Zou ik niet durven.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon bij de voordeur. Problemen mee ofzo?
Woon in een nieuwbouw buurt, dus weet er niet veel van.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren als Utregter, turkse vriend
Steve had gezegd: Succes is als een taart. Ook al is ze oud, soms neuk je ze toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij vult de leemte op die Steve achterlaat
Hou je kk bek danquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ik niet durven.
[..]
Woon in een nieuwbouw buurt, dus weet er niet veel van.
Insinueer je nou dat Van Bommel een teringhond is?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste buitenspeler van de eredivisie.
Gr gr bert en pootje van mark
In het jaar van m'n eindexamen heb ik de hele tour de france vanuit een opblaaszwembad vol pils met een joint binnen bereik gekeken. In de achtertuin wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tilburgse tokkies zetten hun bankstel en tv buiten in de zomer.
Gewoon even normaal doen ja.quote:
Eerste kamer was in ondiepquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me woonde in Ondiep. Was ook altijd gezellig in de zomer.
Oh ja, voordeur bedoel ik uiteraard. Want de meesten hebben geen voortuin en plaatsen hun crap gewoon op de stoep.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het jaar van m'n eindexamen heb ik de hele tour de france vanuit een opblaaszwembad vol pils met een joint binnen bereik gekeken. In de achtertuin wel.
Jawel joh. Pilsjes met dop er nog op hequote:
Ondiep.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me woonde in Ondiep. Was ook altijd gezellig in de zomer.
Ja maar is placebo alleen het flesje zelf lijkt kouder.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel joh. Pilsjes met dop er nog op heEr zat ook nog water in dat bad om het pils te koelen.
Echt mooi daar joh. Beetje zuipen in de zomer, met iedereen ouwehoeren #delevenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerste kamer was in ondiepWonen nog wel een paar vrienden, is maar een minuut of 5 fietsen.
Onder de gordel dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een bestaande plaats hoor. In tegenstelling tot...
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.quote:
Pils = Pils Caland, maar dat hoef ik aan jou niet uit te leggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar is placebo alleen het flesje zelf lijkt kouder.
Moet wel koud zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pils = Pils Caland, maar dat hoef ik aan jou niet uit te leggen.
Nachtmerriesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.
Moet wel heftig zijn geweest als je meteen een paar weken van de drank af bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.
Quitterquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt mooi daar joh. Beetje zuipen in de zomer, met iedereen ouwehoeren #deleven
En daar weet jij alles van met je 14 jaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet nu werke voor da cheld. Callie komt het harde leven tegen.
Is niet zo erg hoor. Ben erger gewend. Kanaal Eiland.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niks aan de hand daar joh. Alleen de usual knokpartijen tussen tokkies en Marokkanen.
Ja dat hou ik vaak ook maar maximaal 4 dagen vol ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet wel heftig zijn geweest als je meteen een paar weken van de drank af bent.
Mietje.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had ook nachtmerries, door battlefield 3, ik werd gestalked door een wijk en daarna bruut neergeschoten, nu stop ik ook niet met gamen
Dat moet wel een ernstige vorm van verslaving zijn, AFKICKKLINIEK, HELP GEO!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had ook nachtmerries, door battlefield 3, ik werd gestalked door een wijk en daarna bruut neergeschoten, nu stop ik ook niet met gamen
Ondiep is gewoon ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet zo erg hoor. Ben erger gewend. Kanaal Eiland.![]()
Was een tijdje echt erg.
Klopt. Prima lui die tokkies, garantie voor mooie verhalenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.
Ik had nachtmerries over de Plaaggeest.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van nachtmerries.
Maar jij bent ook zo stoerquote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van nachtmerries.
Maar het hoeven geen slechte mensen te zijn als ze tokkie zijn inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |