obvious' opmerking. Dan denk ik: denk even twee seconde na voordat je iets online slingert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |