Ben ik vergeten, naam kwam me ook niet bekend voor.quote:
wat wie?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat ze een FOK!liefde heeft. Ja dus.
Nee ik vergis me, meende dat in een topic te hebben gelezen excuseer.quote:
ik dacht al wie loopt er nu weer onzin te pratenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee ik vergis me, meende dat in een topic te hebben gelezen excuseer.
kun je mij leren hosselen?quote:
Oh ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik val nog liever in een wak
Het is vrij treurig ja dat ik onlangs weer eens ging bieren in het studentencafé waar ik zo graag kwam en ik omringd was met eerste jaars studentjes die allemaal inmiddels 'te jong' op hun voorhoofd hebben staan en ik de conclusie moest trekken dat ik met mijn 26 jaar 'te oud' benquote:
staat genoteerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Meeste foksters zijn net de heilige maagd maria. Pas na jaren oefenen lukt het.
Die zijn nog lekker naiefquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het is vrij treurig ja dat ik onlangs weer eens ging bieren in het studentencafé waar ik zo graag kwam en ik omringd was met eerste jaars studentjes die allemaal inmiddels 'te jong' op hun voorhoofd hebben staan en ik de conclusie moest trekken dat ik met mijn 26 jaar 'te oud' ben.
Aaaaawquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:01 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het is vrij treurig ja dat ik onlangs weer eens ging bieren in het studentencafé waar ik zo graag kwam en ik omringd was met eerste jaars studentjes die allemaal inmiddels 'te jong' op hun voorhoofd hebben staan en ik de conclusie moest trekken dat ik met mijn 26 jaar 'te oud' ben.
Dus het kan wel ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef vera166 het volgende:
[..]
AaaaawJa dan ben je wel een beetje te oud, iig voor mij. Ik heb een paar vriendinnen die wel een vriend hebben/hadden van ongeveer 10 jaar ouder. Er is dus wel hoop voor je of je moet zelf dat niet willen, dat zou wel gut zijn
Nee dat wil ik zelf nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef vera166 het volgende:
[..]
AaaaawJa dan ben je wel een beetje te oud, iig voor mij. Ik heb een paar vriendinnen die wel een vriend hebben/hadden van ongeveer 10 jaar ouder. Er is dus wel hoop voor je of je moet zelf dat niet willen, dat zou wel gut zijn
Zeg dan dat je 18 bent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee dat wil ik zelf niet![]()
En er zijn wel andere kroegen met meer 22-25 jarigen maar het lullige is dat ik altijd 19-20 wordt geschatDus de leeftijdsgeschikten vinden mij te jong zo op het oog en de anderen zijn dus te jong voor mij
Laat je baard staan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En er zijn wel andere kroegen met meer 22-25 jarigen maar het lullige is dat ik altijd 19-20 wordt geschatDus de leeftijdsgeschikten vinden mij te jong zo op het oog en de anderen zijn dus te jong voor mij
Groot gelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het kan maar je moet dan wel rekenen op veel 'quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |