quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:29 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben na jaren afwezigheid weer terug op FOK!
quote:geregistreerd op: donderdag 30 juni 2011 @ 16:39
quote:
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopenquote:
je laten chanteren door 14 jarige meisjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
onder de spoiler een aantal Usernames;
[ afbeelding ]
quote:
ben je nieuw hier of zo?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je nieuw hier of zo?
mij niet kennen in KLB of ONZ
mongoolquote:
Ja ik weet dat veel van mijn concurrenten op dames zoals jou jagen maar je ziet zelf toch ook wel dat ik anders ben dan die andere users.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
Helaas is er ook geen gebrek aan 20-jarige studenten hier op FOK!
sorry ik ontdekte net de smiley toolquote:
Jij hoopt dat er een meisje is die je kust zodat je van een kikker eindelijk in een prins kan veranderen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:49 schreef Kermit. het volgende:
Ja ik weet dat veel van mijn concurrenten op dames zoals jou jagen maar je ziet zelf toch ook wel dat ik anders ben dan die andere users.
Ik pm mijn nummer
Nee ik geloof niet in sprookjes, ik geloof alleen in de liefde.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hoopt dat er een meisje is die je kust zodat je van een kikker eindelijk in een prins kan veranderen?
20 jaar en nu al verpest?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:51 schreef Kermit. het volgende:
Nee ik geloof niet in sprookjes, ik geloof alleen in de liefde.
Oh, nou zo denk ik er niet overquote:
Ook genoeg verwende prinsesjes, heksen, whiteknights, dwergen, quasimodo's hier op FOK!quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:57 schreef Kermit. het volgende:
Oh, nou zo denk ik er niet over![]()
Ik zie sprookjes wel als levenslessen en levenslessen bestaan ook dus sprookjes bestaan wel een beetje .
welke ben jijquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook genoeg verwende prinsesjes, heksen, whiteknights, dwergen, quasimodo's hier op FOK!
ik ben de boi die te gangster is om in sprookjes te komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wissel tussen de heks en de quasimodoWelke ben jij?
Captain Hook dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:09 schreef deadprez het volgende:
ik ben de boi die te gangster is om in sprookjes te komen
Ik wil jouw dwergje wel zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ook genoeg verwende prinsesjes, heksen, whiteknights, dwergen, quasimodo's hier op FOK!
Ligt het zo smerig dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe geen dwergjes. Je mag wel schoonmaken hier
Ligt? Nee mijn bed ligt prima. En het is hier verder ook niet smerig, maar zou gewoon handig zijn een dwerg in de huishoudingquote:
Krijg ik dan een eigen kooitje?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ligt? Nee mijn bed ligt prima. En het is hier verder ook niet smerig, maar zou gewoon handig zijn een dwerg in de huishouding
Nee, je mag gewoon 1x per week 3 uurtjes komen poetsen. De rest van de tijd mag je zelf invullen.quote:
ben wel niet zindelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, je mag gewoon 1x per week 3 uurtjes komen poetsen. De rest van de tijd mag je zelf invullen.
Homoquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:29 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben na jaren afwezigheid weer terug op FOK! en het enige wat ik nu zie zijn of 14-jarige FOK! chicks of 40-jarige oud uitgezakte dames.
Ik, als 20-jarige student kan hier natuurlijk niks mee!
Ik roep jullie dus bij deze op om al jullie dames die jullie kennen tussen de 16-24 jaar uit te nodigen naar het fenomeen Fok! Forum. U kunt ze hierna verwijzen naar mijn FoBo!
Ik hoop dat jullie mijn klacht terecht vinden en dat jullie hem ook met mij oplossen.
P.S. One Love
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
hihiquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel of niet zindelijk? Rare dialect ook van sommige mensen dwergen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Kermit. het volgende:
Uit mijn FoBo onderzoek kwam ik erachter dat de dames erg uitgezakt waren, wat ook logisch is door al het vette eten dat ze naar binnen consumeren.
Het is logisch dat ik gene echte foto van mijzelf in mijn FoBo heb staan omdat ik dat eerst wel had maar toen kreeg ik al die uitgezakte en minderjarige dames die mijn stalken. Voor mijn rust was dit niet bevorderlijk.
70% van die sneue hazen hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
Gebruikt ook maar iemand FOK! als datingsite?Nou kan het natuurlijk gebeuren dat je per ongeluk een leuk iemand tegen het lijf loopt, maar dat is weer een ander verhaal
![]()
Waarom nou weer zo hatelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
70% van die sneue hazen hier.Met hun
reacties.
Hanengedragquote:
quote:
Los van dat het strafbaar is, ze hebben ook een slechte smaak als ze uggs of Dr. Dre beats willen hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
Het is officieel strafbaar. Veel 14-jarige meisjes houden voor één maand hun mond maar daarna gaan ze je chanteren en moet je elke maand weer nieuwe uggs of dr.dre beats voor ze kopen
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hierquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
70% van die sneue hazen hier.Met hun
reacties.
Er zijn best wat FOK! koppels andersquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hier
ben jij trouwens serieus pas 16?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er zijn best wat FOK! koppels anders
ja manquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
alsof er uberhaupt fokkers zijn die dates kunnen regelen hier
heb je al iets geregeld, dima?quote:
apart, je ziet er echt veel ouder uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja waarom zou ik daar over liegen
I knowquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
apart, je ziet er echt veel ouder uit.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef NotYou het volgende:
TS mist door dit topic zijn kans met krullenbolletje.
Ik laat wel een traantje of twee om jullie Fok!liefde die nooit zal zijn.quote:
wie is die geile boy in je UI?quote:
Oh dankjewelquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef Micson het volgende:
Meloewa is nog prima strak, weet ik uit eigen ervaring.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik laat wel een traantje of twee om jullie Fok!liefde die nooit zal zijn.
Ik ken je ook niet hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je nieuw hier of zo?
Ik zou het ook niet weten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ben je nieuw hier of zo?
Ze willen met je neuken Cristina, snap dat dan!quote:
ik wil jou ook wel een beetje aandacht geven, hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ze willen met je neuken Cristina, snap dat dan!
Waarom denk je dat je anders zoveel aandacht krijgt samen met Ambipur.
No-hommo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik wil jou ook wel een beetje aandacht geven, hoor
kan ik niet belovenquote:
don't worry baby, alle aandacht gaat naar jouquote:
Dat horen we graag!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
don't worry baby, alle aandacht gaat naar jou
quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
dusssssssss jij hebt daar ervaring mee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
Laat die jongen toch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:38 schreef NotYou het volgende:
Op youtube:
Op Fok! is hij namelijk gebanned.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |