quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Kermit. het volgende:
Uit mijn FoBo onderzoek kwam ik erachter dat de dames erg uitgezakt waren, wat ook logisch is door al het vette eten dat ze naar binnen consumeren.
Het is logisch dat ik gene echte foto van mijzelf in mijn FoBo heb staan omdat ik dat eerst wel had maar toen kreeg ik al die uitgezakte en minderjarige dames die mijn stalken. Voor mijn rust was dit niet bevorderlijk.
70% van die sneue hazen hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
Gebruikt ook maar iemand FOK! als datingsite?Nou kan het natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk een leuk iemand tegen het lijf loopt, maar dat is weer een ander verhaal
![]()
Waarom nou weer zo hatelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
70% van die sneue hazen hier.Met hun
reacties.
Hanengedragquote:
quote:
Los van dat het strafbaar is, ze hebben ook een slechte smaak als ze uggs of Dr. Dre beats willen hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopen
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hierquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
70% van die sneue hazen hier.Met hun
reacties.
Er zijn best wat FOK! koppels andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hier
ben jij trouwens serieus pas 16?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er zijn best wat FOK! koppels anders
ja manquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hier
heb je al iets geregeld, dima?quote:
apart, je ziet er echt veel ouder uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik daar over liegen
I knowquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
apart, je ziet er echt veel ouder uit.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef NotYou het volgende:
TS mist door dit topic zijn kans met krullenbolletje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |