Helicopteropdracht was omdat hij dan niet bekend zou worden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef JJ76 het volgende:
wat ik echt niet snap is waarom hij die 1500 van de helicopteropdracht helemaal afgeeft aan de pot. En waarom hij een van de kokers aan de pot geeft. Hierdoor geeft hij veel te veel extra geld toe aan de pot. Was niet verdacht geweest als het dat anders had gedaan.
Martijn Hendriks is de mol.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen zakelijke journalistiek.
hoezo als hij de helft had gegeven had ook niemand geweten of dat veel of juist weinig was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Helicopteropdracht was omdat hij dan niet bekend zou worden.
quote:
Ongeacht wie wie een kneus genoemd heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt nu heel VBL hier even een ei leggen? Kunnen we niet met z'n allen gewoon doorgaan met WIDM nabespreken?
Pino heeft meer weg van een rat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt nu heel VBL hier even een ei leggen? Kunnen we niet met z'n allen gewoon doorgaan met WIDM nabespreken?
Doe eens wat aan de Pino dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef Jivis het volgende:
Hoort die nabeschouwing in Realplayer 1999-kwaliteit te zijn, of ligt dat aan mij.
Tja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef marcodej het volgende:
Pino laat een dom scheetje, en heel VBL wordt opgetrommeld.
Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Één van onze mocro matties uit VBL heeft problemen hier, wie moet ik djoeken? Wallah kom dan inshallah!
Dit. Pino, je kan de tering krijgen. Fok! is van alle users.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.
Wat een volkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
Één van onze mocro matties uit VBL heeft problemen hier, wie moet ik djoeken? Wallah kom dan inshallah!
Die Pino die komt dan helemaal naar dit topic om helemaal niks te zeggen. Dan denk ik blijf dan thuis.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
Is die Pino kneus weer bezig? Maak anders een topic, helemaal voor jou en je mening alleen.
Behalve van Glowmouse, NIKS VAN HEm BiJ gOffETOmmE Ja?!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Pino, je kan de tering krijgen. Fok! is van alle users.
''heel'' is een groot woord. Het is een kleine nederzetting in het grote VBL-imperium.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef marcodej het volgende:
Pino laat een dom scheetje, en heel VBL wordt opgetrommeld.
Joh ik weet helemaal niks van enige voorgeschiedenis, ik zie alleen een leger aan VBL-mensen die allemaal over de zeik zijn op Pino omdat die iemand een kneus noemde (nou nou, poe poe).quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:40 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Laat die gozer eens normaal doen, tijd terug in het Serious Request topic kregen ook alleen VBL'ers een ban terwijl deze pikkebaas gewoon mocht blijven posten.
Ik ben dan maar een simpele boerenlul uit de betuwe, maar ik loop al 40 jaar mee in de voetballerij en ik kan je vertellen: zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Pino die komt dan helemaal naar dit topic om helemaal niks te zeggen. Dan denk ik blijf dan thuis.
Hij voelt zich een mr bigstar maar zijn mening is helemaal niet zo rullevant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben dan maar een simpele boerenlul uit de betuwe, maar ik loop al 40 jaar mee in de voetballerij en ik kan je vertellen: zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Het beeld ziet er vrij vierkant uit bij mij jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:39 schreef Jivis het volgende:
Hoort die nabeschouwing in Realplayer 1999-kwaliteit te zijn, of ligt dat aan mij.
Waarom worden wij gekenmerkt als VBL-mensen? Hindsight bias dit dat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh ik weet helemaal niks van enige voorgeschiedenis, ik zie alleen een leger aan VBL-mensen die allemaal over de zeik zijn op Pino omdat die iemand een kneus noemde (nou nou, poe poe).
Kunnen we dan nu weer ontopic? Iedereen dus, ook Pino, ook deze VBL-invasie.
Apartheid enzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom worden wij gekenmerkt als VBL-mensen? Hindsight bias dit dat.
Paulien, laat je tieten zien.quote:
Snap ik ook niet helemaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom worden wij gekenmerkt als VBL-mensen? Hindsight bias dit dat.
Liever nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Paulien, laat je tieten zien.
Schud ik zo even uit de mouw.
Wanneer ik in dit topic post wil ik gekenmerkt worden als Wie is de Mol kijker, en niet als iemand die (ik citeer) "terug moet naar zijn VBL hok". Ik kijk dit programma nu al jaren en heb seizoenen die ik daarvoor gemist heb gedownload en dan wil ik ook serieus genomen worden. Meer zal ik er niet over zeggen en als de heer Pino zich hier prettig bij voelt moet hij vooral zijn gang blijven gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joh ik weet helemaal niks van enige voorgeschiedenis, ik zie alleen een leger aan VBL-mensen die allemaal over de zeik zijn op Pino omdat die iemand een kneus noemde (nou nou, poe poe).
Kunnen we dan nu weer ontopic? Iedereen dus, ook Pino, ook deze VBL-invasie.
Hey Paulien, heb jij mijn piek gezien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Paulien, laat je tieten zien.
Schud ik zo even uit de mouw.
Pino denkt dat hij mr bigstar is, maar het is gewoon een nobody. Weet niet eens of er lucht of zand in een mol zit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ik in dit topic post wil ik gekenmerkt worden als Wie is de Mol kijker, en niet als iemand die (ik citeer) "terug moet naar zijn VBL hok". Ik kijk dit programma nu al jaren en heb seizoenen die ik daarvoor gemist heb gedownload en dan wil ik ook serieus genomen worden. Meer zal ik er niet over zeggen en als de heer Pino zich hier prettig bij voelt moet hij vooral zijn gang blijven gaan.
Ewoutquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kijkt iedereen dit nog steeds? In de eerste aflevering was toch al duidelijk dat Ewout de mol is?
Ja en Boogerd was clean, ksst.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kijkt iedereen dit nog steeds? In de eerste aflevering was toch al duidelijk dat Ewout de mol is?
Is niet zo vaag hoor: regie ziet dat het verduisteren voor geen meter lukt, is niet leuk voor televisie, regie legt ladder neer, regie zegt 'Paulien, ga eens buiten kijken!'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
Vaag verhaal van de trap. Tsjonge jonge, weet niet of ik nog kan slapen.
Ik zie bij de helft van die dingen niet eens een complete zin.. en als je er op klikt herlaadt de pagina??quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Site doet het inmiddels weer, maar ik zie maar bij 1 hint een uitleg
[ afbeelding ]
Hier staat verder weer niks bij bijvoorbeeld.
Ja klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Site doet het inmiddels weer, maar ik zie maar bij 1 hint een uitleg
[ afbeelding ]
Hier staat verder weer niks bij bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |