Ik kijk liever naar Janowicz-Nalbandian.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef detennismaster het volgende:
Isner - Hewitt is wel een interessante pot.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ferrer? Geen schim meer? Die gast is nu op z'n best man.
Die pot is nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar Janowicz-Nalbandian.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die pot is nog niet eens begonnen
Er zijn toch geen beelden van lijkt me. Lindstedt wedstrijd is net begonnen, dus over een uur of 4 ofzo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
Bertens als laatste in het onderstaande schema. Iemand enig idee hoe laat dat is? Is het dan alweer fatsoenlijk ochtend in NL of diep in de nacht?
COURT 7 Start 11:00 am
[20] Su-Wei Hsieh (TPE)
v
Jamie Hampton (USA)
WTA
Feliciano Lopez (ESP)
Milos Raonic (CAN)
v
[3] Mahesh Bhupathi (IND)
Daniel Nestor (CAN)
ATP
[5] Robert Lindstedt (SWE)
Nenad Zimonjic (SRB)
v
[WC] Andy Murray (GBR)
Jamie Murray (GBR)
ATP
David Marrero (ESP)
Fernando Verdasco (ESP)
v
[WC] James Blake (USA)
Mardy Fish (USA)
ATP
Kiki Bertens (NED)
v
[24] Mona Barthel (GER)
WTA
Robredo komt net terug van een blessure en oud, Verdasco is al tijden niet meer wat hij geweest is, Lopez is nooit wat geweest...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Levert altijd reacties op maar het is toch wel zeer opvallend. Niet alleen Ferrer maar ook Robredo, Verdasco en Lopez zijn gewoon geen schim meer van wat ze geweest zijn.
Waarom staat ie niet voor?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Mag nog dubbelen met Haase.
Nalby staat even alles op de lijn te strepen
Daarom schreef ik ook dat dit reacties oproept bij users, wat nu dus ook blijkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Robredo komt net terug van een blessure en oud, Verdasco is al tijden niet meer wat hij geweest is, Lopez is nooit wat geweest...
Zie geen enkele overkomst.
Lopez heeft daar zelden gestaan. En als ie er heeft gestaan was dat door een van zijn fluke grand slam kwartfinales. Begrijp me niet verkeerd troiuwens, als Lopez zijn piek bereikt is die heel hoog!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dat dit reacties oproept bij users, wat nu dus ook blijkt.
En als Feliciano Lopez nooit wat is geweest, dan doen spelers tussen de top 10 en top 20 er dus niet toe?
Simon pakt even 5 games op rij en wint toch nog de set.quote:
Tja, als je ze voer geeft roept het vaak reacties op...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:32 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook dat dit reacties oproept bij users, wat nu dus ook blijkt.
En als Feliciano Lopez nooit wat is geweest, dan doen spelers tussen de top 10 en top 20 er dus niet toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |