quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Hij laat inderdaad heel slim andere mensen happen en maakt er handig gebruik van
Ditquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Hij laat inderdaad heel slim andere mensen happen en maakt er handig gebruik van
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef henkde_j het volgende:
Straks vertelt hij over de molactie dat hij een plateau onder de sprong van Janine had geplaatst
Straks vertelt hij over de molactie dat hij een plateau onder de sprong van Janine had geplaatst
Oh ik dacht dat ik de volgend topic knop gebruikt hadquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:01 schreef DaMart het volgende:
Even gereekst, want ik dacht dat er nog geen nieuw deel was.
Ze zijn niet spectaculair maar er zit wel een plan achter... dat kon je van heel veel andere mollen niet zeggenquote:
Cees: "Jaa, die was wel op het randje"quote:
Dit, ja.quote:
Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn niet spectaculair maar er zit wel een plan achter... dat kon je van heel veel andere mollen niet zeggen
Klopt, vorig jaar helemaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn niet spectaculair maar er zit wel een plan achter... dat kon je van heel veel andere mollen niet zeggen
George.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elk jaar deze reacties
Nog even en dan komen de 'George' reacties weer.
+1quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Elk jaar deze reacties
Nog even en dan komen de 'George' reacties weer.
Beter doen dan AM is ook niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollen.
Misschien gooit hij wel twee krijtjes wegquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Beter doen dan AM is ook niet zo moeilijk
De laatste keer was ook niet zo moeilijk te overtreffenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Kees wel een betere mol dan de vorige twee mollen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien gooit hij wel twee krijtjes weg.
Dat dusquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gebrek aan ingenieuze spectaculaire molacties ligt ook aan het gebrek aan ingenieuze spectaculaire opdrachten tot nu toe.
Zeker, heel zeker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Felagund het volgende:
Kees speelde het psychologische spelletje wel heel goed.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef Felagund het volgende:
Kees speelde het psychologische spelletje wel heel goed.
ja ok maar waarom brengt hij in eerste opdracht geld binnen terwijl het niet hoefdequote:
Is ook wel zo jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gebrek aan ingenieuze spectaculaire molacties ligt ook aan het gebrek aan ingenieuze spectaculaire opdrachten tot nu toe.
Goud ook goed?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien gooit hij wel twee krijtjes weg.
De lijn tussen niks en weinig is vrij dun, je wil ook niet op dag 1 al door 9 man verdacht worden hequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ja ok maar waarom brengt hij in eerste opdracht geld binnen terwijl het niet hoefde
Zo zwart-wit is het niet he... er moet wel vertrouwen gewonnen wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ja ok maar waarom brengt hij in eerste opdracht geld binnen terwijl het niet hoefde
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef merino het volgende:
arme Paulien. Zoveel mensen die denken dat je echte ik iets geacteerd is.
Dat is not dun.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef marcodej het volgende:
Ohoh, Tim noemt een homo een viespeuk.
Ik bedoel 'de zoekgeraakte' pot van Zaraydaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |