Halverwege, dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Donskoy, neem ik aan? Het blijft Indian Wells....
Hoe weet jij wat ik denk?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Norrage het volgende:
Je denkt zo van, ok, nu gaat Murray er overheen, als het 0-30 staat...maar vervolgens wint Donskoy de game.
Zo geweldig is het nou ook weer niet hoor. Hij staat leuk te spelen op het moment, maar als Murray gewoon scherp was begonnen stond hij nu 6-4 1*-0 voor of iets dergelijks.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik hoop als ik een speler als Donskoy zie, is dat dit in de toekomst zijn basisniveau wordt, en dat het niet gewoon een Rosolletje is, waarbij hij een keer geweldig speelt en je er vervolgens weinig meer over hoort.
Weer zo'n goeie rally. Verrassend om te zien dat iemand Murray wegspeelt vanuit het achterveld; dat zie je niet vaak.
Dat is waar. Maar hij maakt het Murray aardig lastig vind ik. Dat zie ik maar weinig mensen doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zo geweldig is het nou ook weer niet hoor. Hij staat leuk te spelen op het moment, maar als Murray gewoon scherp was begonnen stond hij nu 6-4 1*-0 voor of iets dergelijks.
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou ja, ze houden IW maar één keer per jaar, dus daarom blijft het maar een beetje bij GGL en Young...
Waarom sloeg hij dat toernooi eigenlijk over?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM Murray. Heeft hij Dubai niet voor niets overgeslagen, wellicht.
quote:“I played much faster and I am doing [this] because somebody very smart puts a new rule that is a disaster, in my opinion."
“I cannot support this rule because the rules go against the great points of tennis. Because if you see the highlights of the end of the season, I didn’t see not one highlight, the best points of the season, I did not see not one ace.
“The best points of the season are long rallies and amazing points. With this 25 seconds, you play a long rally and you think you can play another long rally next point? No. It’s against the good tennis.”
"It's against the good tennis."quote:Op maandag 11 maart 2013 00:01 schreef Rosario het volgende:
Nadal klaagt over tijdregel Verrassend.
Het originele Engels van de man;
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |