quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef drumstickNL het volgende:
Kwaliteit gaat samen met het niveau van de bass.
Juist... niet dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef drumstickNL het volgende:
Kwaliteit gaat samen met het niveau van de bass.
Fout, sq is sq omdat je vaak speakers gebruikt welke geluid weer kunnen geven met een extreem lage vervorming.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
![]()
Das de sjonnie manier.
Alles moet er kraakhelder uitkomen op het zelfde aantal db
Bron? Want het klinkt als pure bullshit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:57 schreef NickB het volgende:
[..]
Fout, sq is sq omdat je vaak speakers gebruikt welke geluid weer kunnen geven met een extreem lage vervorming.
Verder is het altijd naar je eigen smaak en niet alles het zelfde aantal db dat is alleen voor wedstrijden zo.
Daarbij klinkt 90% van de muziek zeer ruk als elke frequentie even hard gaat omdat er in de studio rekening mee wordt gehouden dat 99% van de mensen geen uber fantastic stereo thuis hebben staan.
Dat zijn de echtequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:57 schreef Dagonet het volgende:
Ik had een collega die zoveel in z'n auto had gestouwd dat je hem van honderden meters verderop hoorde aankomen en waar je op de achterbank geen lucifer kon aansteken omdat ze meteen uitgeblazen werden. Dat hij z'n gehoor verkloot weet hij en boeit hem niet.
Dat soort gasten mogen wat mij betreft alle kosten voor gehoorschade later zelf ophoesten. En gehoorapparaten zijn vrij aan de prijs.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat zijn de echtedie-hardssukkels...
Ja precies... ik mag zelf graag naar een stukje muziek op hoog volume luisteren, maar dan wel thuis en niet in de auto.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat soort gasten mogen wat mij betreft alle kosten voor gehoorschade later zelf ophoesten. En gehoorapparaten zijn vrij aan de prijs.
Echt niet, dan moet je het als optie nemen. De meeste standaard audio is zelfs bij de luxere auto's nog crap.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:23 schreef drumstickNL het volgende:
Een beetje auto komt standaard met een goede audioset.
Ik snap dat nooit. Een beetje auto doet al gauw 25k en dan kan een fatsoenlijk speakertje van een paar honderd euro er niet vanaf voor die prijs.quote:De meeste standaard audio is zelfs bij de luxere auto's nog crap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Geluidskwaliteit is persoonlijk, maar speakers die het geluid niet kleuren(neutraal zijn) wordt vaak als kwaliteit beschouwd, of speakers die het geluid prettig kleuren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Bron? Want het klinkt als pure bullshit.
Dat klopt inderdaad wel, maar het ging me eigenlijk om de laatste alinea.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geluidskwaliteit is persoonlijk, maar speakers die het geluid niet kleuren(neutraal zijn) wordt vaak als kwaliteit beschouwd, of speakers die het geluid prettig kleuren.
net als mensen met longkanker die hebben gerookt. laat ze zelf maar betalenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat soort gasten mogen wat mij betreft alle kosten voor gehoorschade later zelf ophoesten. En gehoorapparaten zijn vrij aan de prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |