Zou ik niet durven.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon bij de voordeur. Problemen mee ofzo?
Woon in een nieuwbouw buurt, dus weet er niet veel van.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren als Utregter, turkse vriend
Steve had gezegd: Succes is als een taart. Ook al is ze oud, soms neuk je ze toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij vult de leemte op die Steve achterlaat
Hou je kk bek danquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ik niet durven.
[..]
Woon in een nieuwbouw buurt, dus weet er niet veel van.
Insinueer je nou dat Van Bommel een teringhond is?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste buitenspeler van de eredivisie.
Gr gr bert en pootje van mark
In het jaar van m'n eindexamen heb ik de hele tour de france vanuit een opblaaszwembad vol pils met een joint binnen bereik gekeken. In de achtertuin wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tilburgse tokkies zetten hun bankstel en tv buiten in de zomer.
Gewoon even normaal doen ja.quote:
Eerste kamer was in ondiepquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me woonde in Ondiep. Was ook altijd gezellig in de zomer.
Oh ja, voordeur bedoel ik uiteraard. Want de meesten hebben geen voortuin en plaatsen hun crap gewoon op de stoep.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het jaar van m'n eindexamen heb ik de hele tour de france vanuit een opblaaszwembad vol pils met een joint binnen bereik gekeken. In de achtertuin wel.
Jawel joh. Pilsjes met dop er nog op hequote:
Ondiep.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me woonde in Ondiep. Was ook altijd gezellig in de zomer.
Ja maar is placebo alleen het flesje zelf lijkt kouder.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel joh. Pilsjes met dop er nog op heEr zat ook nog water in dat bad om het pils te koelen.
Echt mooi daar joh. Beetje zuipen in de zomer, met iedereen ouwehoeren #delevenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerste kamer was in ondiepWonen nog wel een paar vrienden, is maar een minuut of 5 fietsen.
Onder de gordel dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een bestaande plaats hoor. In tegenstelling tot...
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.quote:
Pils = Pils Caland, maar dat hoef ik aan jou niet uit te leggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar is placebo alleen het flesje zelf lijkt kouder.
Moet wel koud zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pils = Pils Caland, maar dat hoef ik aan jou niet uit te leggen.
Nachtmerriesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.
Moet wel heftig zijn geweest als je meteen een paar weken van de drank af bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.
Quitterquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt mooi daar joh. Beetje zuipen in de zomer, met iedereen ouwehoeren #deleven
En daar weet jij alles van met je 14 jaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet nu werke voor da cheld. Callie komt het harde leven tegen.
Is niet zo erg hoor. Ben erger gewend. Kanaal Eiland.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niks aan de hand daar joh. Alleen de usual knokpartijen tussen tokkies en Marokkanen.
Ja dat hou ik vaak ook maar maximaal 4 dagen vol ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet wel heftig zijn geweest als je meteen een paar weken van de drank af bent.
Mietje.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had ook nachtmerries, door battlefield 3, ik werd gestalked door een wijk en daarna bruut neergeschoten, nu stop ik ook niet met gamen
Dat moet wel een ernstige vorm van verslaving zijn, AFKICKKLINIEK, HELP GEO!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had ook nachtmerries, door battlefield 3, ik werd gestalked door een wijk en daarna bruut neergeschoten, nu stop ik ook niet met gamen
Ondiep is gewoon ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet zo erg hoor. Ben erger gewend. Kanaal Eiland.![]()
Was een tijdje echt erg.
Klopt. Prima lui die tokkies, garantie voor mooie verhalenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.
Ik had nachtmerries over de Plaaggeest.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van nachtmerries.
Maar jij bent ook zo stoerquote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Maar het hoeven geen slechte mensen te zijn als ze tokkie zijn inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.
Hebben ze wel kleine meisjesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
Ik had een stuk of 4 keer achter elkaar dat je net in slaap valt en door een korte nachtmerrie wakker schrikt.![]()
Daarna gedroomd dat ik verplicht naar India moest, de horror.
Nog een wonder dat je niet droomde dat je ineens een Tilburgs accent had.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
Ik had een stuk of 4 keer achter elkaar dat je net in slaap valt en door een korte nachtmerrie wakker schrikt.![]()
Daarna gedroomd dat ik verplicht naar India moest, de horror.
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.quote:
Nee joh, ik droom zovaak over rare dingen en waar het vaak slecht af loopt metm e.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet wel een ernstige vorm van verslaving zijn, AFKICKKLINIEK, HELP GEO!!!
Het kunnen zelfs nog best slechte mensen zijn, zolang jij op hun ok-lijst staat is er niks aan de handquote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het hoeven geen slechte mensen te zijn als ze tokkie zijn inderdaad
Mijn nachtmerries gaan standaard over vreemdgaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het kunnen zelfs nog best slechte mensen zijn, zolang jij op hun ok-lijst staat is er niks aan de hand
Zo zegquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, ik droom zovaak over rare dingen en waar het vaak slecht af loopt metm e.
Ondiep is wel echt een verpauperde kankerzooi johquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.
Ik zou 100 keer liever in Ondiep wonen dan Vleuten of de Meern.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.
Ik ben een paar dagen niet geweest, is de definitie van stoer veranderd?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou er zelf niet over beginnen, maar ik ben inderdaad heel stoer.
Hoe kan dat nou een nachtmerrie zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn nachtmerries gaan standaard over vreemdgaan.
Misschien is dat juist een natte droom ipv nachtmerrie. Je onderbewust verteld je misschien dat je iets te kort komt in de relatie?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Van jezelf?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je een keer betrapt wordt?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen jij, anders noemt Sjaak je een nazi.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen niet geweest, is de definitie van stoer veranderd?
Serieus? Hoezo?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou 100 keer liever in Ondiep wonen dan Vleuten of de Meern.
Ik droom zelden.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En waar droom jij over? Een hattrick maken bij korfbal?
Gewoon als koe verkleed gaanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n fucking goor land he. Open riool.
Het is inderdaad erg ranzig op veel plekken, maar ook weer onvoorstelbaar mooi op andere plaatsen. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Maleisië, best of both worlds.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n fucking goor land he. Open riool.
Gewoon een willekeurige, of mag ik kiezen?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen jij, anders noemt Sjaak je een nazi.
Ik heb geen gymjuf.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve over de titties van de gymjuf
Als het Goebels maar niet is, die ben ik al.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurige, of mag ik kiezen?
Beide. Beetje volksbuurt is altijd gezelligquote:Op maandag 4 maart 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Het is maar net wat je aso noemt. Ik vind die tweeverdieners die hun kinderen de hele week bij opa en oma droppen en tijdens het uitlaten van de hond in hun pauper vinexwijk schaapachtig naar de grond kijken als er iemand langs komt lopen eerder asociale tokkies.
Woon je tenminste nog op fietsafstand van de binnenstad. Bovendien is het niet meer zo'n achterstandsbuurt als het ooit was. Grootste aids is gesloopt en daarvoor zijn vrij dure koopwoningen teruggekomen. Als je een huis wil kopen en binnen 5 jaar voor winst wil verkopen zou ik zelfs zeggen dat je dat het beste in Ondiep kan doen.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Het is maar net wat je aso noemt. Ik vind die tweeverdieners die hun kinderen de hele week bij opa en oma droppen en tijdens het uitlaten van de hond in hun pauper vinexwijk schaapachtig naar de grond kijken als er iemand langs komt lopen eerder asociale tokkies.
Asociaal ja, maar tokkie nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Ik droom niet dat ik vreemd ga. Ik droom dat ik word bedrogen. En soms word ik nog boos wakker ook.quote:
Oh, die wilde ik ook zijn. Ik ga wel ff googlen naar een ander.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het Goebels maar niet is, die ben ik al.
Had ik nooit achter Val gezochtquote:Op maandag 4 maart 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik droom niet dat ik vreemd ga. Ik droom dat ik word bedrogen. En soms word ik nog boos wakker ook.
Meestal betekent dat dat je ook daadwerkelijk bedrogen wordt.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik droom niet dat ik vreemd ga. Ik droom dat ik word bedrogen. En soms word ik nog boos wakker ook.
Vrouwenlogica.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mwah, vreemdgaan heeft flink wat impact op mijn leven gehad, ik denk dat het meer daaraan ligt.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meestal betekent dat dat je ook daadwerkelijk bedrogen wordt.
Mwah. Ik heb wel hetzelfde als jou, maar als ik moest kiezen dan zou ik Ondiep niet willen. De Meern is maar 30min met de bus en Vleuten zelfs minder met de trein.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Woon je tenminste nog op fietsafstand van de binnenstad. Bovendien is het niet meer zo'n achterstandsbuurt als het ooit was. Grootste aids is gesloopt en daarvoor zijn vrij dure koopwoningen teruggekomen. Als je een huis wil kopen en binnen 5 jaar voor winst wil verkopen zou ik zelfs zeggen dat je dat het beste in Ondiep kan doen.
Je bent 18.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mwah, vreemdgaan heeft flink wat impact op mijn leven gehad, ik denk dat het meer daaraan ligt.
Had je je benen maar bij elkaar moeten houdenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mwah, vreemdgaan heeft flink wat impact op mijn leven gehad, ik denk dat het meer daaraan ligt.
Dat heb ik niet gezegd, gekkie.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je op een internetforum gaat verkondigen dat je vriend een kleine pik heeft vind ik die nachtmerrie niet heel ver gezocht.
vader en/of moeder kan ook natuurlijk, heeft waarschijnlijk meer invloed dan als je het zelf doetquote:
Kom eens met mij naar ondiep danquote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb wel hetzelfde als jou, maar als ik moest kiezen dan zou ik Ondiep niet willen. De Meern is maar 30min met de bus en Vleuten zelfs minder met de trein.
Mijn vader neukte alles wat los en vast zat, mijn moeder liet het toe, totdat ze het echt zag. Leven was fucking perfect tot die dag.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
vader en/of moeder kan ook natuurlijk, heeft waarschijnlijk meer invloed dan als je het zelf doet
Op die fiets. Dan snap ik het wel. Wist ik niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vader neukte alles wat los en vast zat, mijn moeder liet het toe, totdat ze het echt zag. Leven was fucking perfect tot die dag.
UB40quote:Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Luisteren jullie ook altijd naar Spinvis zodra het zomer begint te worden?
Ik heb daar nog wat vrienden wonen, dus zal wel een keer kijken.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom eens met mij naar ondiep danHet is echt niet meer zoals jaar of 3 terug.
En de Meern of Vleuten vergelijken met fiets of zelfs loopafstand van Utrecht is onzin. Ik loop in 5 minuten naar het Neude, geen groter genot dan dat
Okquote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had je je benen maar bij elkaar moeten houden
Ja maar die geloven er vaak nog wel in dat ze monogaam kunnen zijn terwijl mannen dat fabeltje nooit hebben geloofd.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fixed.
Die kankerwijven neuken ook maar in het rond, stelletje hypocrieten.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fixed.
Die kankerwijven neuken ook maar in het rond, stelletje hypocrieten.
Is jouw vriendin tering lekker ofzo?quote:
Arctic Monkeysquote:Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen idee, dat is persoonlijke smaak lijkt mequote:
Blond?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, dat is persoonlijke smaak lijkt me![]()
Ze is iig goed genoeg in de slaapkamer dat ik absoluut geen queste heb naar meer.
Jammer deze, jij hebt mijn vriendin al lang gezien vriend. Goedkoop scoren ditquote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet eerst een relatie hebben om vreemd te kunnen gaan.
Het is voor mensen niet heel natuurlijk om monogaam te zijn. Je moet gewoon interressant blijven, dat helpt denk ik wel.quote:
Blond is mijn smaak.quote:
Watte?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer deze, jij hebt mijn vriendin al lang gezien vriend. Goedkoop scoren dit
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer deze, jij hebt mijn vriendin al lang gezien vriend. Goedkoop scoren dit
The Sweet.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wie is datquote:Op maandag 4 maart 2013 18:46 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF heeft gewoon een harem, da's veel beter.
Nee, ga alweer. moet nog koken.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh jij bent er, gaat dan die andere weer weg?
Nee ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 18:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn Alzheimer speelt me weer parten, dus: say what?!
Tanja...![]()
Ik weet alleen die van Tokyo. Zag ook blond haar toen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze foto is heel bekend hier
[ afbeelding ]
In je natuurlijke habitat dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:48 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Nee, ga alweer. moet nog koken.
Even luisteren.quote:
Dat was Osakaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet alleen die van Tokyo. Zag ook blond haar toen.
[..]
In je natuurlijke habitat dus.
Als ze het toe liet, maar pas toen ze het zag de poep de ventilator raakte heeft ze het waarschijnlijk daarvoor nooit leuk gevonden dus was het leven daarvoor ook niet perfect.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vader neukte alles wat los en vast zat, mijn moeder liet het toe, totdat ze het echt zag. Leven was fucking perfect tot die dag.
Ik blijf nog even.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh jij bent er, gaat dan die andere weer weg?
Schone schijnquote:Op maandag 4 maart 2013 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze het toe liet, maar pas toen ze het zag de poep de ventilator raakte heeft ze het waarschijnlijk daarvoor nooit leuk gevonden dus was het leven daarvoor ook niet perfect.
Hoeft zij natuurlijk nietquote:Op maandag 4 maart 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo ga je die 7 kilo niet kwijt raken voor de zomer.
5quote:Op maandag 4 maart 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo ga je die 7 kilo niet kwijt raken voor de zomer.
Ik moet dan aan een zonnige dag in Amsterdam denken. Dus beetje wel.quote:
Nee eigenlijk nietquote:
Wat is er zo speciaal aan haar rug?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Is dat je vriendin?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Een hobby van je om achter haar te gaan staan en dan foto's maken?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Is dat een ding van jou? Foto maken van haar rug?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Niks, maar ik ga haar niet zonder toestemming herkenbaar op een internetforum zetten.quote:
Ja.quote:
je hebt mijn toestemming bij deze.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks, maar ik ga haar niet zonder toestemming herkenbaar op een internetforum zetten.
[..]
Ja.
Dus dan neem je allemaal foto's van haar rug.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks, maar ik ga haar niet zonder toestemming herkenbaar op een internetforum zetten.
Wilde het al bij de eerste foto zeggen, maar durfde niet.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt mijn toestemming bij deze.
Jij neemt alle foto's op dezelfde manierquote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Ja.
Nee, maar reden waarom dat zo lijkt staat hierbovenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij neemt alle foto's op dezelfde manier
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar reden waarom dat zo lijkt staat hierboven
tering zegquote:
Of we zetten niemand erinquote:Op maandag 4 maart 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee. Jij zette me ook weer daar.
en terecht ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee. Jij zette me ook weer daar.
Ik vertoon geen NSB-gedrag. Wees eens objectief in je mening.quote:
zag een reclame voor een of ander creatief bedachte show.quote:
Nouuuuquote:Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vertoon geen NSB-gedrag. Wees eens objectief in je mening.
Ik ga even geschiedenis presentatie leren. Hoezee.
Geen zin om te zoeken.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zag een reclame voor een of ander creatief bedachte show.
Neem mij eens een keer mee, gierige.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bah, weer fotos terugkijken krijg ik heimwee verkeerde kant op![]()
[ afbeelding ]
TokyoRooftoppools
Zet die presentatie eens online, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vertoon geen NSB-gedrag. Wees eens objectief in je mening.
Ik ga even geschiedenis presentatie leren. Hoezee.
De vorige keer dat je deze foto's poste hadden we ook al een hele discussie over Japan, China en Noord-Korea, best Korea volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2013 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bah, weer fotos terugkijken krijg ik heimwee verkeerde kant op![]()
[ afbeelding ]
TokyoRooftoppools
Ik ga zelf niet eens dit jaarquote:Op maandag 4 maart 2013 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neem mij eens een keer mee, gierige.
Ene keer dat je mijn quotes in feedback topic plaatste.quote:
Dumpen die trut.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zelf niet eens dit jaarM'n vriendin wou naar Cambodia. Volgend jaar pas weer maar dan skiën, dus ook weinig Tokyo-tijd.
Deze heb ik nog nooit gepostquote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De vorige keer dat je deze foto's poste hadden we ook al een hele discussie over Japan, China en Noord-Korea, best Korea volgens mij
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wilde het al bij de eerste foto zeggen, maar durfde niet.
Best goed toch? Straks ga je daar iedere jaar heen en dat is dan ook niet leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zelf niet eens dit jaarM'n vriendin wou naar Cambodia. Volgend jaar pas weer maar dan skiën, dus ook weinig Tokyo-tijd.
Doet hij weleens vaker, schijnheilige userquote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ene keer dat je mijn quotes in feedback topic plaatste.
Japan heb ik voor het eerst een vibe dat ik er best ieder jaar op vakantie zou willen gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best goed toch? Straks ga je daar iedere jaar heen en dat is dan ook niet leuk.
Hypocriet hé.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet hij weleens vaker, schijnheilige user
Die eerste achterkant van je vriendin wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze heb ik nog nooit gepost![]()
China en Zuid-Korea trekken mij totaal niet. Noord-Korea wel, maar dat heb ik toen ook wel duidelijk gemaakt waarschijnlijk
Die wel ja. Maar die is ook postwaardig.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die eerste achterkant van je vriendin wel.
China vind ik ook niets, al ben is er nooit als toerist geweest, gewoon te vies, Zuid Korea is wel grappig, maar de mannen daar zijn echt horken, ook bijna onmogelijk een taxi te krijgen want ze nemen daar meerdere passagiers tegelijk mee en maken dan deals over de ritprijs en dat kan met een buitenlander nietquote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze heb ik nog nooit gepost![]()
China en Zuid-Korea trekken mij totaal niet. Noord-Korea wel, maar dat heb ik toen ook wel duidelijk gemaakt waarschijnlijk
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ene keer dat je mijn quotes in feedback topic plaatste.
Mooi altijd hoe jij nergens op reageert maar als je boos wordt welquote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij bent net zo schijnheilig.
Dat maakt verder niets uit. Ik ga koffie drinken.
Is je huiswerk al af?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij bent net zo schijnheilig.
Dat maakt verder niets uit. Ik ga koffie drinken.
Zuid-Korea hoor ik ook van meeste vrienden dat het buiten Seoul ook echt he-le-maal niets is.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
China vind ik ook niets, al ben is er nooit als toerist geweest, gewoon te vies, Zuid Korea is wel grappig, maar de mannen daar zijn echt horken, ook bijna onmogelijk een taxi te krijgen want ze nemen daar meerdere passagiers tegelijk mee en maken dan deals over de ritprijs en dat kan met een buitenlander niet
Ik wil er ook een keer heen gaan. Maar wil eerst naar Amerika en dan pas daarna.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan heb ik voor het eerst een vibe dat ik er best ieder jaar op vakantie zou willen gaan.
Of er zelfs best zou willen wonen
Lang verhaal.quote:
Ik.quote:
Ff lurken en dan plannen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
TV / Wie is er wel eens op tv geweest?
Trollen?
Ook alleen maar voor mijn werk geweest en dan was het meestal heen en weer vanaf Seoulquote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zuid-Korea hoor ik ook van meeste vrienden dat het buiten Seoul ook echt he-le-maal niets is.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
Trollen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vertoont studieontwijkend gedrag .
3 onvoldoendes voor wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]en hij had al 3 onvoldoendes, we moeten hem goed in de gaten houden.
Wtf is datquote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je ook meedoen aan idols, ik weet hoe je kunt zingen![]()
http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uut
Als jullie geld inleggen doe ik wel mee hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
wie is dit?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaafquote:Op maandag 4 maart 2013 19:07 schreef napoleonfour het volgende:
mijn trip naar St petersburg is geboekt knut.
Dat weet ik niet.quote:
zal het je vertellen of ze daar leuker zijn dan jouw ervaringen in moskoudquote:
quote:
quote:
Russen, achterlijk volk, inferieur ras.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal het je vertellen of ze daar leuker zijn dan jouw ervaringen in moskoud
Teringlijers zijn het ook hé, maar hopelijk vergeten ze nu wel dat ik heb lopen vechten met Feyenoorders.quote:
Wie spreekt hem stevig toe?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]en hij had al 3 onvoldoendes, we moeten hem goed in de gaten houden.
ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Russen, achterlijk volk, inferieur ras.
Mijn ervaringen in Moskou blijven slechts het vliegveld natuurlijk. Ik wil het Kremlin ook nog zien en St. Petersburg lijkt me helemaal tof. Al blijf ik weinig goede verhalen over die Russen horenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal het je vertellen of ze daar leuker zijn dan jouw ervaringen in moskoud
Wij hebben een Rus in de klas zitten, geniale gozer man.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat wel ja, en van die glazige ogen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef Smoofie het volgende:
RUssen zien er vaak als monguls uit , allemaal zelfde soort waterhoofd hebben ze.
Kom hier maar op terug als we weten welke waar hij onvoldoendes voor had, dan kom ik wel met een mama-tiradequote:
Je weet toch wel hoe ze aan het woord caucasian komenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zullen we eens beginnen over die kleine ventjes waar jij van afstamt?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef Smoofie het volgende:
RUssen zien er vaak als monguls uit , allemaal zelfde soort waterhoofd hebben ze.
Ga je gang maar, I don't give a goddamn shit.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen we eens beginnen over die kleine ventjes waar jij van afstamt?
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
Saind kent Andries die nu met lingo meedoet.
oh, dan is het niet leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je gang maar, I don't give a goddamn shit.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Ff doen.quote:
TV / Wie is er wel eens op tv geweest?quote:
Zijn ervaringen als pornoacteur.quote:
Is dit echt?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Ff doen.
[..]
quote:
Wtf, sniffer?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
Dat hij enorm gay 'sniffer' heet vergeven we Danny maar even.
Lijken we toch een beetje op elkaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Davy weer behoorlijk over me heeft lopen lullen zonder dat ik het wist.
Ik kijk nu.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar heb je die van Jordan gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |