Helicopteropdracht was omdat hij dan niet bekend zou worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef JJ76 het volgende:
wat ik echt niet snap is waarom hij die 1500 van de helicopteropdracht helemaal afgeeft aan de pot. En waarom hij een van de kokers aan de pot geeft. Hierdoor geeft hij veel te veel extra geld toe aan de pot. Was niet verdacht geweest als het dat anders had gedaan.
Martijn Hendriks is de mol.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen zakelijke journalistiek.
hoezo als hij de helft had gegeven had ook niemand geweten of dat veel of juist weinig was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Helicopteropdracht was omdat hij dan niet bekend zou worden.
quote:
Ongeacht wie wie een kneus genoemd heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt nu heel VBL hier even een ei leggen? Kunnen we niet met z'n allen gewoon doorgaan met WIDM nabespreken?
Pino heeft meer weg van een rat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt nu heel VBL hier even een ei leggen? Kunnen we niet met z'n allen gewoon doorgaan met WIDM nabespreken?
Doe eens wat aan de Pino dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef Jivis het volgende:
Hoort die nabeschouwing in Realplayer 1999-kwaliteit te zijn, of ligt dat aan mij.
Tja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef marcodej het volgende:
Pino laat een dom scheetje, en heel VBL wordt opgetrommeld.
Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Één van onze mocro matties uit VBL heeft problemen hier, wie moet ik djoeken? Wallah kom dan inshallah!
Dit. Pino, je kan de tering krijgen. Fok! is van alle users.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.
Wat een volkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Één van onze mocro matties uit VBL heeft problemen hier, wie moet ik djoeken? Wallah kom dan inshallah!
Die Pino die komt dan helemaal naar dit topic om helemaal niks te zeggen. Dan denk ik blijf dan thuis.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
Is die Pino kneus weer bezig? Maak anders een topic, helemaal voor jou en je mening alleen.
Behalve van Glowmouse, NIKS VAN HEm BiJ gOffETOmmE Ja?!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Pino, je kan de tering krijgen. Fok! is van alle users.
''heel'' is een groot woord. Het is een kleine nederzetting in het grote VBL-imperium.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef marcodej het volgende:
Pino laat een dom scheetje, en heel VBL wordt opgetrommeld.
Joh ik weet helemaal niks van enige voorgeschiedenis, ik zie alleen een leger aan VBL-mensen die allemaal over de zeik zijn op Pino omdat die iemand een kneus noemde (nou nou, poe poe).quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.
Ik ben dan maar een simpele boerenlul uit de betuwe, maar ik loop al 40 jaar mee in de voetballerij en ik kan je vertellen: zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pino die komt dan helemaal naar dit topic om helemaal niks te zeggen. Dan denk ik blijf dan thuis.
Hij voelt zich een mr bigstar maar zijn mening is helemaal niet zo rullevant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben dan maar een simpele boerenlul uit de betuwe, maar ik loop al 40 jaar mee in de voetballerij en ik kan je vertellen: zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het beeld ziet er vrij vierkant uit bij mij jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef Jivis het volgende:
Hoort die nabeschouwing in Realplayer 1999-kwaliteit te zijn, of ligt dat aan mij.
Waarom worden wij gekenmerkt als VBL-mensen? Hindsight bias dit dat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh ik weet helemaal niks van enige voorgeschiedenis, ik zie alleen een leger aan VBL-mensen die allemaal over de zeik zijn op Pino omdat die iemand een kneus noemde (nou nou, poe poe).
Kunnen we dan nu weer ontopic? Iedereen dus, ook Pino, ook deze VBL-invasie.
Apartheid enzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom worden wij gekenmerkt als VBL-mensen? Hindsight bias dit dat.
Paulien, laat je tieten zien.quote:
Snap ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom worden wij gekenmerkt als VBL-mensen? Hindsight bias dit dat.
Liever nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Paulien, laat je tieten zien.
Schud ik zo even uit de mouw.
Wanneer ik in dit topic post wil ik gekenmerkt worden als Wie is de Mol kijker, en niet als iemand die (ik citeer) "terug moet naar zijn VBL hok". Ik kijk dit programma nu al jaren en heb seizoenen die ik daarvoor gemist heb gedownload en dan wil ik ook serieus genomen worden. Meer zal ik er niet over zeggen en als de heer Pino zich hier prettig bij voelt moet hij vooral zijn gang blijven gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh ik weet helemaal niks van enige voorgeschiedenis, ik zie alleen een leger aan VBL-mensen die allemaal over de zeik zijn op Pino omdat die iemand een kneus noemde (nou nou, poe poe).
Kunnen we dan nu weer ontopic? Iedereen dus, ook Pino, ook deze VBL-invasie.
Hey Paulien, heb jij mijn piek gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Paulien, laat je tieten zien.
Schud ik zo even uit de mouw.
Pino denkt dat hij mr bigstar is, maar het is gewoon een nobody. Weet niet eens of er lucht of zand in een mol zit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ik in dit topic post wil ik gekenmerkt worden als Wie is de Mol kijker, en niet als iemand die (ik citeer) "terug moet naar zijn VBL hok". Ik kijk dit programma nu al jaren en heb seizoenen die ik daarvoor gemist heb gedownload en dan wil ik ook serieus genomen worden. Meer zal ik er niet over zeggen en als de heer Pino zich hier prettig bij voelt moet hij vooral zijn gang blijven gaan.
Ewoutquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kijkt iedereen dit nog steeds? In de eerste aflevering was toch al duidelijk dat Ewout de mol is?
Ja en Boogerd was clean, ksst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kijkt iedereen dit nog steeds? In de eerste aflevering was toch al duidelijk dat Ewout de mol is?
Is niet zo vaag hoor: regie ziet dat het verduisteren voor geen meter lukt, is niet leuk voor televisie, regie legt ladder neer, regie zegt 'Paulien, ga eens buiten kijken!'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
Vaag verhaal van de trap. Tsjonge jonge, weet niet of ik nog kan slapen.
Ik zie bij de helft van die dingen niet eens een complete zin.. en als je er op klikt herlaadt de pagina??quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Site doet het inmiddels weer, maar ik zie maar bij 1 hint een uitleg
[ afbeelding ]
Hier staat verder weer niks bij bijvoorbeeld.
Ja klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Site doet het inmiddels weer, maar ik zie maar bij 1 hint een uitleg
[ afbeelding ]
Hier staat verder weer niks bij bijvoorbeeld.
Te toevallig om geen hint te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef tochweerhenk het volgende:
De hint van tol is de mol staat nergens geloof ik
Daniel is de Judas. Mag nog niemand weten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Oh, de deelnemers van The Passion mogen ook niet bekend worden gemaakt? Dat wist ik niet joh.
Ze hebben gewoon altijd te weinig tijd om alles te laten zien.. terwijl ze dit keer nog best vlot met de acties begonnen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef Jivis het volgende:
Had wel verwacht dat ze lieten zien dat Kees duidelijk naar de portofoons keek toen hij zijn sjaaltje neerlegde, bij de touwtrek-opdracht (ver voor Paulien ze vond).
Kwaliteit is wel eens beter geweest ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Jivis het volgende:
Kom op zeg, zelfs een telefoon kan tegenwoordig HD-filmen. Wat een amateuristisch, crappy gebeuren die nabeschouwing.
Pfjoew.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
Zo, dat hoekje heeft toch maar mooi 50 euro gekost.
Wat boeit het joh, lekker old school op 4:3 naar een klein schermpje turen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Jivis het volgende:
Kom op zeg, zelfs een telefoon kan tegenwoordig HD-filmen. Wat een amateuristisch, crappy gebeuren die nabeschouwing.
Ceequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat boeit het joh, lekker old school op 4:3 naar een klein schermpje turen.
Ja, maar heb het doorgezet naar m'n tv. Afzienquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat boeit het joh, lekker old school op 4:3 naar een klein schermpje turen.
Ze lachten dus omdat ze eigenlijk al wisten dat Kees het was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht dat ze lachen om die lullige locatie waar ze aan het ontbijten waren op de dag van de laatste test.
Neequote:
Inderdaad, het was toch gewoon echt een hint?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Niet dus. Weird dat die helemaal niet genoemd wordt.
Het zal vast nog wel komen, als klap op de vuurpijl of zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Inderdaad, het was toch gewoon echt een hint?
Ik vond het juist een typische hint voor de uitzending op tv.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zal vast nog wel komen, als klap op de vuurpijl of zo.
Lesbo's hihihihiquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:58 schreef jcdragon het volgende:
Paulien neemt Janine mee naar een kuuroord
Ja idd jammer dat het zo moest eindigen, denk dat ze wel ver was gekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Janine was ook een slimme kandidaat.
Verdient een 2e kans. Tof wijfquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Janine was ook een slimme kandidaat.
Sowieso, binnen en buiten het programma.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij wordt er echt heel veel gemanipuleerd door de regie in het programma. Steeds vragen of ze iets mogen zeggen...
Zou die gay zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef marcodej het volgende:
Wel een beetje een dramakwientje die Kees.
Terwijl Kees normaal gesproken toch op de camera let, dat zei ik net al.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:05 schreef Rockiejj het volgende:
Van al die mensen waar het fout kan gaan...
Natuurlijk. Er is een hoop geregisseerd, en dat hoeft de gemiddelde kijker natuurlijk vooral niet te beseffen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgens mij wordt er echt heel veel gemanipuleerd door de regie in het programma. Steeds vragen of ze iets mogen zeggen...
Tuurlijk wel. Die nummers betekenden sowieso iets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar moeten we nou stellen dat tol is de mol geen hint was?
Het zal binnenkort wel op de site verschijnen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef jcdragon het volgende:
Nou was leuk geweest! Tot de volgende keer!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef jcdragon het volgende:
Nou was leuk geweest! Tot de volgende keer!
Ewout is de Mol.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
WIDM is 100% in scene gezet, alles is geacteerd. Niets is wat het lijkt. Complottheorie?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:13 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kees is ook de mol. Durf er 1000 euro op in te zetten
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wel even nog een keer quoten als ik gelijk heb he!
quote:
I trust nobody!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
WIDM is 100% in scene gezet, alles is geacteerd. Niets is wat het lijkt. Complottheorie?
Wat nou als hij nooit meer ergens terugkomt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef Jivis het volgende:
Hoe kunnen ze in godsnaam de Tol is de Mol hint vergeten, jesus.
Dennis Stormquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je nu een naam noemt en die blijkt over een jaar ook de mol te zijn, ben je de grootste baas op aarde.
Die heeft al eens meegedaan.quote:
Niets mee te maken!quote:
Erik Dekkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:11 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je nu een naam noemt en die blijkt over een jaar ook de mol te zijn, ben je de grootste baas op aarde.
Oeh, ik zal even snel bekend worden danquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erik Dijkstra
het wordt sowieso een Erik
Misschien met glans van de schans gaan op SBS?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh, ik zal even snel bekend worden dan.
Ik zou anders Mart Smeets ook wel eens door zo'n veld willen zien rennen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan Michael Boogerd volgend jaar niet meedoen? Kan wel een carrière boost gebruiken.
Jelka van Houten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou Wende Snijders wel als kandidaat willen.
Rollen bedoel je.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou anders Mart Smeets ook wel eens door zo'n veld willen zien rennen.
Ze hebben die geschaard onder alle opdrachten in de trein.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja maar waarom doen ze zo'n hint in het programma als er later niks mee wordt gedaan? Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Normaal gesproken laten ze zulke hints juist zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ze hebben die geschaard onder alle opdrachten in de trein.
Art zei zoiets als: alle opdrachten in de trein wezen op Kees, hij was dus niet belangrijker dan de andere hints gegeven in de trein..
Kees zei zelf dat hij NIET wist waar ze lagen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:22 schreef amaranta het volgende:
Wb die kokers. Alle kokers waren verpest op de koker uit de winkel na. Lijkt mij dat Kees wel een koker moest vinden zodat bijhet ontwikkelen duidelijk zou worden dat het geld was.
Als Kees geen enkelw koker had gevonden,was dat nooit 'duidelijk' geweest.
Maar vond er wel 2 waarvan hij besloot er 1 te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kees zei zelf dat hij NIET wist waar ze lagen..
Zou een prima mol kunnen zijn, hij is het wel gewend om te liegen en bedriegenquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Kan Michael Boogerd volgend jaar niet meedoen? Kan wel een carrière boost gebruiken.
Sowieso is het knapste aan Kees als mol dat hij zichzelf is gebleven en eigenlijk constant op de voorgrond was. En dan toch nog een hoop geld uit de pot spelen zonder extreem verdacht te rakenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:32 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind dat het mooiste mol moment is wanneer Kees die kokers vind en dat 2 seconden later Zarayda de plakband die er naast lag pakt. Geweldig!
Het staat wel op de sitequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja maar waarom doen ze zo'n hint in het programma als er later niks mee wordt gedaan? Ik blijf het een vreemd verhaal vinden. Normaal gesproken laten ze zulke hints juist zien.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Het seizoen mag dan al bijna 3 weken voorbij zijn, het echte WIDM-gevoel kan nog even worden opgewekt. Precies 3 weken na de finale hebben wij weer een interview met de eindredacteur van het programma, die ALLES weet, maar uiteraard niet alles kan zeggen. Wat wil jij graag weten?
Lees hier het interview van vorig jaar: http://frontpage.fok.nl/s(...)dredacteur-widm.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |