Foie gras vond ik dan wel weer heerlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al dat spul wat zogenaamd exquise is valt vaak tegen hoor. Foie gras scheen echt een delicatesse te zijn maar ik vond dat gewoon smerig. Truffel heb ik nooit gehad.
Welk seizoen? Misschien was het zomertruffel ,daar zit veel minder smaak aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef BlueMage het volgende: Ik heb ooit eens truffel gehad en vond er weinig smaak aan zitten eerlijk gezegd..
1000 euro de kilo.quote:
Hebben ze het bij jou ook in je strot geduwd ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Foie gras vond ik dan wel weer heerlijk.Zou graag nog 'ns terug gaan naar de Périgord, mooi landschap en lekker eten.
1000 per kg. zei Luigi.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Nu weten we nog niet wat die truffels nou kosten.
Je hebt truffel en truffelquote:
Misschien at ik het bij het verkeerde restaurant, maar ik vond het echt een rare nasmaak hebben. Het was wel in Parijs, dus je zou toch zeggen dat ze er daar verstand van moeten hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Foie gras vond ik dan wel weer heerlijk.Zou graag nog 'ns terug gaan naar de Périgord, mooi landschap en lekker eten.
goed de grap uitgelegd manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
LuckyTV heeft vandaag de hele dag op het terras gehangen zo te zien
quote:
http://www.dutchtruffle.com/c-128549/verse-truffel-bestellen/quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Nu weten we nog niet wat die truffels nou kosten.
Laat maar ff...quote:Prijs voor 50 gram (de minimaal te bestellen hoeveelheid) Heerlijke Zwarte Truffel van een mooi formaat. ¤83,-
Deze comment wordt mede mogelijk gemaakt door het weer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
LuckyTV heeft vandaag de hele dag op het terras gehangen zo te zien
Ik vond het ook niet lekker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien at ik het bij het verkeerde restaurant, maar ik vond het echt een rare nasmaak hebben. Het was wel in Parijs, dus je zou toch zeggen dat ze er daar verstand van moeten hebben.
no homoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |