Ofquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Groot gelijk![]()
Haha wow dat is wel kut ja, zit niet mee. Komt vast nog goedooit
[..]
Het kan maar je moet dan wel rekenen op veel '' van andere mensen. Aan de andere kant zijn er ook wel meisjes van 17/18 of iig 10 jaar jonger dan jezelf die wel leuk kunnen zijn en niet zoals ze hier op fok! vaak beschreven worden
Waar moet ik dan zoeken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:50 schreef vera166 het volgende:
Ik zie eigenlijk best wel veel mensen van mijn leeftijd, dus rond 17 of wat ouder. Beter kijken TS
Ik ga hier even een kijkje nemen, maar hier is het wanhoop gehalte wel erg hoop verwacht ikquote:
Denk het wel jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waar moet ik dan zoeken?
[..]
Ik ga hier even een kijkje nemen, maar hier is het wanhoop gehalte wel erg hoop verwacht ik
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
ik ben 28![]()
* Stickertje verlaat topic weer voor de reden 'te oud '
Mja, toch valt ook dan het verschil moeilijk te negerenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef smitjew het volgende:
[..]
Laat je baard staan.
En btw kan je dan 16/18 jarige chicks pakken en er mee weg komen.
Nu doen de meeste er nog moeilijk over maar op een bepaalde leeftijd maakt die paar jaar niet meer zoveel uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja, toch valt ook dan het verschil moeilijk te negerenTijdje terug met meisje gezoent, bleek ze 18 te zijn. Eerst nog wat gewhatsappt e.d. en probeerde voor mezelf wel leeftijdsverschil goed te praten, dat ik kwa levensstijl (studeren enzo) eerder 22 ben en er ook jonger uitzie... maar toch maar afgekapt.
In dat studentencafe toen meisje wat intiem kwam dansen was ik ook bang dat die ook weer 18 ofzo zou zijn, maar die bleek gelukkig 23
Ja dat zegt men ja, ik zie ze helaas nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al niet beschikbaar en ik ben niet het enige meisje van fok
Naja 26 en 34 is natuurlijk ander verhaal straks.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef smitjew het volgende:
[..]
Nu doen de meeste er nog moeilijk over maar op een bepaalde leeftijd maakt die paar jaar niet meer zoveel uit.
Gewoon zeggen man. Laat je niet gek maken door de maatschappij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja 26 en 34 is natuurlijk ander verhaal straks.
Wat wel is, is dat ik nooit met iemand jonger dan 22 ben geweest, en ik niet hoop dat ik straks op m'n 40e dan nog geil op 17 jarigen omdat ik 'dat' nooit 'gehad' hebMaar goed ik vind meeste nu wel kinderkoppies hebben en val er al niet meer op... al zijn er ook bij die stiekem wel lekker zijn maar je dat niet meer hardop mag zeggen...
Ik ben nog maar 19 dus zo'n 17 jarige maakt bij mij niet zo veel uit. Maar toch als ik straks 20 ben ook al is het maar een jaartje ouder kijk je er dan anders opquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Naja 26 en 34 is natuurlijk ander verhaal straks.
Wat wel is, is dat ik nooit met iemand jonger dan 22 ben geweest, en ik niet hoop dat ik straks op m'n 40e dan nog geil op 17 jarigen omdat ik 'dat' nooit 'gehad' hebMaar goed ik vind meeste nu wel kinderkoppies hebben en val er al niet meer op... al zijn er ook bij die stiekem wel lekker zijn maar je dat niet meer hardop mag zeggen...
Ik ben 30 popje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
ik ben 28![]()
* Stickertje verlaat topic weer voor de reden 'te oud '
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 19 dus zo'n 17 jarige maakt bij mij niet zo veel uit. Maar toch als ik straks 20 ben ook al is het maar een jaartje ouder kijk je er dan anders op
Nou enquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef smitjew het volgende:
Heb ook een kameraad die milfjes probeert te versieren
Hij is 18 en geilt op vrouwen die zijn moeder kon zijnquote:
hmm ja dat lijkt me wel wat ik lijk nu met 22 nog op een 15 jarige maar als ik straks 26 ben woei.quote:
Nou en.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
Hij is 18 en geilt op vrouwen die zijn moeder kon zijn
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |