quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:29 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben na jaren afwezigheid weer terug op FOK!
quote:geregistreerd op: donderdag 30 juni 2011 @ 16:39
quote:
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopenquote:
je laten chanteren door 14 jarige meisjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
onder de spoiler een aantal Usernames;
[ afbeelding ]
quote:
ben je nieuw hier of zo?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je nieuw hier of zo?
mij niet kennen in KLB of ONZ
mongoolquote:
Ja ik weet dat veel van mijn concurrenten op dames zoals jou jagen maar je ziet zelf toch ook wel dat ik anders ben dan die andere users.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
Helaas is er ook geen gebrek aan 20-jarige studenten hier op FOK!
sorry ik ontdekte net de smiley toolquote:
Jij hoopt dat er een meisje is die je kust zodat je van een kikker eindelijk in een prins kan veranderen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:49 schreef Kermit. het volgende:
Ja ik weet dat veel van mijn concurrenten op dames zoals jou jagen maar je ziet zelf toch ook wel dat ik anders ben dan die andere users.
Ik pm mijn nummer
Nee ik geloof niet in sprookjes, ik geloof alleen in de liefde.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hoopt dat er een meisje is die je kust zodat je van een kikker eindelijk in een prins kan veranderen?
20 jaar en nu al verpest?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:51 schreef Kermit. het volgende:
Nee ik geloof niet in sprookjes, ik geloof alleen in de liefde.
Oh, nou zo denk ik er niet overquote:
Ook genoeg verwende prinsesjes, heksen, whiteknights, dwergen, quasimodo's hier op FOK!quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:57 schreef Kermit. het volgende:
Oh, nou zo denk ik er niet over![]()
Ik zie sprookjes wel als levenslessen en levenslessen bestaan ook dus sprookjes bestaan wel een beetje .
welke ben jijquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook genoeg verwende prinsesjes, heksen, whiteknights, dwergen, quasimodo's hier op FOK!
ik ben de boi die te gangster is om in sprookjes te komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wissel tussen de heks en de quasimodoWelke ben jij?
Captain Hook dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:09 schreef deadprez het volgende:
ik ben de boi die te gangster is om in sprookjes te komen
Ik wil jouw dwergje wel zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook genoeg verwende prinsesjes, heksen, whiteknights, dwergen, quasimodo's hier op FOK!
Ligt het zo smerig dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe geen dwergjes. Je mag wel schoonmaken hier
Ligt? Nee mijn bed ligt prima. En het is hier verder ook niet smerig, maar zou gewoon handig zijn een dwerg in de huishoudingquote:
Krijg ik dan een eigen kooitje?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ligt? Nee mijn bed ligt prima. En het is hier verder ook niet smerig, maar zou gewoon handig zijn een dwerg in de huishouding
Nee, je mag gewoon 1x per week 3 uurtjes komen poetsen. De rest van de tijd mag je zelf invullen.quote:
ben wel niet zindelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je mag gewoon 1x per week 3 uurtjes komen poetsen. De rest van de tijd mag je zelf invullen.
Homoquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:29 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben na jaren afwezigheid weer terug op FOK! en het enige wat ik nu zie zijn of 14-jarige FOK! chicks of 40-jarige oud uitgezakte dames.
Ik, als 20-jarige student kan hier natuurlijk niks mee!
Ik roep jullie dus bij deze op om al jullie dames die jullie kennen tussen de 16-24 jaar uit te nodigen naar het fenomeen Fok! Forum. U kunt ze hierna verwijzen naar mijn FoBo!
Ik hoop dat jullie mijn klacht terecht vinden en dat jullie hem ook met mij oplossen.
P.S. One Love
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
hihiquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel of niet zindelijk? Rare dialect ook van sommige mensen dwergen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Kermit. het volgende:
Uit mijn FoBo onderzoek kwam ik erachter dat de dames erg uitgezakt waren, wat ook logisch is door al het vette eten dat ze naar binnen consumeren.
Het is logisch dat ik gene echte foto van mijzelf in mijn FoBo heb staan omdat ik dat eerst wel had maar toen kreeg ik al die uitgezakte en minderjarige dames die mijn stalken. Voor mijn rust was dit niet bevorderlijk.
70% van die sneue hazen hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
Gebruikt ook maar iemand FOK! als datingsite?Nou kan het natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk een leuk iemand tegen het lijf loopt, maar dat is weer een ander verhaal
![]()
Waarom nou weer zo hatelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
70% van die sneue hazen hier.Met hun
reacties.
Hanengedragquote:
quote:
Los van dat het strafbaar is, ze hebben ook een slechte smaak als ze uggs of Dr. Dre beats willen hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopen
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hierquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
70% van die sneue hazen hier.Met hun
reacties.
Er zijn best wat FOK! koppels andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hier
ben jij trouwens serieus pas 16?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er zijn best wat FOK! koppels anders
ja manquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hier
heb je al iets geregeld, dima?quote:
apart, je ziet er echt veel ouder uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik daar over liegen
I knowquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
apart, je ziet er echt veel ouder uit.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef NotYou het volgende:
TS mist door dit topic zijn kans met krullenbolletje.
Ik laat wel een traantje of twee om jullie Fok!liefde die nooit zal zijn.quote:
wie is die geile boy in je UI?quote:
Oh dankjewelquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef Micson het volgende:
Meloewa is nog prima strak, weet ik uit eigen ervaring.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik laat wel een traantje of twee om jullie Fok!liefde die nooit zal zijn.
Ik ken je ook niet hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je nieuw hier of zo?
Ik zou het ook niet weten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je nieuw hier of zo?
Ze willen met je neuken Cristina, snap dat dan!quote:
ik wil jou ook wel een beetje aandacht geven, hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze willen met je neuken Cristina, snap dat dan!
Waarom denk je dat je anders zoveel aandacht krijgt samen met Ambipur.
No-hommo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel een beetje aandacht geven, hoor
kan ik niet belovenquote:
don't worry baby, alle aandacht gaat naar jouquote:
Dat horen we graag!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
don't worry baby, alle aandacht gaat naar jou
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
dusssssssss jij hebt daar ervaring mee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
Laat die jongen toch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:38 schreef NotYou het volgende:
Op youtube:
Op Fok! is hij namelijk gebanned.
Na mij niet meerquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef Micson het volgende:
Meloewa is nog prima strak, weet ik uit eigen ervaring.
onterechte klacht, want meisjes van 14quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:29 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben na jaren afwezigheid weer terug op FOK! en het enige wat ik nu zie zijn of 14-jarige FOK! chicks of 40-jarige oud uitgezakte dames.
Ik, als 20-jarige student kan hier natuurlijk niks mee!
Ik roep jullie dus bij deze op om al jullie dames die jullie kennen tussen de 16-24 jaar uit te nodigen naar het fenomeen Fok! Forum. U kunt ze hierna verwijzen naar mijn FoBo!
Ik hoop dat jullie mijn klacht terecht vinden en dat jullie hem ook met mij oplossen.
P.S. One Love
denk dat ze daar blij mee is, aangezien ze nu van je gestalk af is.quote:
Wie stalkt er nou wie ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
denk dat ze daar blij mee is, aangezien ze nu van je gestalk af is.
Dit is pas echt een heerlijk strak exemplaar ts!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef vera166 het volgende:
Ik zie eigenlijk best wel veel mensen van mijn leeftijd, dus rond 17 of wat ouder. Beter kijken TS
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daarom krullenbolletje. Zal ze nog maagd zijn ?
dit hoeven we onszelf bij jou iig niet af te vragenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dit hoeven we onszelf bij jou iig niet af te vragen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dit hoeven we onszelf bij jou iig niet af te vragen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dit is pas echt een heerlijk strak exemplaar ts!!
Ik heb me laten vertellen dat ze een FOK!liefde heeft. Ja dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:48 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja die is niet door gegaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nee fuck haar vuile ego bitch. Er staat me iets bij van een actie voor Serious Request?
Wie is haar fok liefde danquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze een FOK!liefde heeft. Ja dus.
Te jong dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef vera166 het volgende:
Ik zie eigenlijk best wel veel mensen van mijn leeftijd, dus rond 17 of wat ouder. Beter kijken TS
Ja precies. My point exactly. En daar hebben mensen dus voor betaald (dat snap ik sowieso al niet, goed doel of niet).quote:
Ben ik vergeten, naam kwam me ook niet bekend voor.quote:
wat wie?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze een FOK!liefde heeft. Ja dus.
Nee ik vergis me, meende dat in een topic te hebben gelezen excuseer.quote:
ik dacht al wie loopt er nu weer onzin te pratenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik vergis me, meende dat in een topic te hebben gelezen excuseer.
kun je mij leren hosselen?quote:
Oh ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik val nog liever in een wak
Het is vrij treurig ja dat ik onlangs weer eens ging bieren in het studentencafé waar ik zo graag kwam en ik omringd was met eerste jaars studentjes die allemaal inmiddels 'te jong' op hun voorhoofd hebben staan en ik de conclusie moest trekken dat ik met mijn 26 jaar 'te oud' benquote:
staat genoteerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Meeste foksters zijn net de heilige maagd maria. Pas na jaren oefenen lukt het.
Die zijn nog lekker naiefquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het is vrij treurig ja dat ik onlangs weer eens ging bieren in het studentencafé waar ik zo graag kwam en ik omringd was met eerste jaars studentjes die allemaal inmiddels 'te jong' op hun voorhoofd hebben staan en ik de conclusie moest trekken dat ik met mijn 26 jaar 'te oud' ben.
Aaaaawquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het is vrij treurig ja dat ik onlangs weer eens ging bieren in het studentencafé waar ik zo graag kwam en ik omringd was met eerste jaars studentjes die allemaal inmiddels 'te jong' op hun voorhoofd hebben staan en ik de conclusie moest trekken dat ik met mijn 26 jaar 'te oud' ben.
Dus het kan wel ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef vera166 het volgende:
[..]
AaaaawJa dan ben je wel een beetje te oud, iig voor mij. Ik heb een paar vriendinnen die wel een vriend hebben/hadden van ongeveer 10 jaar ouder. Er is dus wel hoop voor je of je moet zelf dat niet willen, dat zou wel gut zijn
Nee dat wil ik zelf nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef vera166 het volgende:
[..]
AaaaawJa dan ben je wel een beetje te oud, iig voor mij. Ik heb een paar vriendinnen die wel een vriend hebben/hadden van ongeveer 10 jaar ouder. Er is dus wel hoop voor je of je moet zelf dat niet willen, dat zou wel gut zijn
Zeg dan dat je 18 bent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee dat wil ik zelf niet![]()
En er zijn wel andere kroegen met meer 22-25 jarigen maar het lullige is dat ik altijd 19-20 wordt geschatDus de leeftijdsgeschikten vinden mij te jong zo op het oog en de anderen zijn dus te jong voor mij
Laat je baard staan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En er zijn wel andere kroegen met meer 22-25 jarigen maar het lullige is dat ik altijd 19-20 wordt geschatDus de leeftijdsgeschikten vinden mij te jong zo op het oog en de anderen zijn dus te jong voor mij
Groot gelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het kan maar je moet dan wel rekenen op veel 'quote:
Ofquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Haha wow dat is wel kut ja, zit niet mee. Komt vast nog goedooit
[..]
Het kan maar je moet dan wel rekenen op veel '' van andere mensen. Aan de andere kant zijn er ook wel meisjes van 17/18 of iig 10 jaar jonger dan jezelf die wel leuk kunnen zijn en niet zoals ze hier op fok! vaak beschreven worden
Waar moet ik dan zoeken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef vera166 het volgende:
Ik ga hier even een kijkje nemen, maar hier is het wanhoop gehalte wel erg hoop verwacht ikquote:
Denk het wel jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zoeken?
[..]
Ik ga hier even een kijkje nemen, maar hier is het wanhoop gehalte wel erg hoop verwacht ik
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
ik ben 28![]()
* Stickertje verlaat topic weer voor de reden 'te oud '
Mja, toch valt ook dan het verschil moeilijk te negerenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
Laat je baard staan.
En btw kan je dan 16/18 jarige chicks pakken en er mee weg komen.
Nu doen de meeste er nog moeilijk over maar op een bepaalde leeftijd maakt die paar jaar niet meer zoveel uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja, toch valt ook dan het verschil moeilijk te negerenTijdje terug met meisje gezoent, bleek ze 18 te zijn. Eerst nog wat gewhatsappt e.d. en probeerde voor mezelf wel leeftijdsverschil goed te praten, dat ik kwa levensstijl (studeren enzo) eerder 22 ben en er ook jonger uitzie... maar toch maar afgekapt.
In dat studentencafe toen meisje wat intiem kwam dansen was ik ook bang dat die ook weer 18 ofzo zou zijn, maar die bleek gelukkig 23
Ja dat zegt men ja, ik zie ze helaas nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al niet beschikbaar en ik ben niet het enige meisje van fok
Naja 26 en 34 is natuurlijk ander verhaal straks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nu doen de meeste er nog moeilijk over maar op een bepaalde leeftijd maakt die paar jaar niet meer zoveel uit.
Gewoon zeggen man. Laat je niet gek maken door de maatschappij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja 26 en 34 is natuurlijk ander verhaal straks.
Wat wel is, is dat ik nooit met iemand jonger dan 22 ben geweest, en ik niet hoop dat ik straks op m'n 40e dan nog geil op 17 jarigen omdat ik 'dat' nooit 'gehad' hebMaar goed ik vind meeste nu wel kinderkoppies hebben en val er al niet meer op... al zijn er ook bij die stiekem wel lekker zijn maar je dat niet meer hardop mag zeggen...
Ik ben nog maar 19 dus zo'n 17 jarige maakt bij mij niet zo veel uit. Maar toch als ik straks 20 ben ook al is het maar een jaartje ouder kijk je er dan anders opquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja 26 en 34 is natuurlijk ander verhaal straks.
Wat wel is, is dat ik nooit met iemand jonger dan 22 ben geweest, en ik niet hoop dat ik straks op m'n 40e dan nog geil op 17 jarigen omdat ik 'dat' nooit 'gehad' hebMaar goed ik vind meeste nu wel kinderkoppies hebben en val er al niet meer op... al zijn er ook bij die stiekem wel lekker zijn maar je dat niet meer hardop mag zeggen...
Ik ben 30 popje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
ik ben 28![]()
* Stickertje verlaat topic weer voor de reden 'te oud '
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 19 dus zo'n 17 jarige maakt bij mij niet zo veel uit. Maar toch als ik straks 20 ben ook al is het maar een jaartje ouder kijk je er dan anders op
Nou enquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef smitjew het volgende:
Heb ook een kameraad die milfjes probeert te versieren
Hij is 18 en geilt op vrouwen die zijn moeder kon zijnquote:
hmm ja dat lijkt me wel wat ik lijk nu met 22 nog op een 15 jarige maar als ik straks 26 ben woei.quote:
Nou en.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
Hij is 18 en geilt op vrouwen die zijn moeder kon zijn
quote:
Als ze net lekker genoeg zijn kan het ook. Ik snap niet waarom mensen altijd zo hysterisch doen over leeftijd.quote:
Ik ga elke week uit maar ik hoef niks met een meid die elke week een andere heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef Sophie94 het volgende:
Ts, ga een keer gezellig naar een kroeg oid. Dan doen alsof je neus bloedt en gewoon op iemand afstappen!![]()
En een relatie zoeken op fok
Ik weet trouwend niet hoe het met de vrouwen op fok zit maar ik kan je melden dat ik mij niet in je profielschets kan vinden. Wellicht over 30 jaar en met 40 kilo overgewicht
Waarom zou je een lelijke oude vrouw pakken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ze net lekker genoeg zijn kan het ook. Ik snap niet waarom mensen altijd zo hysterisch doen over leeftijd.
lekker puberaal weerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil op milf hunt met jou op de klb fok meetrijpe moeders
![]()
![]()
Ik jaag wel op de dochters.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geilheid.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Waarom zou je een lelijke oude vrouw pakken?
Ach als je dronken bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik jaag wel op de dochters.
[..]
Geilheid.
Maar dan is het per definitie geen milf.
Ik doelde meer op de 40 jarige vrouwen met obesitas. Ik ben zelf de 20 nog niet gepasseerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik ga elke week uit maar ik hoef niks met een meid die elke week een andere heeft.
Waarom pas jij niet in het plaatje dan? Je hebt wel een mooie naam, dat is al een pluspunt
Dan wordt de definitie van ilf wel wat opgerekt ja.quote:
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan wordt de definitie van ilf wel wat opgerekt ja.
Ik heb zo belachelijk veel zin in de KLB-meetquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb ik al gehad dus vertel meneerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom maar terug als je je eerste bloeding hebt gehad, dan leg ik het je wel uit.
Je bent er vroeg bij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb ik al gehad dus vertel meneer
geloof er niks vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goddamned doe niet zo serieus ik ben natuurlijk niet echt 9 jaar
Ik deed niet serieusquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goddamned doe niet zo serieus ik ben natuurlijk niet echt 9 jaar
Op fok niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef Sophie94 het volgende:
[..]Kom ik ooit nog van dat label af?
Maar Hey!
Vet sneu als dertigerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef skippy22 het volgende:
Ik wil anders ook wel een keer. Bij welk dispuut zit je ?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vet sneu als dertigerje moet wel tyfuslelijk kutkop hebben kan niet anders
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef skippy22 het volgende:
Heb je dit jaar al veel pik gehad sophie ?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja nou enquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb een pikante DM sessie met sophiequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Forever alone < je past precies in dat plaatje
mooie font-rendering dat xp van jequote:Op woensdag 6 maart 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
onder de spoiler een aantal Usernames;
[ afbeelding ]
Ik geloof er geen fuck van, en zo wel dan is het een mooie troll van Sophiequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb een pikante DM sessie met sophie
wat the fuck manquote:
Ditquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van, en zo wel dan is het een mooie troll van Sophie
Ik ben gewoon een vrouw hoor. Maar dat terzijde, ik dm niet met hem. Sowieso regelen via fokquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
een meisje die eigenlijk een jongen is, maar dat terzijde
Sowieso regelen via internetquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:11 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een vrouw hoor. Maar dat terzijde, ik dm niet met hem. Sowieso regelen via fok
Ik heb GODVERDOMME een pm ban. En bemoei je er niet mee vuile vetklep!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
wat the fuck maneen DM krijgen van een meisje is wel de hoogtepunt van je dag, he?
sorry man, ik vind jouw gedrag op dit forum gewoon erg fascinerend, laat mequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb GODVERDOMME een pm ban. En bemoei je er niet mee vuile vetklep!
Om te kijken of je onze zusjes waardig bent. Geen foto dus pech voor jou.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:13 schreef Kermit. het volgende:
opeens veel fobo views van mannen.
Waarom kijken mannen in mijn FoBo??
Wie is jou zuster dan ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Om te kijken of je onze zusjes waardig bent. Geen foto dus pech voor jou.
Laat me met rust dikke stalker.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
sorry man, ik vind jouw gedrag op dit forum gewoon erg fascinerend, laat me
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
sorry man, ik vind jouw gedrag op dit forum gewoon erg fascinerend, laat me
Keur jij dan op uiterlijk?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Om te kijken of je onze zusjes waardig bent. Geen foto dus pech voor jou.
Met je kikkerdril zekerquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Keur jij dan op uiterlijk?
Gaat toch erom dat ik jouw zusje gelukkig ga maken
Mijn zusje zit niet op FOK!, waarschijnlijk girlscene of zo.quote:
Je uiterlijk zegt veel over je karakter. Lelijke mensen zijn geen fijne mensen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Keur jij dan op uiterlijk?
Gaat toch erom dat ik jouw zusje gelukkig ga maken
Dus een jaartje of 16 ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Mijn zusje zit niet op FOK!, waarschijnlijk girlscene of zo.
[..]
Je uiterlijk zegt veel over je karakter. Lelijke mensen zijn geen fijne mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |