Foie gras vond ik dan wel weer heerlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al dat spul wat zogenaamd exquise is valt vaak tegen hoor. Foie gras scheen echt een delicatesse te zijn maar ik vond dat gewoon smerig. Truffel heb ik nooit gehad.
Welk seizoen? Misschien was het zomertruffel ,daar zit veel minder smaak aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef BlueMage het volgende: Ik heb ooit eens truffel gehad en vond er weinig smaak aan zitten eerlijk gezegd..
1000 euro de kilo.quote:
Hebben ze het bij jou ook in je strot geduwd ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Foie gras vond ik dan wel weer heerlijk.Zou graag nog 'ns terug gaan naar de Périgord, mooi landschap en lekker eten.
1000 per kg. zei Luigi.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Nu weten we nog niet wat die truffels nou kosten.
Je hebt truffel en truffelquote:
Misschien at ik het bij het verkeerde restaurant, maar ik vond het echt een rare nasmaak hebben. Het was wel in Parijs, dus je zou toch zeggen dat ze er daar verstand van moeten hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Foie gras vond ik dan wel weer heerlijk.Zou graag nog 'ns terug gaan naar de Périgord, mooi landschap en lekker eten.
goed de grap uitgelegd manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
LuckyTV heeft vandaag de hele dag op het terras gehangen zo te zien
quote:
http://www.dutchtruffle.com/c-128549/verse-truffel-bestellen/quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Laat maar ff...quote:Prijs voor 50 gram (de minimaal te bestellen hoeveelheid) Heerlijke Zwarte Truffel van een mooi formaat. €83,-
Deze comment wordt mede mogelijk gemaakt door het weer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
LuckyTV heeft vandaag de hele dag op het terras gehangen zo te zien
Ik vond het ook niet lekker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien at ik het bij het verkeerde restaurant, maar ik vond het echt een rare nasmaak hebben. Het was wel in Parijs, dus je zou toch zeggen dat ze er daar verstand van moeten hebben.
no homoquote:
Was wel zomer idd maar is al lang geleden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Welk seizoen? Misschien was het zomertruffel ,daar zit veel minder smaak aan.
quote:
niets mis met zijn vriendin hoor.quote:
Ja die is alleen maar voor de sier natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niets mis met zijn vriendin hoor.
quote:Het is een ontroerend verhaal van ambitie en doorzettingsvermogen: hoe Dieuwke Wynia eindredactrice van het VARA-succes De Wereld Draait Door werd. Want het hemelbestormende televisiemeisje moest van ver komen. In het prille begin van DWDD, toen het VARA-bestuur nog dacht dat Francisco van Jole de meest geschikte kandidaat was om het programma te presenteren, moest Dieuwke genoegen nemen met het uitzoeken van de muziekjes om het programma mee te omlijsten. Toen Matthijs van Nieuwkerk de presentatie echter overnam van de opzichtig blunderende Van Jole, rees haar ster sneller dan Matthijs zijn gulp weer dicht kon knopen. Hij gaf haar kracht (©). Sindsdien is DWDD van háár en loopt ze achter de schermen als een ware minihitler te minihitleren (©). Eens per week daalt ze uit de hoge hemel om een column voor de VARA-gids op te stellen die in begrijpelijke mensentaal bij de lezers op de mat ploft, maar verder is zij heer en meester in het decor van De Wereld Draait Door. Matthijs zei zelfs over haar: "Zij is de allerbeste. Als zij gaat, ga ik ook." (©). Dieuwke Wynia: de ware facilitator van Matthijs van Nieuwkerk. En Jan Mulder. En Felix Rottenberg. (Alleen Jack de Vries ontkende.) Al met al: een wonderlijk verhaal. [n.b.: Het kan zijn dat bovenstaande geheel of gedeeltelijk op vuige roddels, achterklap en een niet-wetenschappelijk onderbouwde benadering van de werkelijkheid berust, maar we waren gegrepen door het verblindende wonder dat DieuwkeWDD heet, en besloten ons publiek daarmee te roeren zonder het hele verhaal kapot te checken.]
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)der_dieuwke_wyn.html
Truffels zijn duur.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:09 schreef Specularium het volgende:
Ik ga niks verklappen maar morgen is er een item voor Karina.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Niek-Zervaas.dhtmlquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb dat verhaal even gemist.. er was dus kritiek op de DWDD uitzending waarin die ouders van die gehandicapte jongen te gast waren? Waar ging die kritiek over dan? Dat was toch die jongen die pas heel laat had leren communiceren?
Alsof Mart hierover in tranen zal zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:00 schreef Specularium het volgende:
Zou Mart er vanavond zitten of zou hij in tranen zijn?
De enige die oprecht geloofde in zijn onschuld.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Alsof Mart hierover in tranen zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen hoopt vooral op Sylvana.quote:
Idem. Die is meegenomen om de crew te verwennen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb liever dat die roodharige mij drie dagen vermaakt dan Alexander Klöpping.
Aha.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)n-Niek-Zervaas.dhtml
quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
En wie is er meegegaan om Alexander te verwennen? Of valt hij ook op vrouwen.
Ik gok dat hij in het geheim Sywert van Lienden ontmoet.quote:Alexander woont samen met zijn vriendin in Amsterdam Centrum
Dat hij een vriendin heeft zegt helemaal niks. Ronaldo heeft ook een vriendin.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef OProg het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat hij in het geheim Sywert van Lienden ontmoet.
Sywert ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hij een vriendin heeft zegt helemaal niks. Ronaldo heeft ook een vriendin.
Is Alexander van de mannenliefde? Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen hoor.. Maar vind ze wel aardig de gaymannenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:26 schreef Karina het volgende:
En wie is er meegegaan om Alexander te verwennen? Of valt hij ook op vrouwen.
Je kan zo gezellig met ze kletsen, lachen en shoppen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar vind ze wel aardig de gaymannen
quote:Tafeldame: Gerdi Verbeet
Tussen haar tanden hequote:Op woensdag 6 maart 2013 12:43 schreef RobbieVDB het volgende:
[..]
Ik zie niks.... alleen haar hoofd...
Het was dan ook alleen episch omdat ie volkomen kut was.quote:
Leuk itempjequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Er is vanavond een item over Boogerd met held Diekstraen fucking Peter R. de Vries
![]()
Dit is gewoon minachting van de kijker![]()
Wij eisen de Mart
Yep, komt Boogerd nog eens aankakken alsof het nog nieuws is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:43 schreef Stickertje het volgende:
dwdd wielren-gate deel 3857349857982342348234
misschien doet hij het expres zo laat.. anders werd zijn schandaal overschaduwt door lance..quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep, komt Boogerd nog eens aankakken alsof het nog nieuws is.
wat moet hij nou inleveren....al zijn niet gewonnen etappesquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien doet hij het expres zo laat.. anders werd zijn schandaal overschaduwt door lance..
Maar dankzij een 'bepaald Tv-programma uiteindelijk toch bij hun lurven gegrepen werden.'quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:50 schreef OProg het volgende:
Peter R gaat vertellen dat een hij 'moardenaaaers kent' die ook jaren iets moesten verzwijgen.
Ja, opsporing verzochtquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar dankzij een 'bepaald Tv-programma uiteindelijk toch bij hun lurven gegrepen werden.'
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:07 schreef DeeBee het volgende:
Peterrrr uitnodigen hiervoor...echt, die redactie van deze show._
twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 07:57:49DeeBee goes Telegraaf. TV / [DWDD] #546 Met truffelvarkens in de achtergrond. reageer retweet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 07:57:49DeeBee goes Telegraaf. TV / [DWDD] #546 Met truffelvarkens in de achtergrond. reageer retweet
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:07 schreef DeeBee het volgende:
Peterrrr uitnodigen hiervoor...echt, die redactie van deze show._
Ik ook.quote:
Niet waarom jij denkt gek. Dat is toch leuk dat mensen van 80 rocknummers gaan zingen? Beter dan Frans Bauer nummers.quote:
IK kijk analoog, geen last van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
Knallen ze bij jullie ook altijd UPC reclamespotjes dwars over de lopende commercials?
Leuk voor de betalende adverteerders.
quote:
ik heb upc digitaal maar heb hier geen last van O.oquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
Knallen ze bij jullie ook altijd UPC reclamespotjes dwars over de lopende commercials?
Ziggo doet dat nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
doet upc ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Ziggo blokkeert The Pirate Bay.
UPC ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hoort mij niet beweren dat ze fantastisch zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je goed gezien man.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
Het schijnt dat UPC ook TPB blokkeert.
Las ik net.
meh.. je kan nog altijd proxies gebruiken of een van de duizenden andere sitesquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
Het schijnt dat UPC ook TPB blokkeert.
Las ik net.
Ik heb Ziggo maar haal bijna alles van TPB af.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meh.. je kan nog altijd proxies gebruiken of een van de duizenden andere sites
Cheaterquote:
Niet het kijken waardquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Zonder hem is er geen bal aan.
Heel snel typen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus ik kan de uitzending voor je spoileren?
Ze staat niet in de samenleving, dan weet ze zulke dingen ook nietquote:
Non-item inmiddels.quote:
over een paar jaar zitten we weer met krapte in de arbeidsmarktquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat al die oudjes lekker blijven werken, maar houden wel de doorstroming van jongeren tegen, mevrouwtje Verbeet.
in principe welquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus ik kan de uitzending voor je spoileren?
peter repelsteeltjequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
PeterMet zijn rare stem en gekke mondje.
Je pompt het op een rustig moment weg en midden i het seizoen en tijdens een meerdaagse wedstrijd weer terug.quote:
je haalt bloed eruit als je heel fit bent en als je "minder" fit bent en je bloed dus in mindere conditie is dan voeg je het fitte bloed weer terug en kan je weer fitter presteren.quote:
Je moet niet bang voor naalden zijn met die doping he?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je haalt bloed eruit als je heel fit bent en als je "minder" fit bent en je bloed dus in mindere conditie is dan voeg je het fitte bloed weer terug en kan je weer fitter presteren.
Nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet niet bang voor naalden zijn met die doping he?
Een SM kelder inclusief inhoud zou me niks verbazen.quote:
vrouwen?quote:
Of gewoon 3 lijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Een SM kelder inclusief inhoud zou me niks verbazen.
wie weet verbergt hij een vrouw voor één van zijn buitenvrouwenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Open huwelijk toch, dus dat niet.
Misschien loopt hij weleens in vrouwenkleding!
Misschien ligt Nathalie Holloway wel gewoon bij hem in de kelder.quote:
En daar dan filmpjes van maakt met zijn verborgen cameraquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
of dat hij fapt op de zaken die hij heeft 'opgelost'
open huwelijk? kan me niet voorstellen dat een vrouw geil word wanneer hij 'dirty' tegen ze praatquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Open huwelijk toch, dus dat niet.
Misschien loopt hij weleens in vrouwenkleding!
Jullie zeggen allemaal hetzelfde, wat is dat toch met een kelder?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kinderen in een kelder die overal verstand van hebben.
ja hij mag van zijn vrouw vreemdgaan en nee kan ik me ook niet voorstellen. En peter naaktquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
open huwelijk? kan me niet voorstellen dat een vrouw geil word wanneer hij 'dirty' tegen ze praat
Iemand vroeg zich af wat Peter te verbergen hadquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jullie zeggen allemaal hetzelfde, wat is dat toch met een kelder?
Ja ik en toen kwam iedereen opeens met een kelderquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand vroeg zich af wat Peter te verbergen hadik weet niet meer wie
die boogerd ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verdiende een miljoen per jaar, de vraag is hoeveel hij aan doping uitgegeven heeft
Ow ja, sorry: 'UNIEKE TALENTEN!'quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]twitter:DieuwkeWDD twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 07:57:49DeeBee goes Telegraaf. TV / [DWDD] #546 Met truffelvarkens in de achtergrond. reageer retweet
Zie je wel dat ze meelezen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:10 schreef henkde_j het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ries_weer_wordt.htmlquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
ja hij mag van zijn vrouw vreemdgaan en nee kan ik me ook niet voorstellen. En peter naakt
tuurlijk. Zouden jij en ik ook hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Hij heeft spijt dat hij het nu moet toegeven op tv.
Hij heeft er spijt van dat ie niet beter reed op die troepquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
hij heeft niet gezegd 'ik heb er spijt van ' .. hij blijft erom heen draaien
en ze winnen nooit watquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, bestbetaalde Nederlandse wielrenner
Zeur niet, dan kijk je niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:41 schreef Rickazio het volgende:
Ik heb spijt dat ik jullie vrije tijd nu verneuk door hierover te praten op televisie
Straks ga je ook nog zeggen dat Armstrong doping heeft gebruikt.quote:
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik wil een normaal onderwerp bij DWDD gvd
Nee, want hij is nooit gepakt, dus aantonen was er al niet bij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
hij heeft spijt dat hij niet in een andere tijd wielrenner was.. met andere woorden in een tijd waar ze het niet kunnen aantonen..?
Wat doping in de wielrensport....never !quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat Armstrong doping heeft gebruikt.
Ik zou stug volhouden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tuurlijk. Zouden jij en ik ook hebben
Denk het wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Straks ga je ook nog zeggen dat Armstrong doping heeft gebruikt.
En de rest van de wereld mag Peter niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij mag Peter die Dijkstra niet echt
Mooie bril ookquote:
chimaowquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat zei Peter op het laatst tegen Erik?
Dat ie de tering kon krijgen met zijn kankerbril.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Oh, het is een gast.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Er zit een kale serial killer in het publiek.
afspraakje voor vanacht?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Doe effe normaal man!quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ie de tering kon krijgen met zijn kankerbril.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oke dan. Loser.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu weet ik het idd. Hertenkamp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |