Dit was ook meer voor het idee. Ik wil het gewoon nieuw in de winkel kopen met een maximale budget van 200 euro.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef tjoptjop het volgende:
Het is allicht beter dan wat je had. Als ze in goede staat zijn en voor een zacht prijsje kun je er geen buil aan vallen.
aha, dan gewoon wat luisteren in de winkel (al i shet in een auto anders natuurlijk) en voor hoedenplank imho ook niet kleiner dan 16,5cm. Wil je ze ook versterken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Dit was ook meer voor het idee. Ik wil het gewoon nieuw in de winkel kopen met een maximale budget van 200 euro.
Wil gewoon mooi geluid met een mooie bass.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
aha, dan gewoon wat luisteren in de winkel (al i shet in een auto anders natuurlijk) en voor hoedenplank imho ook niet kleiner dan 16,5cm. Wil je ze ook versterken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze subwoofer aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal gebrugd aangesloten moeten worden.
En dan op de overige 2 kanalen 2 andere speakers.
Oke, weer wat geleerdquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:32 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Andersom... kan de sub de versterker aan?
Een subwoofer levert uit zichzelf niks. Een subwoofer kan een bepaald vermogen verdragen.
Maarre het antwoord is ja dat kan. Als je het goed afstelt kan het nog best aardig klinken ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dezelfde set ook kopen voor 100 euro.
De Sony subs niet gebruiken, de Rockford sub apart kopen, gebrugd aansluiten samen met de 3 way Sony speakers aan de Sony versterker. En eventueel de 2 ways op de radio (maar dat voegt niet veel toe denk ik)
Wat zou jij dan doen?
[ Bericht 0% gewijzigd door pgrferrari op 20-07-2011 14:50:13 ]
Dat de amp naar mijn idee toch wel wat onderbemeten is voor zo'n sub. Is ie trouwens wel 3 kanaals te draaien? Soms kan het ook wel zo zijn dat het alleen 4 of 2 kanaals is, ligt aan de versterker, maar zoek dat wel even uit voor de zekerheid.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leg eens uit.
Wat en hoe zou jij het doen?
Nee niet andersom, zoals pgrferrari het stelt is wel correct.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:32 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Andersom... kan de sub de versterker aan?
Een subwoofer levert uit zichzelf niks. Een subwoofer kan een bepaald vermogen verdragen.
Dat lijkt mij niet..quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee niet andersom, zoals pgrferrari het stelt is wel correct.
Perry, nog een mening over wat ik het beste kan doen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:24 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet..
Een versterker levert vermogen, en een subwoofer levert geen vermogen..
Een subwoofer kan een bepaald vermogen verdragen..
Nee, de sub verlangt een bepaald vermogen. Het is aan de amp om dat te leveren.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:24 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet..
Een versterker levert vermogen, en een subwoofer levert geen vermogen..
Een subwoofer kan een bepaald vermogen verdragen..
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ach wat maakt het uit?![]()
Zou graag wat adviezen willen ipv dat gemekker
Wil niet zeuren maar als je die subs even door google heen haalt dan zie je dat ze nieuw ¤800,- doen per stuk. Ik zou wat aan je prijs doen. Is het een standaard kist of heb je hem berekend en zelf gemaakt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:55 schreef blup het volgende:
http://link.marktplaats.nl/490464019 iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |