waarom ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef kievit19 het volgende:
helaas mag ik binnenkort weer alle audio uit de suzuki alto (2002) weer weghalen, waar ik dus een flinke tijd mee bezig ben geweest om het er uberhaupt in te krijgen
Kan ik me wat bij voorstellen hehehe..quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef kievit19 het volgende:
we stappen weer over naar de alfa 145 (rijd toch een stuk lekkerder)
Dáár zit je probleem, er zit veel te veel zut aan die radio geknoopt, ik weet bijna zeker dat je impedantie niet klopt, en dat lust de interne versterker van je radio nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm ja, ik moet inderdaad nog eens proberen of het ook misgaat wanneer de achterspeakers niet aangesloten zijn, één ervan is ook een beetje beschadigd.
Overigens is het geheel nogal houtje touwtje, de achterspeakers zitten gewoon bij de voorspeakers in het blokje aangesloten, bovenin het dashboard zitten dan nog tweetertjes. Met voor-achter-balans kun je dan regelen tussen de tweeters en de twee sets speakers in de deuren. Leuk, zo'n oude auto.,
ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Morgenvroeg richting Carmusic en morgenmiddag rond 2 uur post ik de foto's.
Iedereen nog bedankt voor de info en hulp.
Waar zijn de foto's?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:
= zondagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke thnx, maar als ik het goed begrijp moet het zo worden aagesloten?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Je mid van de compo gewoon op woofer (1) aansluiten. Je kan op het filter evt nog eens een 2e mid aansluiten, om meer kick te creeren. Echter moet je dan je deuren enzo ook aanpassen, om ervoor te zorgen dat er nog een mid bij kan. Voor het moment; niet van toepassing.
Filter kun je mooi onder je dashbord wegwerken, of ergens onder de stoel. Net waar jij wil. Maar ik raad je aan om ze horizontaal te monteren ivm trillingen.
Je sub moet je idd op speaker aansluiten.
Verder gefeliciteerd met je aankoop! Iig geen verkeerd advies gekregen, en gewoon degelijke spullen gekocht!
Nee je moet de Tweeter en de Woofer op de filter aansluiten en dan de filter op de HU volgens het boekje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:47 schreef Koepert het volgende:
Heb je nu n losse speakerset, compo, sub, versterker en filter?
Dan lijkt mij dat je
Hu op --->Speaker
en --->Versterker , daarop --> Sub
en --> Filter daarop--> Tweeter
en --> Speaker (zo je wil; woofer) van compo...
Als je alleen compo hebt, kun je Versterker en Filter naast elkaar zetten..
Of zeg ik nu iets heel raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |