Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn niet spectaculair maar er zit wel een plan achter... dat kon je van heel veel andere mollen niet zeggen
Klopt, vorig jaar helemaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn niet spectaculair maar er zit wel een plan achter... dat kon je van heel veel andere mollen niet zeggen
George.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elk jaar deze reacties
Nog even en dan komen de 'George' reacties weer.
+1quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elk jaar deze reacties
Nog even en dan komen de 'George' reacties weer.
Beter doen dan AM is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollen.
Misschien gooit hij wel twee krijtjes wegquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Beter doen dan AM is ook niet zo moeilijk
De laatste keer was ook niet zo moeilijk te overtreffenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien gooit hij wel twee krijtjes weg.
Dat dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gebrek aan ingenieuze spectaculaire molacties ligt ook aan het gebrek aan ingenieuze spectaculaire opdrachten tot nu toe.
Zeker, heel zeker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Felagund het volgende:
Kees speelde het psychologische spelletje wel heel goed.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Felagund het volgende:
Kees speelde het psychologische spelletje wel heel goed.
ja ok maar waarom brengt hij in eerste opdracht geld binnen terwijl het niet hoefdequote:
Is ook wel zo jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gebrek aan ingenieuze spectaculaire molacties ligt ook aan het gebrek aan ingenieuze spectaculaire opdrachten tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |