Is dat een biermerk? Dan moet ik even nakijken hoor! Op te halen in Schagen, maar kom ook geregeld in Amsterdam.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dat is serieus veel. Ook glazen van bijvoorbeeld Karmeliet of Kwak? En zo ja, waar eventueel op te halen.
Versturen is wat mij betreft wel een optie. Ik pak dan alles super goed in!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:42 schreef zealot het volgende:
Versturen zeker geen optie? Retourtje Adam is voor mij wat ver
Daar heb ik 2 grote en 1 kleine van. Meerderen zijn daar in geïnteresseerd.quote:
Ik wil een beerbootquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:16 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 grote en 1 kleine van. Meerderen zijn daar in geïnteresseerd.
Nou weet ik nog steeds niet wat ze moeten kostenquote:
Oud kleine laars 7,50 euroquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou weet ik nog steeds niet wat ze moeten kosten
DM!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef Paralectic het volgende:
Zou graag twee pullen willen hebben.
Merk maakt mij niks uit, van die dingen zoals op het oktoberfest.
(Met van die handvaten)
Dm/pm me maar de prijs en dan stuur ik je wel de gegevens.
Edit
[ afbeelding ]
(Zoiets dus)
Zat er iets voor je tussen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:42 schreef zealot het volgende:
Versturen zeker geen optie? Retourtje Adam is voor mij wat ver
In mijn andere topic staat een kwak glas.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dat is serieus veel. Ook glazen van bijvoorbeeld Karmeliet of Kwak? En zo ja, waar eventueel op te halen.
Ik zou graag die kleine laars willen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:41 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Oud kleine laars 7,50 euro
Grote laars 15 euro
Grote laars met piepklein blusje 10 euro
Heineken groot glas op houten voet 15 euro
8quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik had anders ook wel interesse in die kleine laars. Hopelijk heb je die niet voor maar 7,50 euro weggedaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |