Hebben ze wel kleine meisjesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
Ik had een stuk of 4 keer achter elkaar dat je net in slaap valt en door een korte nachtmerrie wakker schrikt.![]()
Daarna gedroomd dat ik verplicht naar India moest, de horror.
Nog een wonder dat je niet droomde dat je ineens een Tilburgs accent had.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
Ik had een stuk of 4 keer achter elkaar dat je net in slaap valt en door een korte nachtmerrie wakker schrikt.![]()
Daarna gedroomd dat ik verplicht naar India moest, de horror.
Ik wou er zelf niet over beginnen, maar ik ben inderdaad heel stoer.quote:
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.quote:
Nee joh, ik droom zovaak over rare dingen en waar het vaak slecht af loopt metm e.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet wel een ernstige vorm van verslaving zijn, AFKICKKLINIEK, HELP GEO!!!
Het kunnen zelfs nog best slechte mensen zijn, zolang jij op hun ok-lijst staat is er niks aan de handquote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het hoeven geen slechte mensen te zijn als ze tokkie zijn inderdaad
Mijn nachtmerries gaan standaard over vreemdgaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van nachtmerries.
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het kunnen zelfs nog best slechte mensen zijn, zolang jij op hun ok-lijst staat is er niks aan de hand
Zo zegquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, ik droom zovaak over rare dingen en waar het vaak slecht af loopt metm e.
Ondiep is wel echt een verpauperde kankerzooi johquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.
Ik zou 100 keer liever in Ondiep wonen dan Vleuten of de Meern.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.
Ik ben een paar dagen niet geweest, is de definitie van stoer veranderd?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou er zelf niet over beginnen, maar ik ben inderdaad heel stoer.
Hoe kan dat nou een nachtmerrie zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn nachtmerries gaan standaard over vreemdgaan.
Misschien is dat juist een natte droom ipv nachtmerrie. Je onderbewust verteld je misschien dat je iets te kort komt in de relatie?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Van jezelf?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je een keer betrapt wordt?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen jij, anders noemt Sjaak je een nazi.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen niet geweest, is de definitie van stoer veranderd?
Serieus? Hoezo?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou 100 keer liever in Ondiep wonen dan Vleuten of de Meern.
Ik droom zelden.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En waar droom jij over? Een hattrick maken bij korfbal?
Gewoon als koe verkleed gaanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n fucking goor land he. Open riool.
Het is inderdaad erg ranzig op veel plekken, maar ook weer onvoorstelbaar mooi op andere plaatsen. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Maleisië, best of both worlds.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n fucking goor land he. Open riool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |