O, vandaar het vinkje en geen score op de ATP-site.quote:
En de set voor Seppi.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
Gulbis, break voor naar break achter tegen Seppi.
Ja, geen gezicht. Ik denk steeds dat hij naar iemand in het publiek wijst ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:22 schreef Norrage het volgende:
3-3 3e set ondertussen.
Ik zou best fan willen zijn van Gulbis...maar die forehand!!!!:/
Serieus bedoeld?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
Nou, een nog niet ingespeelde Rafa, tegen een Gulbis on fire....nou...dat kan alleen maar een veegpartij worden
Godverdomme...Ik doe zo mijn best om Rafa leuk te vinden....quote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is weer eens sportief. Wijt zowel zijn verlies tegen Soderling op RG 2009 als die tegen Rosol vorig jaar op Wimbledon aan zijn knieën. Ik dacht dat hij van Soderling verloor wegens de scheiding van zijn ouders.
Ja. Ik denk dat Gulbis, als hij gewoon een beetje gemiddeld speelt zoals de afgelopen week, best wel eens Rafa heel hard van de baan kan vegen.quote:
Rosol stond 'm gewoon volledig van de baan te pompen.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is weer eens sportief. Wijt zowel zijn verlies tegen Soderling op RG 2009 als die tegen Rosol vorig jaar op Wimbledon aan zijn knieën. Ik dacht dat hij van Soderling verloor wegens de scheiding van zijn ouders.
Niet doenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme...Ik doe zo mijn best om Rafa leuk te vinden....
Ja ik heb de highlights laatst nog eens gekeken. En hetzelfde gebeurde er toen tegen Soderling. Rafa speelde echt vrij normaal. Er was echt totaal niks aan af te zien. Soderling en Rosol waren hem inderdaad volledig van de baan aan het slaan.... maar nee "het ligt aan de blessure"...godverdomme Rafaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Rosol stond 'm gewoon volledig van de baan te pompen.
[..]
Niet doen.
Het is wel heel toevallig dat ie steeds daarna uit de tour stapte ja. Maar wat ik vooral altijd bij Rafa denk is dat hij kan zeiken dat hij wel, tijdens zo'n wedstrijd beperkt het hem echt niet of ie geblesseerd is of niet. Ik heb ook niet de indruk dat het zijn loopvermogen tijdens de wedstrijd enigszins beinvloed. Wel dat hij daarna wellicht last heeft ofzo, en dat ie dan uit voorzorg even uit het tennis weggaat en zo..Die pot tegen Delpo ook 2x terug. Daar had hij toch het gevoel dat zijn been gebroken was ofzo? Maar hij rende als een jong hert daarna, speelde weergaloze punten en haalde vervolgens gewoon de finale...Ik vind hem maar een aansteller die een altijd maar de excuses bij elkaar probeert te sprokkelen. Behalve als hij tegen Fed zou spelen. Dan is het altijd "Rojjer is the very best".quote:Op maandag 11 maart 2013 23:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou ja, hij nam wel na beiden een blessurebreak en miste de volgende GS... De vraag is alleen of zijn knieën of zijn ego geblesseerd waren.
Was een mokerslagen.quote:
Sorry.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Godverdomme...Ik doe zo mijn best om Rafa leuk te vinden....
Ik hoop dat het spectaculair wordt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat Gulbis, als hij gewoon een beetje gemiddeld speelt zoals de afgelopen week, best wel eens Rafa heel hard van de baan kan vegen.
Ja, dit is natuurlijk wel een wedstrijd waarmee hij (weer eens) iets kan laten zien, want winnen van Seppi trekt nou niet heel veel aandacht. Heeft Gulbis weleens van Federer-Djokovic, Murray of Nadal gewonnen?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou leuk zijn, als Gulbis is eens wat laat zien.
Het lag aan zijn knie ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Rosol stond 'm gewoon volledig van de baan te pompen.
[..]
Ik wil niet haten op Nadal als speler. Ik vind hem een geweldige speler...maar die vent is zo dom, zegt zulke domme dingen en snapt er geen geen ene hout van hoe hij zich in de media moet gedragen. Hij maakt opmerkingen alsof hij net 1 jaar op de tour rondloopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Ik hoop dat het spectaculair wordt.
[..]
Ja, dit is natuurlijk wel een wedstrijd waarmee hij (weer eens) iets kan laten zien, want winnen van Seppi trekt nou niet heel veel aandacht. Heeft Gulbis weleens van Federer-Djokovic, Murray of Nadal gewonnen?
[..]
Het lag aan zijn knie ja.![]()
![]()
Waarom haat bijna iedereen hier op Nadal?
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:18 schreef Marcoss het volgende:
Gulbis won 1x van Federer (in 2010) en 1x van Djokovic (in 2009), nog nooit van Nadal en Murray.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wil niet haten op Nadal als speler. Ik vind hem een geweldige speler...maar die vent is zo dom, zegt zulke domme dingen en snapt er geen geen ene hout van hoe hij zich in de media moet gedragen. Hij maakt opmerkingen alsof hij net 1 jaarmaand op de toureen sociale werkplaats rondloopt.
Ja, heb daar al een paar potten van gezien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef detennismaster het volgende:
Is Stadion 3 een televisiebaan? Vanavond Raonic - Cilic, interesante partij.
Held dat ie isquote:
Fantastisch inderdaad.quote:
The fail is strong in this onequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
Fish geeft even een 4-0 voorsprong weg tegen JWT in de 2e set
edit: en verliest de tiebreak met 0-7
Valt wel mee toch? Zeeen van tijd....Hij legt hem trouwens wel mooi weg. Maar ik zie er geen buitengewoon goede reflex inquote:
Die bal sla jij elke dagquote:
Mjah, ik zou hem niet zo wegleggen, maar ik zou niet zo veel moeite hebben om op exact dezelfde manier voor de bal te komen te staan.quote:
Iedere "aparte" winner van Federer is meteen een hot shot.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zeeen van tijd....Hij legt hem trouwens wel mooi weg. Maar ik zie er geen buitengewoon goede reflex in
Ik bedoel maar...Ik vond die hot shot van Istomin tégen Federer veel boeiender:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Iedere "aparte" winner van Federer is meteen een hot shot.
Hij legt hem echt heerlijk weg hoor. Zo'n korte armbeweging.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Iedere "aparte" winner van Federer is meteen een hot shot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |