Dat wordt weer huilen voor Roger.quote:
Exho is exho, dat kan je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:42 schreef Rosario het volgende:
Nadal is nog niet helemaal terug hoor. Verloor gisteren een exhibition tegen Delpo op hardcourt. Schijnt dat ze er allebei vol voor gingen.
Er is al een FOK!subleague:quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:47 schreef detennismaster het volgende:
http://challenge.atpworldtour.com
Ik drop de link even, altijd wel leuk om mee te doen. Ook een fok subpoultje gemaakt:
http://challenge.atpworld(...)RP=6265&X=1362527187
Ohquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er is al een FOK!subleague:
http://challenge.atpworld(...)GRP=147&X=1362527372
Password = baas
Lijkt me geen toeval, dat is ingegeven door een hogere macht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
OhWel toevallig dat we beide een Martinlogo hebben.
Federer heeft echt een bizar schema.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:06 schreef Gorzalka het volgende:
Federer tegen Benneteau in de derde ronde, oei.
Verrassend dat Fish opeens weer meedoet, heb ik niets over gehoord.
Blake verloor van Donald Young in de quallies van de AOquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:12 schreef Gorzalka het volgende:
Het zal me benieuwen of Roowbin het voor elkaar krijgt om te verliezen van Blake, die tegenwoordig beweegt als een bejaarde.
Eerst Raonic - Cilic is ook een leuke partij.quote:
Startgeld ophalenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:59 schreef Norrage het volgende:
Ben benieuwd wat Nadal hier gaat presteren. Ik verwacht er niet veel van, en dat ie er tegen Youzhny uitvliegt.
Hier kan ik nog inkomen. Dit gaat nimmer nooit gebeuren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:59 schreef Norrage het volgende:
Ben benieuwd wat Nadal hier gaat presteren. Ik verwacht er niet veel van, en dat ie er tegen Youzhny uitvliegt.
youzhny heeft ooit met 6-0 6-1 van Rafa gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hier kan ik nog inkomen. Dit gaat nimmer nooit gebeuren.
Tegen Youzhny![]()
![]()
Toen speelde Rafa een dag ervoor een partij van vier uur tegen Moya.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
youzhny heeft ooit met 6-0 6-1 van Rafa gewonnen
Nu is ie 8 maanden geblesseerd geweestquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toen speelde Rafa een dag ervoor een partij van vier uur tegen Moya.
Dat is misschien meer voordehandliggend jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef detennismaster het volgende:
Hij haalt denk ik gewoon de kwartfinale en vliegt er dan uit tegen Federer.
Sport 1, vanaf zondag als ik het goed heb.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
Wordt dit nog ergens op tv uitgezonden dan?
Zaterdag 20uquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sport 1, vanaf zondag als ik het goed heb.
Ah, mooiquote:
Als er dan nog ergens tekst bij stond..quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:50 schreef Gorzalka het volgende:
Het is veel leuker zonder beelden, net als een boek, je kunt alles er zelf bij bedenken.
Hier heb je in ieder geval wat beeld:quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Als er dan nog ergens tekst bij stond..
Wat heeft die dekselse Italiaan gesnoven dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval wat beeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakt de eerste set met 7-5 tegen Muller!
zijn gewoon bezig nu, miss blessurebehandelingquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef dndiek het volgende:
Wat is er aan de hand bij de wedstrijd tussen Kubot en Paire?
Allebei een blessure aan het hoofd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef dndiek het volgende:
Wat is er aan de hand bij de wedstrijd tussen Kubot en Paire?
MEteen de break tegenquote:
rebreak ook alquote:
De heren gaan nu in WTA modus zo te zienquote:
Weer een jinxquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:24 schreef Wopper1 het volgende:
Over WTA gesproken.
Date Krumm gaat 'm gewoon winnen.. Mevrouw is pas 43.
alsnog winstquote:
+1 in game 2quote:
Nog een paar games en hij is door zijn rackets heen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:55 schreef Szura het volgende:
Die Malisse kan er ook weinig meer van hè?
mwoa deed het toch nog aardig dit jaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:55 schreef Szura het volgende:
Voor iemand zonder werkethiek of mentaliteit doet hij het toch aardig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:55 schreef Szura het volgende:
Nu 54 minuten over 3-3quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
28:47 min Granollers - Nalbandian 2-0* 40-40
Misschien moest die tweet van die ouwe viezerik wel zijn: "Rus, die kent u vast niet... Maar deze dame wil ik lekker raken."quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef Wopper1 het volgende:
Mart Smeets op twitter:
Rus, die kent u vast niet... Maar deze dame weet ze lekker te raken.. En ik kan het weten..
Die ouwe snoeperd
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met Rooowbin op de foto gaan. Hoe dom kun je zijn.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef Wopper1 het volgende:
Mart Smeets op twitter:
Rus, die kent u vast niet... Maar deze dame weet ze lekker te raken.. En ik kan het weten..
Die ouwe snoeperd
Dat was een grapquote:
Alsnog is hij een kneusquote:
Janowicz vind ik echt een idioot.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
Haase.![]()
Vanavond Janowicz-Nalbandian. Lijkt me wel aardig (als Sport1 het uitzendt tenminste).
Zei hij: ''No puedo pegar la puta bola, coño! No puedo pegar! Mi cabeza está hecha una puta mierda!''?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer zegt allemaal lelijke woorden.
Nee, hij zei een paar keer 'fuck'.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zei hij: ''No puedo pegar la puta bola, coño! No puedo pegar! Mi cabeza está hecha una puta mierda!''?
Mooi om te zien dat het Engels van die jongen zo is verbeterd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, hij zei een paar keer 'fuck'.
Van wat ik hoor niet. Nog steeds zo traag als stront. Het lijkt me gewoon dat Ferrer zijn matige vorm voortzet. Heb ook niet de hele partij gezien, maar wat ik voorlopig zie maakt absoluut geen indruk op me van Ferrer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
En dat op zo'n trage hardcourtbaan..of zou hij dit jaar wat sneller zijn?
Levert altijd reacties op maar het is toch wel zeer opvallend. Niet alleen Ferrer maar ook Robredo, Verdasco en Lopez zijn gewoon geen schim meer van wat ze geweest zijn.quote:
Ferrer? Geen schim meer? Die gast is nu op z'n best man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Levert altijd reacties op maar het is toch wel zeer opvallend. Niet alleen Ferrer maar ook Robredo, Verdasco en Lopez zijn gewoon geen schim meer van wat ze geweest zijn.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Levert altijd reacties op maar het is toch wel zeer opvallend. Niet alleen Ferrer maar ook Robredo, Verdasco en Lopez zijn gewoon geen schim meer van wat ze geweest zijn.
Ik kijk liever naar Janowicz-Nalbandian.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef detennismaster het volgende:
Isner - Hewitt is wel een interessante pot.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ferrer? Geen schim meer? Die gast is nu op z'n best man.
Die pot is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Janowicz-Nalbandian.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die pot is nog niet eens begonnen
Er zijn toch geen beelden van lijkt me. Lindstedt wedstrijd is net begonnen, dus over een uur of 4 ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
Bertens als laatste in het onderstaande schema. Iemand enig idee hoe laat dat is? Is het dan alweer fatsoenlijk ochtend in NL of diep in de nacht?
COURT 7 Start 11:00 am
[20] Su-Wei Hsieh (TPE)
v
Jamie Hampton (USA)
WTA
Feliciano Lopez (ESP)
Milos Raonic (CAN)
v
[3] Mahesh Bhupathi (IND)
Daniel Nestor (CAN)
ATP
[5] Robert Lindstedt (SWE)
Nenad Zimonjic (SRB)
v
[WC] Andy Murray (GBR)
Jamie Murray (GBR)
ATP
David Marrero (ESP)
Fernando Verdasco (ESP)
v
[WC] James Blake (USA)
Mardy Fish (USA)
ATP
Kiki Bertens (NED)
v
[24] Mona Barthel (GER)
WTA
Robredo komt net terug van een blessure en oud, Verdasco is al tijden niet meer wat hij geweest is, Lopez is nooit wat geweest...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waarom staat ie niet voor?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Mag nog dubbelen met Haase.
Nalby staat even alles op de lijn te strepen
Daarom schreef ik ook dat dit reacties oproept bij users, wat nu dus ook blijkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Robredo komt net terug van een blessure en oud, Verdasco is al tijden niet meer wat hij geweest is, Lopez is nooit wat geweest...
Zie geen enkele overkomst.
Lopez heeft daar zelden gestaan. En als ie er heeft gestaan was dat door een van zijn fluke grand slam kwartfinales. Begrijp me niet verkeerd troiuwens, als Lopez zijn piek bereikt is die heel hoog!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dat dit reacties oproept bij users, wat nu dus ook blijkt.
En als Feliciano Lopez nooit wat is geweest, dan doen spelers tussen de top 10 en top 20 er dus niet toe?
Simon pakt even 5 games op rij en wint toch nog de set.quote:
Tja, als je ze voer geeft roept het vaak reacties op...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dat dit reacties oproept bij users, wat nu dus ook blijkt.
En als Feliciano Lopez nooit wat is geweest, dan doen spelers tussen de top 10 en top 20 er dus niet toe?
Gewoon een beperkte laatbloeier die even heeft gepiekt imo. Nu is het wel erg slecht allemaal, maar straks eind van het jaar zal het nog wel stabiel top 30 zijn denk ik. Maar zeker niet meer top 15.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Norrage het volgende:
Maar ik vind het wel zielig voor Isner...daar gaan zijn 700 punten....Wat is er met Isner aan de hand de laatste maanden? Slaat geen deuk in een pakje boter
Hij speelt veel te verdedigend. Zodra hij weer wat meer gaat aanvallen gaat hij weer beter spelen imo. Wel jammer want hij heeft een tijdje echt zo ontzettend clutch gespeeld.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:08 schreef Norrage het volgende:
Maar ik vind het wel zielig voor Isner...daar gaan zijn 700 punten....Wat is er met Isner aan de hand de laatste maanden? Slaat geen deuk in een pakje boter
Lucky fucker, ik loop schade op door mijn firstround exit.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Simon van 1-5 naar 7-5. Niks aan het handje.
[ afbeelding ]
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lucky fucker, ik loop schade op door mijn firstround exit.
Held.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:21 schreef wimderon het volgende:
Simon![]()
van 1-5 naar 7-5, 3 MP's overleefd.
Wat is Nadal slecht op de hoogte zeg.quote:
Da's wel heel snel zeg. Nadal is in een tweesetter al 47 minuten bezig tussen de punten door.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:23 schreef wimderon het volgende:
Gulbis gaat maar door zeg. Tipsarevic er met 6-2 6-0 af in 47 minuten.
De laatste keer dat ik Janko een leuke wedstrijd heb zien tennissen was zijn partij tegen Federer op de Australian Open in 2008. Ben ook geen fan van hem.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:41 schreef Norrage het volgende:
En Janko begon het jaar nog met een toernooiwinst...
Nou ik ben er niet rouwig om. Vervelende over-gerankte speler.
Het was ook een beetje overdreven hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Das toch nog meer dan ik van Raonic heb gezien.![]()
Serieus, Tipsarevic heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld, USO 2012 tegen Ferrer was de wedstrijd van het toernooi, tegen Roddick op Wimbledon en de USO, tegen Murray in Dubai, enkele potten tegen Berdych, inderdaad AO 2008.
Hij geeft veel te vaak op en kan best een lul zijn, speelt best vaak als een krant, maar om te zeggen dat hij nooit een leuke wedstrijd speelt...![]()
Voordat hij zijn hersenen bij elkaar schraapte en consistent werd was het commentaar juist dat hij een potentieel gevaarlijke agresieve baseliner was die leuk/mooi kon tennissen maar vaak tegen mindere competitie zo slecht speelde en er mentaal niet bij was.
Wannabe FOK!groep (met overlap):quote:Group Rank: 197
Avg. Member Score per Tourney: 25.00
quote:Group Rank: 321
Avg. Member Score per Tourney: 24.11
Gelijk een break achter.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:35 schreef Norrage het volgende:
Murray op de baan. Ben benieuwd of ie weer zo'n schandalige Indian Wells gaat spelen dit jaar
Die backhand langs de lijn net.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:53 schreef TheGeneral het volgende:
Donskoy![]()
Laat wel al een paar geweldige punten zien hoor !
Mij ook niet nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Rebreak, zou me niet verbazen als het 7-5 6-2 wordt.
Donskoy, neem ik aan? Het blijft Indian Wells....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
Rebreak, zou me niet verbazen als het 7-5 6-2 wordt.
Onafhankelijk van voor wie ik ben, zijn er nu leuke rallies. Dat begin was alleen maar puur leedvermaakquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vind er anders steeds minder aan.
Halverwege, dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Donskoy, neem ik aan? Het blijft Indian Wells....
Hoe weet jij wat ik denk?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
Je denkt zo van, ok, nu gaat Murray er overheen, als het 0-30 staat...maar vervolgens wint Donskoy de game.
Zo geweldig is het nou ook weer niet hoor. Hij staat leuk te spelen op het moment, maar als Murray gewoon scherp was begonnen stond hij nu 6-4 1*-0 voor of iets dergelijks.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik hoop als ik een speler als Donskoy zie, is dat dit in de toekomst zijn basisniveau wordt, en dat het niet gewoon een Rosolletje is, waarbij hij een keer geweldig speelt en je er vervolgens weinig meer over hoort.
Weer zo'n goeie rally. Verrassend om te zien dat iemand Murray wegspeelt vanuit het achterveld; dat zie je niet vaak.
Dat is waar. Maar hij maakt het Murray aardig lastig vind ik. Dat zie ik maar weinig mensen doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zo geweldig is het nou ook weer niet hoor. Hij staat leuk te spelen op het moment, maar als Murray gewoon scherp was begonnen stond hij nu 6-4 1*-0 voor of iets dergelijks.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou ja, ze houden IW maar één keer per jaar, dus daarom blijft het maar een beetje bij GGL en Young...
Waarom sloeg hij dat toernooi eigenlijk over?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Murray. Heeft hij Dubai niet voor niets overgeslagen, wellicht.
quote:“I played much faster and I am doing [this] because somebody very smart puts a new rule that is a disaster, in my opinion."
“I cannot support this rule because the rules go against the great points of tennis. Because if you see the highlights of the end of the season, I didn’t see not one highlight, the best points of the season, I did not see not one ace.
“The best points of the season are long rallies and amazing points. With this 25 seconds, you play a long rally and you think you can play another long rally next point? No. It’s against the good tennis.”
"It's against the good tennis."quote:Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef Rosario het volgende:
Nadal klaagt over tijdregel Verrassend.
Het originele Engels van de man;
[..]
O, vandaar het vinkje en geen score op de ATP-site.quote:
En de set voor Seppi.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
Gulbis, break voor naar break achter tegen Seppi.
Ja, geen gezicht. Ik denk steeds dat hij naar iemand in het publiek wijst ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:22 schreef Norrage het volgende:
3-3 3e set ondertussen.
Ik zou best fan willen zijn van Gulbis...maar die forehand!!!!:/
Serieus bedoeld?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
Nou, een nog niet ingespeelde Rafa, tegen een Gulbis on fire....nou...dat kan alleen maar een veegpartij worden
Godverdomme...Ik doe zo mijn best om Rafa leuk te vinden....quote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is weer eens sportief. Wijt zowel zijn verlies tegen Soderling op RG 2009 als die tegen Rosol vorig jaar op Wimbledon aan zijn knieën. Ik dacht dat hij van Soderling verloor wegens de scheiding van zijn ouders.
Ja. Ik denk dat Gulbis, als hij gewoon een beetje gemiddeld speelt zoals de afgelopen week, best wel eens Rafa heel hard van de baan kan vegen.quote:
Rosol stond 'm gewoon volledig van de baan te pompen.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is weer eens sportief. Wijt zowel zijn verlies tegen Soderling op RG 2009 als die tegen Rosol vorig jaar op Wimbledon aan zijn knieën. Ik dacht dat hij van Soderling verloor wegens de scheiding van zijn ouders.
Niet doenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme...Ik doe zo mijn best om Rafa leuk te vinden....
Ja ik heb de highlights laatst nog eens gekeken. En hetzelfde gebeurde er toen tegen Soderling. Rafa speelde echt vrij normaal. Er was echt totaal niks aan af te zien. Soderling en Rosol waren hem inderdaad volledig van de baan aan het slaan.... maar nee "het ligt aan de blessure"...godverdomme Rafaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Rosol stond 'm gewoon volledig van de baan te pompen.
[..]
Niet doen.
Het is wel heel toevallig dat ie steeds daarna uit de tour stapte ja. Maar wat ik vooral altijd bij Rafa denk is dat hij kan zeiken dat hij wel, tijdens zo'n wedstrijd beperkt het hem echt niet of ie geblesseerd is of niet. Ik heb ook niet de indruk dat het zijn loopvermogen tijdens de wedstrijd enigszins beinvloed. Wel dat hij daarna wellicht last heeft ofzo, en dat ie dan uit voorzorg even uit het tennis weggaat en zo..Die pot tegen Delpo ook 2x terug. Daar had hij toch het gevoel dat zijn been gebroken was ofzo? Maar hij rende als een jong hert daarna, speelde weergaloze punten en haalde vervolgens gewoon de finale...Ik vind hem maar een aansteller die een altijd maar de excuses bij elkaar probeert te sprokkelen. Behalve als hij tegen Fed zou spelen. Dan is het altijd "Rojjer is the very best".quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou ja, hij nam wel na beiden een blessurebreak en miste de volgende GS... De vraag is alleen of zijn knieën of zijn ego geblesseerd waren.
Was een mokerslagen.quote:
Sorry.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme...Ik doe zo mijn best om Rafa leuk te vinden....
Ik hoop dat het spectaculair wordt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Gulbis, als hij gewoon een beetje gemiddeld speelt zoals de afgelopen week, best wel eens Rafa heel hard van de baan kan vegen.
Ja, dit is natuurlijk wel een wedstrijd waarmee hij (weer eens) iets kan laten zien, want winnen van Seppi trekt nou niet heel veel aandacht. Heeft Gulbis weleens van Federer-Djokovic, Murray of Nadal gewonnen?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou leuk zijn, als Gulbis is eens wat laat zien.
Het lag aan zijn knie ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Rosol stond 'm gewoon volledig van de baan te pompen.
[..]
Ik wil niet haten op Nadal als speler. Ik vind hem een geweldige speler...maar die vent is zo dom, zegt zulke domme dingen en snapt er geen geen ene hout van hoe hij zich in de media moet gedragen. Hij maakt opmerkingen alsof hij net 1 jaar op de tour rondloopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik hoop dat het spectaculair wordt.
[..]
Ja, dit is natuurlijk wel een wedstrijd waarmee hij (weer eens) iets kan laten zien, want winnen van Seppi trekt nou niet heel veel aandacht. Heeft Gulbis weleens van Federer-Djokovic, Murray of Nadal gewonnen?
[..]
Het lag aan zijn knie ja.![]()
![]()
Waarom haat bijna iedereen hier op Nadal?
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:18 schreef Marcoss het volgende:
Gulbis won 1x van Federer (in 2010) en 1x van Djokovic (in 2009), nog nooit van Nadal en Murray.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wil niet haten op Nadal als speler. Ik vind hem een geweldige speler...maar die vent is zo dom, zegt zulke domme dingen en snapt er geen geen ene hout van hoe hij zich in de media moet gedragen. Hij maakt opmerkingen alsof hij net 1 jaarmaand op de toureen sociale werkplaats rondloopt.
Ja, heb daar al een paar potten van gezien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef detennismaster het volgende:
Is Stadion 3 een televisiebaan? Vanavond Raonic - Cilic, interesante partij.
Held dat ie isquote:
Fantastisch inderdaad.quote:
The fail is strong in this onequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
Fish geeft even een 4-0 voorsprong weg tegen JWT in de 2e set
edit: en verliest de tiebreak met 0-7
Valt wel mee toch? Zeeen van tijd....Hij legt hem trouwens wel mooi weg. Maar ik zie er geen buitengewoon goede reflex inquote:
Die bal sla jij elke dagquote:
Mjah, ik zou hem niet zo wegleggen, maar ik zou niet zo veel moeite hebben om op exact dezelfde manier voor de bal te komen te staan.quote:
Iedere "aparte" winner van Federer is meteen een hot shot.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zeeen van tijd....Hij legt hem trouwens wel mooi weg. Maar ik zie er geen buitengewoon goede reflex in
Ik bedoel maar...Ik vond die hot shot van Istomin tégen Federer veel boeiender:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Iedere "aparte" winner van Federer is meteen een hot shot.
Hij legt hem echt heerlijk weg hoor. Zo'n korte armbeweging.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Iedere "aparte" winner van Federer is meteen een hot shot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |