is wel een vette mod, meer torsiestijfheid bij een visa door de voorruit te lijmenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Voordat je daar lijm in gaat stoppen
Is. Veel beter dan die nieuwerwetse plakkelarij. Kan je ook nog zelf vervangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Voordat je daar lijm in gaat stoppen
Ja hoor! Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn eigen ziektedagen kan beheren en inplannen dus voor mij is het weekend wanneer ik wil.quote:
Vandaagquote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wanneer je week begint.
Netjes, waar heb je dat geleerd? En hoe kan ik het leren?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn eigen ziektedagen kan beheren en inplannen dus voor mij is het weekend wanneer ik wil.
Tja, sommige mensen hebben uberhaupt geen schaamte dus ook daar niet bijquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Netjes, waar heb je dat geleerd? En hoe kan ik het leren?![]()
Al heb ik persoonlijk erg veel moeite om ziek te zijn terwijl ik dat niet ben. Sommige mensen hebben daar totaal geen schaamte bij
Office Space gekquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat die dude van the office waar Pam ging solliciteren?
is ruiten lijmen zo moeilijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is. Veel beter dan die nieuwerwetse plakkelarij. Kan je ook nog zelf vervangen.
T.z.t. moet ik er ook maar eens een nieuw ruit in rubberen. Het huidige ruit wordt wit in de hoeken.
Maar eerst de rubbers van de achterwielophanging maar eens vervangen. Kan ik ook zelf.
Het eruit krijgen is zo lastig.quote:
Het is met name dat je de juiste spullen nodig hebt, en die schaf je niet aan voor die ene keer dat je een ruit plakt. Dan kan je het voor hetzelfde geld laten doen terwijl jij iets anders leuks doet.quote:
belachelijk systeem danquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef loveli het volgende:
Het eruit krijgen is zo lastig.
vooral als je niet helemaal goed nschat hoeveel spanning zo'n ruit kan hebben.
Hoe haal jij een geplakte ruit er uit dan ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Het eruit krijgen is zo lastig.
vooral als je niet helemaal goed nschat hoeveel spanning zo'n ruit kan hebben.
In heel veel stukjesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe haal jij een geplakte ruit er uit dan ?
Je had de ruit niet meer nodig hoop ik ?quote:
En jij wilde mij een ruit aansmeren?quote:
Waarom moest die ruit er uit dan ?quote:
Jij wilde 'em los hebben!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En jij wilde mij een ruit aansmeren?
Snap er niets van, renault had meer vermogen, hij was jonger, minder schade vrije jaren. Cooper heeft iets hogere cataloguswaarde.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
geweigerd? da's apart. een belachelijk hoog tarief is 1 ding, maar weigeren ... sterkte
1 ruit, niet 100!quote:
Slijptol gaat ook door glas heen hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Om het dak eraf te kunnen slijpen.
Moet ook alles uitleggen..
Nee.quote:
Zou niet eens weten hoe dat eruit zietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Slijptol gaat ook door glas heen hoor.
En om daken te demonteren kan je beter een schrobzaag/reciprozaag gebruiken dan een slijptol.
present !!!!. met boterkoek-puntenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]PTA SC MEET!!!! Koffie drinken bij Balkonia!
![]()
![]()
![]()
* Alfisti roept sLipje erbij
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef loveli het volgende:
Vooral mee doorgaan. Ons straatbeeld zal je er dankbaar voor zijn.
je kunt je eigen bx slopen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.
In Oosteinde staat ook nog wel een oude brandweerwagen, ding staat er zeker al 4 jaar en is nog nooit van zijn plek geweest. Zo'n geval met de eifeltoren in de grille.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.
Een kameraad van mij heeft nog wel een BX, ding is al aardig brak, dus ik zal hem eens ernaar vragen..quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef 2cv het volgende:
Dat is een Magirus Deutz. Daarvoor heb je een snijbrander nodig i.v.m. de chassisbalken.
En dan denk ik dat ik nog steeds liever een BX sloop![]()
Ondanks die 'Eiffeltoren' er op is het zelfs niet Frans.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een kameraad van mij heeft nog wel een BX, ding is al aardig brak, dus ik zal hem eens ernaar vragen..
En dat van die Magirus wist ik niet, dacht dat het ook Citroën's waren..
kansloze kneusquote:
^^quote:
Niet zelf, anderen wel en dat varieert per auto (ene model veel uitleesbaar, andere alleen de standaard waarden). Zat zelf te overwegen dezelfde te halen voor de Saab om dingen als koelvloeistoftempratuur mee uit te lezen via mijn android toestel.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef blup het volgende:
Iemand trouwens ervaring met die bluetooth OBD2 dongles?
http://autowolf.nl/38-obd2-bluetooth-diagnostic-interface.html
is dit wat?
Herken nu pas de auto van je avatarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zelf, anderen wel en dat varieert per auto (ene model veel uitleesbaar, andere alleen de standaard waarden). Zat zelf te overwegen dezelfde te halen voor de Saab om dingen als koelvloeistoftempratuur mee uit te lezen via mijn android toestel.
Google anders eerst eens op ervaring met de dongle + je automerk + jaar
Waarom neem je het dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:11 schreef Anne het volgende:
Argh!! Wat is dat digitenne een klotesysteem.
Geef mij maar gewoon kabeltv.
Omdat huurpand, voor korte termijn, en alles is hier van gipsplaat. Geen zin om moeilijk te gaan doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef vosss het volgende:
Waarom niet gewoon kabel boven dan? Dat kan toch ook gewoon?
Fixed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Digitenne werkt perfect als je maar in een gebied woont waar de dekking OK is en je geen behoefte aan goede beeldkwaliteit hebt.
Je bent naar Limburg verhuist?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat huurpand, voor korte termijn, en alles is hier van gipsplaat. Geen zin om moeilijk te gaan doen.
Ligt niet aan digitenne overigens, maar aan de lokatie. Digitenne werkt perfect als je maar in een gebied woont waar de dekking OK is, en dat is hier dus niet het geval. Ik had het ding en abo al toen ik nog in de randstad zat, waar we dus prima dekking en geen kabel hadden.
Hier werkt het idd verre van optimaal.
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.quote:
Ja.quote:
Bevalt het tot dusver? Stuk rustiger niet?quote:
Schotel inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.
Verkeer is rustiger, woonlokatie niet bepaald, maar dat is tijdelijk, al is dat ook een rekbaar begripquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Bevalt het tot dusver? Stuk rustiger niet?
Als de schotel goed is uitgericht is werkt het echt probleemloosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.
[..]
Ja.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gezienquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^
Bara, the Office en Office space door elkaar halen kan echt niet
MMMMMMMMM Yeahhhhhh.
Ach soquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat het geen random lompe oranje bak is, maar een dikke SAAB.
Satelliet werkt al jaren perfect hierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Ik heb het jarenlang gehad, en ik vond het kut. Perfect uitgericht, altijd 90++%, en zodra het ook maar bovengemiddeld kutweer was buiten, kon je binnen verplicht gaan klaverjassen. En ik had écht geen rotzooi staanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als de schotel goed is uitgericht is werkt het echt probleemloos. Wij hebben het al jaren.
Hier is juist de kabel die waardeloos is.
Weet niet of je zin hebt om even een buitenantenne op te hangen voor digitenne, kan vaak ook wat helpen.
Ik zou niet weten wat er tegenwoordig zo vreselijk verbeterd zou kunnen zijn dat het allemaal ineens perfect is..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Satelliet werkt al jaren perfect hier![]()
Vroegah was dat misschien kut, maar tegenwoordig werkt het prima
jij ja..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:54 schreef 2cv het volgende:
Ik heb 8 maanden gratis digitenne gehad. En de buurman 8 maanden gratis internet. Ik vond het wel goed te doen.
Wij ook niet. Ook al regent het pijpenstelen, beeld blijft het gewoon doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook nog nooit gezeik gehad met satelliet tv. Zelfs niet met kutweer.
Op grote schermen is het niet echt te doen, maar op kleine tv'tjes is het beeld primaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jij ja..
Heb nu ook op stage digitenne, maar wat een baggerbeeld zeg..
Er is helemaal niks aan verbeterd. Erger nog, naar mijn idee jagen ze zelfs klanten weg als ze zo door blijven gaan met de zenderwijzigingen. Elke week moet je die verdomde zenderlijst weer opnieuw inladen. En mijn ontvanger ondersteunen ze ineens doodleuk niet meer. Waardoor de zenders dus 1 voor 1 uitvallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang gehad, en ik vond het kut. Perfect uitgericht, altijd 90++%, en zodra het ook maar bovengemiddeld kutweer was buiten, kon je binnen verplicht gaan klaverjassen. En ik had écht geen rotzooi staan
[..]
Ik zou niet weten wat er tegenwoordig zo vreselijk verbeterd zou kunnen zijn dat het allemaal ineens perfect is..
Mijn ouders hebben beide een fiets zonder winterbandenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef loveli het volgende:
Mijn ouders hebben een Mondeo met TCS en winterbanden, die trotseren de sneeuw gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |