Druk iets lager afstellen in het vervolg.quote:
Op de achtergrond staat gewoon "Fam. Aerts". Aertslelijk jaquote:Op maandag 4 maart 2013 19:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hier. wat flugel reclame, da's ook leuk.
[ afbeelding ]
Zo praat je niet over mijn vriendin!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Op de achtergrond staat gewoon "Fam. Aerts". Aertslelijk ja.
ik zie mezelf graag als aanstichter maar dat zou in dit geval teveel credit zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nu we hier toch gezellig aan het slowchatten zijn... hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet sd & anne?
Ehm. Ik stuurde SD ooit een berichtje, omdat ik 'm wel interessant vond posten. Toen ging het van chatterdechatchat. En uiteindelijk hebben we een keertje afgesproken bij mij thuis.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nu we hier toch gezellig aan het slowchatten zijn... hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet sd & anne?
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
ik zie mezelf graag als aanstichter maar dat zou in dit geval teveel credit zijn.
En ik kreeg geen berichtje?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ehm. Ik stuurde SD ooit een berichtje, omdat ik 'm wel interessant vond posten. Toen ging het van chatterdechatchat. En uiteindelijk hebben we een keertje afgesproken bij mij thuis.
[..].
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!quote:
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar. Maar als je profiel niet liegt moet je geen gevolgen verwachtenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik je een berichtje stuur nodig je mij dan thuis uit?
Dat is wel blijven hangen zegquote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!
vanuit een bepaald perspectief gezien klopt mijn profiel wel redelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar. Maar als je profiel niet liegt moet je geen gevolgen verwachten
Dat! Er zijn maar weinig PTA'ers die een afspraakje in m'n huis hadden. Unieke ervaring.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij hebt je kans op een afspraakje bij Anne's huis gemist toen je niet op kwam dagen in Adenau!
Je kunt vrij veel veranderen aan dat profiel en alsnog niet aan mijn wensen voldoenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vanuit een bepaald perspectief gezien klopt mijn profiel wel redelijk
mijn tarief staat er nog niet eens bijquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt vrij veel veranderen aan dat profiel en alsnog niet aan mijn wensen voldoen
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar.
Moet ik mijn apparaat vast aanslingeren?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]PTA SC MEET!!!! Koffie drinken bij Balkonia!
![]()
![]()
![]()
* Alfisti roept sLipje erbij
Nuh, wil graag verse koffiequote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet ik mijn apparaat vast aanslingeren?
Koffie heb ik alleen van gisteren. Wil je koffie van vandaag, kom dan morgen maar terug.quote:
Tijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat me meteen de willem wever vraag geeft, wat maakt het dat koffie oud wordt
sterretje laten zitten. als het apk afkeur mocht worden, nieuwe ruit erin. sterretjes plakken is overgewaardeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef JJH het volgende:
Ik ben niet van hier, maar vind het een beetje overdreven om er een heel speciaal topiv voor te openenen, en jullie weten het vast wel.
Sterrepartie is in de 'meeste gevallen' gratis. Maar wat betaal ik als ik zelf naar de carglass toe ga en het even laat fixen? Prestenteren ze mij een rekening van 299,- excl btw of ben ik voor een paar tientjes klaar?
Ik ga mijn 93er Legacy namelijk niet all risk verzekeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |