1500 was aardig gemiddeld hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch kwam ie daar met verdacht veel geld terug.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Briljantere Mol dan de laatste twee keren
Ja, kies dan de enveloppe met het minste, of gooi de helft weg van Caroliens enveloppe.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
idd had ook twee briefjes achter kunnen latenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het veel om als mol mee terug te nemen als er iemand is die kan controleren hoeveel er meegenomen kan worden.quote:
Veels teveel. Toen was ie definitief mijn mol niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het veel om als mol mee terug te nemen als er iemand is die kan controleren hoeveel er meegenomen kan worden.
Maar hij heeft de pot nu, wie weet hoeveel hij nog heeft weggegooidquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Veels teveel. Toen was ie definitief mijn m niet meer
Tja. Aan de andere kant is dat geld wat op dat punt hoe dan ook in de pot was gekomen, dus 't is niet alsof hij meer dan nodig heeft 'verdiend'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Haar zelfspot is leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |