Oeh, ik zal even snel bekend worden danquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erik Dijkstra
het wordt sowieso een Erik
Misschien met glans van de schans gaan op SBS?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, ik zal even snel bekend worden dan.
Ik zou anders Mart Smeets ook wel eens door zo'n veld willen zien rennen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan Michael Boogerd volgend jaar niet meedoen? Kan wel een carrière boost gebruiken.
Jelka van Houten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou Wende Snijders wel als kandidaat willen.
Rollen bedoel je.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou anders Mart Smeets ook wel eens door zo'n veld willen zien rennen.
Ze hebben die geschaard onder alle opdrachten in de trein.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar moeten we nou stellen dat tol is de mol geen hint was?
Ja maar waarom doen ze zo'n hint in het programma als er later niks mee wordt gedaan? Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Normaal gesproken laten ze zulke hints juist zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ze hebben die geschaard onder alle opdrachten in de trein.
Art zei zoiets als: alle opdrachten in de trein wezen op Kees, hij was dus niet belangrijker dan de andere hints gegeven in de trein..
Kees zei zelf dat hij NIET wist waar ze lagen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef amaranta het volgende:
Wb die kokers. Alle kokers waren verpest op de koker uit de winkel na. Lijkt mij dat Kees wel een koker moest vinden zodat bijhet ontwikkelen duidelijk zou worden dat het geld was.
Als Kees geen enkelw koker had gevonden,was dat nooit 'duidelijk' geweest.
Maar vond er wel 2 waarvan hij besloot er 1 te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kees zei zelf dat hij NIET wist waar ze lagen..
Zou een prima mol kunnen zijn, hij is het wel gewend om te liegen en bedriegenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan Michael Boogerd volgend jaar niet meedoen? Kan wel een carrière boost gebruiken.
Sowieso is het knapste aan Kees als mol dat hij zichzelf is gebleven en eigenlijk constant op de voorgrond was. En dan toch nog een hoop geld uit de pot spelen zonder extreem verdacht te rakenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:32 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind dat het mooiste mol moment is wanneer Kees die kokers vind en dat 2 seconden later Zarayda de plakband die er naast lag pakt. Geweldig!
Het staat wel op de sitequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar waarom doen ze zo'n hint in het programma als er later niks mee wordt gedaan? Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Normaal gesproken laten ze zulke hints juist zien.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Het seizoen mag dan al bijna 3 weken voorbij zijn, het echte WIDM-gevoel kan nog even worden opgewekt. Precies 3 weken na de finale hebben wij weer een interview met de eindredacteur van het programma, die ALLES weet, maar uiteraard niet alles kan zeggen. Wat wil jij graag weten?
Lees hier het interview van vorig jaar: http://frontpage.fok.nl/s(...)dredacteur-widm.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |