Pino denkt dat hij mr bigstar is, maar het is gewoon een nobody. Weet niet eens of er lucht of zand in een mol zit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ik in dit topic post wil ik gekenmerkt worden als Wie is de Mol kijker, en niet als iemand die (ik citeer) "terug moet naar zijn VBL hok". Ik kijk dit programma nu al jaren en heb seizoenen die ik daarvoor gemist heb gedownload en dan wil ik ook serieus genomen worden. Meer zal ik er niet over zeggen en als de heer Pino zich hier prettig bij voelt moet hij vooral zijn gang blijven gaan.
Ewoutquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kijkt iedereen dit nog steeds? In de eerste aflevering was toch al duidelijk dat Ewout de mol is?
Ja en Boogerd was clean, ksst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kijkt iedereen dit nog steeds? In de eerste aflevering was toch al duidelijk dat Ewout de mol is?
Is niet zo vaag hoor: regie ziet dat het verduisteren voor geen meter lukt, is niet leuk voor televisie, regie legt ladder neer, regie zegt 'Paulien, ga eens buiten kijken!'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
Vaag verhaal van de trap. Tsjonge jonge, weet niet of ik nog kan slapen.
Ik zie bij de helft van die dingen niet eens een complete zin.. en als je er op klikt herlaadt de pagina??quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Site doet het inmiddels weer, maar ik zie maar bij 1 hint een uitleg
[ afbeelding ]
Hier staat verder weer niks bij bijvoorbeeld.
Ja klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Site doet het inmiddels weer, maar ik zie maar bij 1 hint een uitleg
[ afbeelding ]
Hier staat verder weer niks bij bijvoorbeeld.
Te toevallig om geen hint te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef tochweerhenk het volgende:
De hint van tol is de mol staat nergens geloof ik
Daniel is de Judas. Mag nog niemand weten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Oh, de deelnemers van The Passion mogen ook niet bekend worden gemaakt? Dat wist ik niet joh.
Ze hebben gewoon altijd te weinig tijd om alles te laten zien.. terwijl ze dit keer nog best vlot met de acties begonnen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:47 schreef Jivis het volgende:
Had wel verwacht dat ze lieten zien dat Kees duidelijk naar de portofoons keek toen hij zijn sjaaltje neerlegde, bij de touwtrek-opdracht (ver voor Paulien ze vond).
Kwaliteit is wel eens beter geweest ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Jivis het volgende:
Kom op zeg, zelfs een telefoon kan tegenwoordig HD-filmen. Wat een amateuristisch, crappy gebeuren die nabeschouwing.
Pfjoew.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef marcodej het volgende:
Zo, dat hoekje heeft toch maar mooi 50 euro gekost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |