quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zo, dat had dit topic net even nodig.
Ja dat is wel jammerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef marcodej het volgende:
Die koker die hij dus geeft, zat dus 500 in...
Die is hier wel genoemd..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Morse code dat niemand daar is gekomen
Genoeg mensen hoor..quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een slappe aanwijzingen, geen zinnig mens baseert daar een keuze op.
Mja, ik vraag me af of er bij andere kandidaten geen shots zijn waar ze te zien zijn met het mollogo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die met dat geld kistje in de kerk is wel mooi
Ga weer es terug naar je VBL-hok.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier degene die ondoordachte posts maakt.
Hij heeft wel gelijk hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ben hier degene die ondoordachte posts maakt.
Niet happen jongehquote:
Hoiquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Morse code dat niemand daar is gekomen
Is ook wel weer zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me af of er bij andere kandidaten geen shots zijn waar ze te zien zijn met het mollogo.
Zijn allemaal twijfelachtige aanwijzingen idd. Alsof er nooit iemand met de woorden mol In beeld heeft gestaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een slappe aanwijzingen, geen zinnig mens baseert daar een keuze op.
En hij verteld de waarheid?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik maak toch maar een grapje jongens.
Ga jij maar weer naar het 3fm topic waar je gewaardeerd wordt.quote:
Misschien was dat dan toch geen mollenstreek?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Het ongeluk van Janine wordt niet meer benoemd?
Achteraf ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef elcasso het volgende:
Wel jammer.. door die '82 was het sowieso in de 1e aflevering al duidelijk dat het Kees of Zarayda was.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien was dat dan toch geen mollenstreek?
Nee maar het is wel raar om niet eens even te vragen hoe het met d'r gaat... of heb ik dat in het begin gemist?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien was dat dan toch geen mollenstreek?
Zijn er nergens andere getallen die geboortejaren van andere kandidaten zouden kunnen zijn in beeld geweest?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef elcasso het volgende:
Wel jammer.. door die '82 was het sowieso in de 1e aflevering al duidelijk dat het Kees of Zarayda was.
jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar het is wel raar om niet eens even te vragen hoe het met d'r gaat... of heb ik dat in het begin gemist?
In het begin vroegen ze wel even hoe het nu met haar gingquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar het is wel raar om niet eens even te vragen hoe het met d'r gaat... of heb ik dat in het begin gemist?
Het is gewoon aan haar gevraagd idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel even besprokenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gaat serieus in op een grapje, met een enorme 'stating the obvious' opmerking. Dan denk ik: denk even twee seconde na voordat je iets online slingert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |