quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:29 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben na jaren afwezigheid weer terug op FOK!
quote:geregistreerd op: donderdag 30 juni 2011 @ 16:39
quote:
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopenquote:
je laten chanteren door 14 jarige meisjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
onder de spoiler een aantal Usernames;
[ afbeelding ]
quote:
ben je nieuw hier of zo?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je nieuw hier of zo?
mij niet kennen in KLB of ONZ
mongoolquote:
Ja ik weet dat veel van mijn concurrenten op dames zoals jou jagen maar je ziet zelf toch ook wel dat ik anders ben dan die andere users.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
Helaas is er ook geen gebrek aan 20-jarige studenten hier op FOK!
sorry ik ontdekte net de smiley toolquote:
Jij hoopt dat er een meisje is die je kust zodat je van een kikker eindelijk in een prins kan veranderen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:49 schreef Kermit. het volgende:
Ja ik weet dat veel van mijn concurrenten op dames zoals jou jagen maar je ziet zelf toch ook wel dat ik anders ben dan die andere users.
Ik pm mijn nummer
Nee ik geloof niet in sprookjes, ik geloof alleen in de liefde.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hoopt dat er een meisje is die je kust zodat je van een kikker eindelijk in een prins kan veranderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |