Als ze net lekker genoeg zijn kan het ook. Ik snap niet waarom mensen altijd zo hysterisch doen over leeftijd.quote:
Ik ga elke week uit maar ik hoef niks met een meid die elke week een andere heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef Sophie94 het volgende:
Ts, ga een keer gezellig naar een kroeg oid. Dan doen alsof je neus bloedt en gewoon op iemand afstappen!![]()
En een relatie zoeken op fok
Ik weet trouwend niet hoe het met de vrouwen op fok zit maar ik kan je melden dat ik mij niet in je profielschets kan vinden. Wellicht over 30 jaar en met 40 kilo overgewicht
Waarom zou je een lelijke oude vrouw pakken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Als ze net lekker genoeg zijn kan het ook. Ik snap niet waarom mensen altijd zo hysterisch doen over leeftijd.
lekker puberaal weerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil op milf hunt met jou op de klb fok meetrijpe moeders
![]()
![]()
Ik jaag wel op de dochters.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geilheid.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Waarom zou je een lelijke oude vrouw pakken?
Ach als je dronken bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik jaag wel op de dochters.
[..]
Geilheid.
Maar dan is het per definitie geen milf.
Ik doelde meer op de 40 jarige vrouwen met obesitas. Ik ben zelf de 20 nog niet gepasseerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik ga elke week uit maar ik hoef niks met een meid die elke week een andere heeft.
Waarom pas jij niet in het plaatje dan? Je hebt wel een mooie naam, dat is al een pluspunt
Dan wordt de definitie van ilf wel wat opgerekt ja.quote:
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan wordt de definitie van ilf wel wat opgerekt ja.
Ik heb zo belachelijk veel zin in de KLB-meetquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb ik al gehad dus vertel meneerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom maar terug als je je eerste bloeding hebt gehad, dan leg ik het je wel uit.
Je bent er vroeg bij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Heb ik al gehad dus vertel meneer
geloof er niks vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goddamned doe niet zo serieus ik ben natuurlijk niet echt 9 jaar
Ik deed niet serieusquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Goddamned doe niet zo serieus ik ben natuurlijk niet echt 9 jaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |