quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Kan niet, regels overboord gemikt.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wil graag een klacht indienen tegen de OP
Het enige wat jij mag uitdelen is gevulde koeken bij de Jostibandquote:Op maandag 4 maart 2013 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
klinkt goed een dagban. mag ik die uitdelen aan wie ik maar wil?
ik was er laatst om jullie mentale support te geven en om jou te zeggen dat je zo mooi triangel speelt. ben je eruit gegooid omdat je het niet konquote:Op maandag 4 maart 2013 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het enige wat jij mag uitdelen is gevulde koeken bij de Jostiband
Dan wil ik ook als regel dat er geen Amerikaanse hokken (behalve Jeep) gepost mogen worden en ook geen spul waarbij het twijfelachtig is of ze 300 posts overleven zonder door roest opgevreten te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:37 schreef Paladijn het volgende:
Nieuwe regel: klagers over de OP krijgen een PTA-dagban!
Nee, tijdens de generale mocht alles, en toen we in AHOY optraden mocht ik ineens niet meer met mijn plasser tingelenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was er laatst om jullie mentale support te geven en om jou te zeggen dat je zo mooi triangel speelt. ben je eruit gegooid omdat je het niet kon
Dat mag je hier doenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wil graag een klacht indienen tegen de OP
je bent best sportiefquote:Op maandag 4 maart 2013 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, tijdens de generale mocht alles, en toen we in AHOY optraden mocht ik ineens niet meer met mijn plasser tingelen
Ja, jullie krijgen (bijna) allemaal de groetjes terugquote:Op maandag 4 maart 2013 19:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik herkende je bijna niet Fripsi.
Zijn de groetjes aan gekomen?
Er staat ook geen voorgevel van Brandi in. Dat zou een en ander compenseren.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat mag je hier doen.
Sorry dat er geen Scania ergens op de achtergrond staat.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ja, jullie krijgen (bijna) allemaal de groetjes terug
Hallo. Er staan meer dan 2 koplampen in de OPquote:Op maandag 4 maart 2013 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er staat ook geen voorgevel van Brandi in. Dat zou een en ander compenseren.
Ik ben er geen fan van maar het kan er mee door.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
er stond een verkeerde nick in maar dat heb ik ff gecorrigeerd
hier. wat flugel reclame, da's ook leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er staat ook geen voorgevel van Brandi in. Dat zou een en ander compenseren.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat mag je hier doen.
Sorry dat er geen Scania ergens op de achtergrond staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Wat weet jij daar nu van?quote:
De verf zit nog op d'r voorhoofdquote:
Druk iets lager afstellen in het vervolg.quote:
Op de achtergrond staat gewoon "Fam. Aerts". Aertslelijk jaquote:Op maandag 4 maart 2013 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hier. wat flugel reclame, da's ook leuk.
[ afbeelding ]
Zo praat je niet over mijn vriendin!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de achtergrond staat gewoon "Fam. Aerts". Aertslelijk ja.
ik zie mezelf graag als aanstichter maar dat zou in dit geval teveel credit zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nu we hier toch gezellig aan het slowchatten zijn... hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet sd & anne?
Ehm. Ik stuurde SD ooit een berichtje, omdat ik 'm wel interessant vond posten. Toen ging het van chatterdechatchat. En uiteindelijk hebben we een keertje afgesproken bij mij thuis.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nu we hier toch gezellig aan het slowchatten zijn... hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet sd & anne?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
ik zie mezelf graag als aanstichter maar dat zou in dit geval teveel credit zijn.
En ik kreeg geen berichtje?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehm. Ik stuurde SD ooit een berichtje, omdat ik 'm wel interessant vond posten. Toen ging het van chatterdechatchat. En uiteindelijk hebben we een keertje afgesproken bij mij thuis.
[..].
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!quote:
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar. Maar als je profiel niet liegt moet je geen gevolgen verwachtenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik je een berichtje stuur nodig je mij dan thuis uit?
Dat is wel blijven hangen zegquote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!
vanuit een bepaald perspectief gezien klopt mijn profiel wel redelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar. Maar als je profiel niet liegt moet je geen gevolgen verwachten
Dat! Er zijn maar weinig PTA'ers die een afspraakje in m'n huis hadden. Unieke ervaring.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!
Je kunt vrij veel veranderen aan dat profiel en alsnog niet aan mijn wensen voldoenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vanuit een bepaald perspectief gezien klopt mijn profiel wel redelijk
mijn tarief staat er nog niet eens bijquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt vrij veel veranderen aan dat profiel en alsnog niet aan mijn wensen voldoen
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar.
Moet ik mijn apparaat vast aanslingeren?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]PTA SC MEET!!!! Koffie drinken bij Balkonia!
![]()
![]()
![]()
* Alfisti roept sLipje erbij
Nuh, wil graag verse koffiequote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet ik mijn apparaat vast aanslingeren?
Koffie heb ik alleen van gisteren. Wil je koffie van vandaag, kom dan morgen maar terug.quote:
Tijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat me meteen de willem wever vraag geeft, wat maakt het dat koffie oud wordt
sterretje laten zitten. als het apk afkeur mocht worden, nieuwe ruit erin. sterretjes plakken is overgewaardeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef JJH het volgende:
Ik ben niet van hier, maar vind het een beetje overdreven om er een heel speciaal topiv voor te openenen, en jullie weten het vast wel.
Sterrepartie is in de 'meeste gevallen' gratis. Maar wat betaal ik als ik zelf naar de carglass toe ga en het even laat fixen? Prestenteren ze mij een rekening van 299,- excl btw of ben ik voor een paar tientjes klaar?
Ik ga mijn 93er Legacy namelijk niet all risk verzekeren.
En overmorgen een barst van links naar rechts en de hoofdprijs moeten betalen voor een andere ruit...quote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sterretje laten zitten. als het apk afkeur mocht worden, nieuwe ruit erin. sterretjes plakken is overgewaardeerd.
O oke.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
Indien WA+, grattisjh, indien cheapass WA; 75¤ geloof ik..
Is gewoon een normaal klein sterretje.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Anne het volgende:
Ligt er ook aan waar het sterretje zit. Als het in je gezichtsveld zit en het is groter als een 2 euro muntstuk, gaan ze geeneens een reparatie doen, maar mag je een nieuwe ruit betalen.
Kun je trouwens via de website van carglass checken.
ach welnee dat willen ze je doen geloven. de kans dat een echt sterretje een scheur wordt is best wel klein, zelfs met vorst.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
En overmorgen een barst van links naar rechts en de hoofdprijs moeten betalen voor een andere ruit...
[..]
O oke.Dan zal ik van de week eens even kijken.
Hoeveel het kost weet ik niet, maar wegens afspraken met de verzekeringsmaatschappijen betaal je teveel.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef JJH het volgende:
Ik ben niet van hier, maar vind het een beetje overdreven om er een heel speciaal topiv voor te openenen, en jullie weten het vast wel.
Sterrepartie is in de 'meeste gevallen' gratis. Maar wat betaal ik als ik zelf naar de carglass toe ga en het even laat fixen? Prestenteren ze mij een rekening van 299,- excl btw of ben ik voor een paar tientjes klaar?
Ik ga mijn 93er Legacy namelijk niet all risk verzekeren.
> KELquote:
ik ga daar wel onder zittenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:31 schreef Anne het volgende:
De mijne wilden ze laatst voor 63 euro doen trouwens.
Ik ken het inderdaad van de verhalen, nog nooit een sterretje gehad.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach welnee dat willen ze je doen geloven. de kans dat een echt sterretje een scheur wordt is best wel klein, zelfs met vorst.
je had een oude auto toch? ruit van de sloop & erin laten zetten. ruit bij de dealerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken het inderdaad van de verhalen, nog nooit een sterretje gehad.
Ik weet wel wat een nieuwe ruit kan kosten.
Dat zou het dan sowieso wel worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je had een oude auto toch? ruit van de sloop & erin laten zetten. ruit bij de dealerflink rondbellen, de marges zijn absurd op ruiten.
Dat veschilt wel ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)en-autoruit/speel/1/
Banden zoek ik zelf wel op op internet.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb zelf eens een kapotte ruit gehad en dat scheelde bijna de helft tussen de duurste en de goedkoopste. zijn van die dingen waar veel garagebedrijven je je gewoon keihard op proberen te naaien.net als met banden.
laatste keer in duitsland besteld. dat scheelde een berg, iets meer werk door velgjes te fixen enzo, maar ok dat was een goed uurloon omgerekendquote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Banden zoek ik zelf wel op op internet.
Wat daar aan marges op zit.
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:47 schreef 2cv het volgende:
Laat de ruit er wel goed in plakken,anders zit het ding OF niet vast (bij mijn vorige BX hield de ruitenwisser de ruit op z'n plek, zo los zat dat ding) OF de lak beschadigt waardoor je roest krijgt. Ruim na de garantieperiode op die (nieuwe) ruit uiteraard.
In de rubber is het beste voor een sterretje.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Voordat je daar lijm in gaat stoppen
is wel een vette mod, meer torsiestijfheid bij een visa door de voorruit te lijmenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Is. Veel beter dan die nieuwerwetse plakkelarij. Kan je ook nog zelf vervangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn eigen ziektedagen kan beheren en inplannen dus voor mij is het weekend wanneer ik wil.quote:
Vandaagquote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wanneer je week begint.
Netjes, waar heb je dat geleerd? En hoe kan ik het leren?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn eigen ziektedagen kan beheren en inplannen dus voor mij is het weekend wanneer ik wil.
Tja, sommige mensen hebben uberhaupt geen schaamte dus ook daar niet bijquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Netjes, waar heb je dat geleerd? En hoe kan ik het leren?![]()
Al heb ik persoonlijk erg veel moeite om ziek te zijn terwijl ik dat niet ben. Sommige mensen hebben daar totaal geen schaamte bij
Office Space gekquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat die dude van the office waar Pam ging solliciteren?
is ruiten lijmen zo moeilijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is. Veel beter dan die nieuwerwetse plakkelarij. Kan je ook nog zelf vervangen.
T.z.t. moet ik er ook maar eens een nieuw ruit in rubberen. Het huidige ruit wordt wit in de hoeken.
Maar eerst de rubbers van de achterwielophanging maar eens vervangen. Kan ik ook zelf.
Het eruit krijgen is zo lastig.quote:
Het is met name dat je de juiste spullen nodig hebt, en die schaf je niet aan voor die ene keer dat je een ruit plakt. Dan kan je het voor hetzelfde geld laten doen terwijl jij iets anders leuks doet.quote:
belachelijk systeem danquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef loveli het volgende:
Het eruit krijgen is zo lastig.
vooral als je niet helemaal goed nschat hoeveel spanning zo'n ruit kan hebben.
Hoe haal jij een geplakte ruit er uit dan ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Het eruit krijgen is zo lastig.
vooral als je niet helemaal goed nschat hoeveel spanning zo'n ruit kan hebben.
In heel veel stukjesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe haal jij een geplakte ruit er uit dan ?
Je had de ruit niet meer nodig hoop ik ?quote:
En jij wilde mij een ruit aansmeren?quote:
Waarom moest die ruit er uit dan ?quote:
Jij wilde 'em los hebben!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En jij wilde mij een ruit aansmeren?
Snap er niets van, renault had meer vermogen, hij was jonger, minder schade vrije jaren. Cooper heeft iets hogere cataloguswaarde.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
geweigerd? da's apart. een belachelijk hoog tarief is 1 ding, maar weigeren ... sterkte
1 ruit, niet 100!quote:
Slijptol gaat ook door glas heen hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Om het dak eraf te kunnen slijpen.
Moet ook alles uitleggen..
Nee.quote:
Zou niet eens weten hoe dat eruit zietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Slijptol gaat ook door glas heen hoor.
En om daken te demonteren kan je beter een schrobzaag/reciprozaag gebruiken dan een slijptol.
present !!!!. met boterkoek-puntenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]PTA SC MEET!!!! Koffie drinken bij Balkonia!
![]()
![]()
![]()
* Alfisti roept sLipje erbij
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef loveli het volgende:
Vooral mee doorgaan. Ons straatbeeld zal je er dankbaar voor zijn.
je kunt je eigen bx slopen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.
In Oosteinde staat ook nog wel een oude brandweerwagen, ding staat er zeker al 4 jaar en is nog nooit van zijn plek geweest. Zo'n geval met de eifeltoren in de grille.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.
Een kameraad van mij heeft nog wel een BX, ding is al aardig brak, dus ik zal hem eens ernaar vragen..quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef 2cv het volgende:
Dat is een Magirus Deutz. Daarvoor heb je een snijbrander nodig i.v.m. de chassisbalken.
En dan denk ik dat ik nog steeds liever een BX sloop![]()
Ondanks die 'Eiffeltoren' er op is het zelfs niet Frans.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een kameraad van mij heeft nog wel een BX, ding is al aardig brak, dus ik zal hem eens ernaar vragen..
En dat van die Magirus wist ik niet, dacht dat het ook Citroën's waren..
kansloze kneusquote:
^^quote:
Niet zelf, anderen wel en dat varieert per auto (ene model veel uitleesbaar, andere alleen de standaard waarden). Zat zelf te overwegen dezelfde te halen voor de Saab om dingen als koelvloeistoftempratuur mee uit te lezen via mijn android toestel.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef blup het volgende:
Iemand trouwens ervaring met die bluetooth OBD2 dongles?
http://autowolf.nl/38-obd2-bluetooth-diagnostic-interface.html
is dit wat?
Herken nu pas de auto van je avatarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zelf, anderen wel en dat varieert per auto (ene model veel uitleesbaar, andere alleen de standaard waarden). Zat zelf te overwegen dezelfde te halen voor de Saab om dingen als koelvloeistoftempratuur mee uit te lezen via mijn android toestel.
Google anders eerst eens op ervaring met de dongle + je automerk + jaar
Waarom neem je het dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:11 schreef Anne het volgende:
Argh!! Wat is dat digitenne een klotesysteem.
Geef mij maar gewoon kabeltv.
Omdat huurpand, voor korte termijn, en alles is hier van gipsplaat. Geen zin om moeilijk te gaan doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef vosss het volgende:
Waarom niet gewoon kabel boven dan? Dat kan toch ook gewoon?
Fixed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Digitenne werkt perfect als je maar in een gebied woont waar de dekking OK is en je geen behoefte aan goede beeldkwaliteit hebt.
Je bent naar Limburg verhuist?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat huurpand, voor korte termijn, en alles is hier van gipsplaat. Geen zin om moeilijk te gaan doen.
Ligt niet aan digitenne overigens, maar aan de lokatie. Digitenne werkt perfect als je maar in een gebied woont waar de dekking OK is, en dat is hier dus niet het geval. Ik had het ding en abo al toen ik nog in de randstad zat, waar we dus prima dekking en geen kabel hadden.
Hier werkt het idd verre van optimaal.
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.quote:
Ja.quote:
Bevalt het tot dusver? Stuk rustiger niet?quote:
Schotel inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.
Verkeer is rustiger, woonlokatie niet bepaald, maar dat is tijdelijk, al is dat ook een rekbaar begripquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Bevalt het tot dusver? Stuk rustiger niet?
Als de schotel goed is uitgericht is werkt het echt probleemloosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.
[..]
Ja.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gezienquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^
Bara, the Office en Office space door elkaar halen kan echt niet
MMMMMMMMM Yeahhhhhh.
Ach soquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat het geen random lompe oranje bak is, maar een dikke SAAB.
Satelliet werkt al jaren perfect hierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Ik heb het jarenlang gehad, en ik vond het kut. Perfect uitgericht, altijd 90++%, en zodra het ook maar bovengemiddeld kutweer was buiten, kon je binnen verplicht gaan klaverjassen. En ik had écht geen rotzooi staanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als de schotel goed is uitgericht is werkt het echt probleemloos. Wij hebben het al jaren.
Hier is juist de kabel die waardeloos is.
Weet niet of je zin hebt om even een buitenantenne op te hangen voor digitenne, kan vaak ook wat helpen.
Ik zou niet weten wat er tegenwoordig zo vreselijk verbeterd zou kunnen zijn dat het allemaal ineens perfect is..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Satelliet werkt al jaren perfect hier![]()
Vroegah was dat misschien kut, maar tegenwoordig werkt het prima
jij ja..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:54 schreef 2cv het volgende:
Ik heb 8 maanden gratis digitenne gehad. En de buurman 8 maanden gratis internet. Ik vond het wel goed te doen.
Wij ook niet. Ook al regent het pijpenstelen, beeld blijft het gewoon doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook nog nooit gezeik gehad met satelliet tv. Zelfs niet met kutweer.
Op grote schermen is het niet echt te doen, maar op kleine tv'tjes is het beeld primaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jij ja..
Heb nu ook op stage digitenne, maar wat een baggerbeeld zeg..
Er is helemaal niks aan verbeterd. Erger nog, naar mijn idee jagen ze zelfs klanten weg als ze zo door blijven gaan met de zenderwijzigingen. Elke week moet je die verdomde zenderlijst weer opnieuw inladen. En mijn ontvanger ondersteunen ze ineens doodleuk niet meer. Waardoor de zenders dus 1 voor 1 uitvallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang gehad, en ik vond het kut. Perfect uitgericht, altijd 90++%, en zodra het ook maar bovengemiddeld kutweer was buiten, kon je binnen verplicht gaan klaverjassen. En ik had écht geen rotzooi staan
[..]
Ik zou niet weten wat er tegenwoordig zo vreselijk verbeterd zou kunnen zijn dat het allemaal ineens perfect is..
Mijn ouders hebben beide een fiets zonder winterbandenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef loveli het volgende:
Mijn ouders hebben een Mondeo met TCS en winterbanden, die trotseren de sneeuw gewoon.
Rijdend afstellen FTWquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben nogal ongeduldig dus na een uur heb ik het wel weer gehad met schroefjes draaien en met mijn oren op dat blok hangen.
Als hij kut loopt denk ik he.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef loveli het volgende:
Hoe stel je een motor af/waaraan merk je dat je een motor moet afstellen?
Gewoon precies op het hele uur alles op nul zetten, en dan startenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:38 schreef loveli het volgende:
Eerst dat boekje maar bestellen, geen idee hoe je dingen op tijd moet zetten.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
Vooral de krukaskeerring niet vergeten. Ik heb dat ook via Fok geleerd maar dat is erg belangrijk.
quote:
wel op zomertijd zettenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon precies op het hele uur alles op nul zetten, en dan starten
Geloof er niets van! Zal morgen Liekendiek wel eens bellen wat zij er van vinden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Wel even opletten wanneer je gaat afstellen. Deze tijd van het jaar zou ik hem vast op zomertijd zetten.
die stuurt je door naar JetCarsquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Geloof er niets van! Zal morgen Liekendiek wel eens bellen wat zij er van vinden.
Tot morgen dan maar weerquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef .Neovo. het volgende:
280 pagina's afdrukken met een inktjet is geen pretje
mha is wel leuk. scoop er op en gaan, op een 100ste nauwkeurig de onsteking afstellenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:39 schreef Barcaconia het volgende:
Wie vindt het afstellen van benzinemotoren nu eigenlijk leuk werk? Niet dat ik iemand zijn gunst vraag, maar puur uit nieuwsgierigheid omdat ik er zelf een grafhekel aan heb
Ik heb wel een motor staan waar jij je scope op mag uitleven. Als je het daarmee gefixt krijgt krijg je een grote taart van mequote:Op woensdag 6 maart 2013 19:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
mha is wel leuk. scoop er op en gaan, op een 100ste nauwkeurig de onsteking afstellen
wat voor motorblok danquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb wel een motor staan waar jij je scope op mag uitleven. Als je het daarmee gefixt krijgt krijg je een grote taart van me
1-cyl 4-takt zonder nokkenas/distributie maar met een excentrische arm aan een hulptandwiel van de krukas voor de opening van de inlaatklep/uitlaatklep.quote:
zon motor is bij voorbaat al kansloosquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
1-cyl 4-takt zonder nokkenas/distributie maar met een excentrische arm aan een hulptandwiel van de krukas voor de opening van de inlaatklep/uitlaatklep.
Niet mijn motor, maar van een bekende maar toch leuk om te noemen
Tuf tuf tuf tuf tuf tuf tuf tuf tufquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zon motor is bij voorbaat al kansloos, wel makelijk diagnose stellen, zit niks op
plof, contact puntje kapotquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tuf tuf tuf tuf tuf tuf tuf tuf tuf
Kompressor. Kan je vinden op Mercedessen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:13 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Mensen, ik wil van de zomer voor de Carbagerun in onze auto iets inbouwen. Ik probeer me nu een beetje in te lezen over hoe en wat en wat informatie te verzamelen. Ik weet alleen niet hoe ik zo'n onderdeel noem.
Het gaat om een uitstekend ding wat uit de motorkap komt, een supercharger, turbocharger of whatever.Het gaat er in ieder geval om dat er iets komt met zo'n riem die draait. Hoeft allemaal niet echt te zijn, en ben me enkel aan het inlezen.
Ter verduidelijking: Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Ik heb dat laatst iemand gevraagd. "Heb je wel winterlucht in je banden?" Hij tuinde er in,maar was wel zo helder om te vragen of dat met groene ventieldopjes te maken had.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:44 schreef Sounddragon het volgende:
Nu nog niet toch?
Ik zet hem meestal op zomertijd als ik ook de winterlucht uit de banden vervang voor zomerlucht.
Bij benzine:quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:38 schreef loveli het volgende:
Eerst dat boekje maar bestellen, geen idee hoe je dingen op tijd moet zetten.
Als zo'n trein door hetgeen wat er op die overweg geparkeerd staat heen dendert krijg je ook een sirene-orkest.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef blup het volgende:
Fijn man, overwegstoring hierzo, zei t niet dat sommige machinisten het nu nodig vinden om als een idioot paniekerig aan de tyfoon te hangen bij de overweg alsof er iemand of iets op de overweg staat.
Korte 2 toon is voldoende...Er hebben zich al enkele drama's voltrokken daar, toch kijk je iedere keer op als ze weer langs komen getoeterd.
Ouwe zutquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij benzine:
- Met een lampje
- Met een voelermaat
- Met een stroboscooplamp
Bij diesel:
- Met een meetklok of op gevoel.
Geldt alleen voor oude zut zonder kompjutter.
quote:
Ik ben inmiddels klaar... omdat de inkt op isquote:
Beter dan dat je het zelf uit moet gaan zitten schrijven. Monnikenwerk ...quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef .Neovo. het volgende:
280 pagina's afdrukken met een inktjet is geen pretje
Compressor, blower en supercharger zijn dus de goede zoektermen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kompressor. Kan je vinden op Mercedessen.
Nou, ik denk dat schrijven wel eens sneller kon wezen..quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Beter dan dat je het zelf uit moet gaan zitten schrijven. Monnikenwerk ...
Op een Mercedes-motorblok. Maar die zijn vaak wel kleiner dan wat je op een Amerikaan vindt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Compressor, blower en supercharger zijn dus de goede zoektermen.
Volgende vraag: Waar scoor ik zo'n oud ding?
Begin ik het steeds meer mee eens te zijnquote:
Wie is Frans nu weer??quote:
Ik zou hem zelf maken van een stukkie PVC pijp en en wat McGyvertechnieken. Carbage will be Carbage.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
[..]
Compressor, blower en supercharger zijn dus de goede zoektermen.
Volgende vraag: Waar scoor ik zo'n oud ding?
Nee joh, geeft juist extra dat Carbage effectquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef 2cv het volgende:
Ja, en dat met 1000+ RPM mee laten draaien
Overigens moet voor zo'n constructie de motor wel in de lengterichting geplaatst zijn. Overdwars kan ook, maar dat staat vrij debiel.
is het morgen goed?quote:
BruinmeteenwolkjeMelkmaarzekernietteveelquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:21 schreef Leandra het volgende:
Ja idd, alleen met melk....![]()
Wel heel veel melk![]()
Meer melk met koffie eigenlijk
Ik gooi er gewone melk in, koffiemelk vind ik niet lekker, dus dan moet ik wel meer gebruikenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
BruinmeteenwolkjeMelkmaarzekernietteveel
http://www.ibood.com/nl/nl/quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
Tips voor een nieuwe radio? Mijn vorige is gejat
Welke auto heb je? Merk/type/motorkofferbakinhoud/bouwjaar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
Het liefst 1 die in mijn auto past trouwens
Citroen saxo uit '99. 3 deursquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke auto heb je? Merk/type/motorkofferbakinhoud/bouwjaar?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Autoweek geeft de keuze uit 2 modellen.
PTA / Auto-audio topic #4quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:21 schreef kanovinnie het volgende:
Tips voor een nieuwe radio? Mijn vorige is gejat
quote:Hoi martijn ik ben rond 18:44 bij jou groet jeroen
quote:Sehr geehrter Herr Alexander <knip>,
wir freuen uns, dass Sie ab sofort unsere RechnungOnline nutzen.
Blablabla.
quote:Heer <knip>,
Bij deze de bevestiging dat de coniferen aan de zijkant van uw tuin geen deel uitmaken van het openbaar gebied en door u of uw verhuurder gekapt mogen worden.
quote:Geachte heer of mevrouw <knip>,
dank voor uw aanvraag voor een marchSpace appartement.
We hebben voor de aangevraagde periode reeds een optie op studio 1.
Vanaf morgen - 8 maart 2013 - beschikken we echter over een derde appartement.
Blablabla.
quote:Beste ouders,
Willen jullie er maandag aan denken om de toestemmingsbrief voor de Nick battle bij Maaike in te leveren?
quote:Dag ouders van groep 5b,
Nog even een herinnering aan ons verzoek om een bijdrage voor een potje voor kado's - zie in de bijlage onze brief van november 2012.
quote:Hi everybody
I hope you are well rested after the hectic weekend! Warm welcome to the SAWFA family.
You will be able to do your CPR course with Sue on the 18th of May after the Practical and written exams.
quote:Muts heb ik gemaakt
(inclusief een heleboel foto's van allerlei mensen)
Is toch niet meer normaal..quote:Margariet.
Ik heb gevraagd de info van Erwin rechtstreeks naar jou te sturen
Groetjes
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:12 schreef Anne het volgende:
Die mailtjes die ik ontvang, maar niet voor mij zijn, worden er steeds meer. De buit van vandaag bijvoorbeeld:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is toch niet meer normaal..
Thanks!quote:
Forum Opties | |