Zou ik niet durven.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon bij de voordeur. Problemen mee ofzo?
Woon in een nieuwbouw buurt, dus weet er niet veel van.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren als Utregter, turkse vriend
Steve had gezegd: Succes is als een taart. Ook al is ze oud, soms neuk je ze toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij vult de leemte op die Steve achterlaat
Hou je kk bek danquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ik niet durven.
[..]
Woon in een nieuwbouw buurt, dus weet er niet veel van.
Insinueer je nou dat Van Bommel een teringhond is?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Beste buitenspeler van de eredivisie.
Gr gr bert en pootje van mark
In het jaar van m'n eindexamen heb ik de hele tour de france vanuit een opblaaszwembad vol pils met een joint binnen bereik gekeken. In de achtertuin wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tilburgse tokkies zetten hun bankstel en tv buiten in de zomer.
Gewoon even normaal doen ja.quote:
Eerste kamer was in ondiepquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me woonde in Ondiep. Was ook altijd gezellig in de zomer.
Oh ja, voordeur bedoel ik uiteraard. Want de meesten hebben geen voortuin en plaatsen hun crap gewoon op de stoep.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het jaar van m'n eindexamen heb ik de hele tour de france vanuit een opblaaszwembad vol pils met een joint binnen bereik gekeken. In de achtertuin wel.
Jawel joh. Pilsjes met dop er nog op hequote:
Ondiep.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me woonde in Ondiep. Was ook altijd gezellig in de zomer.
Ja maar is placebo alleen het flesje zelf lijkt kouder.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel joh. Pilsjes met dop er nog op heEr zat ook nog water in dat bad om het pils te koelen.
Echt mooi daar joh. Beetje zuipen in de zomer, met iedereen ouwehoeren #delevenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerste kamer was in ondiepWonen nog wel een paar vrienden, is maar een minuut of 5 fietsen.
Onder de gordel dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een bestaande plaats hoor. In tegenstelling tot...
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.quote:
Pils = Pils Caland, maar dat hoef ik aan jou niet uit te leggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar is placebo alleen het flesje zelf lijkt kouder.
Moet wel koud zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pils = Pils Caland, maar dat hoef ik aan jou niet uit te leggen.
Nachtmerriesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.
Moet wel heftig zijn geweest als je meteen een paar weken van de drank af bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Katertje. Hele nacht liggen zweten, nachtmerries. Toch iets te veel gezopen dit weekend.
Quitterquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt mooi daar joh. Beetje zuipen in de zomer, met iedereen ouwehoeren #deleven
En daar weet jij alles van met je 14 jaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet nu werke voor da cheld. Callie komt het harde leven tegen.
Is niet zo erg hoor. Ben erger gewend. Kanaal Eiland.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niks aan de hand daar joh. Alleen de usual knokpartijen tussen tokkies en Marokkanen.
Ja dat hou ik vaak ook maar maximaal 4 dagen vol ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet wel heftig zijn geweest als je meteen een paar weken van de drank af bent.
Mietje.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had ook nachtmerries, door battlefield 3, ik werd gestalked door een wijk en daarna bruut neergeschoten, nu stop ik ook niet met gamen
Dat moet wel een ernstige vorm van verslaving zijn, AFKICKKLINIEK, HELP GEO!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had ook nachtmerries, door battlefield 3, ik werd gestalked door een wijk en daarna bruut neergeschoten, nu stop ik ook niet met gamen
Ondiep is gewoon ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is niet zo erg hoor. Ben erger gewend. Kanaal Eiland.![]()
Was een tijdje echt erg.
Klopt. Prima lui die tokkies, garantie voor mooie verhalenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.
Ik had nachtmerries over de Plaaggeest.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad van nachtmerries.
Maar jij bent ook zo stoerquote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Maar het hoeven geen slechte mensen te zijn als ze tokkie zijn inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Buurman van mij zat dus echt iedere dag bier te klappen voor de deur. Jointje erbij nog. Kan je zeggen aso, als je gewoon bij thuiskomst praatje maakte met die gasten hielden ze wel de hele dag je voordeur in de gaten. 1 van de meest diefstalgevoelige wijken van Utrecht, ik had vaak het nachtslot er niet eens op en nooit iets gebeurd.
Hebben ze wel kleine meisjesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
Ik had een stuk of 4 keer achter elkaar dat je net in slaap valt en door een korte nachtmerrie wakker schrikt.![]()
Daarna gedroomd dat ik verplicht naar India moest, de horror.
Nog een wonder dat je niet droomde dat je ineens een Tilburgs accent had.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Caland het volgende:
Ik had een stuk of 4 keer achter elkaar dat je net in slaap valt en door een korte nachtmerrie wakker schrikt.![]()
Daarna gedroomd dat ik verplicht naar India moest, de horror.
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.quote:
Nee joh, ik droom zovaak over rare dingen en waar het vaak slecht af loopt metm e.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat moet wel een ernstige vorm van verslaving zijn, AFKICKKLINIEK, HELP GEO!!!
Het kunnen zelfs nog best slechte mensen zijn, zolang jij op hun ok-lijst staat is er niks aan de handquote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het hoeven geen slechte mensen te zijn als ze tokkie zijn inderdaad
Mijn nachtmerries gaan standaard over vreemdgaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:31 schreef GGMM het volgende:
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het kunnen zelfs nog best slechte mensen zijn, zolang jij op hun ok-lijst staat is er niks aan de hand
Zo zegquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, ik droom zovaak over rare dingen en waar het vaak slecht af loopt metm e.
Ondiep is wel echt een verpauperde kankerzooi johquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.
Ik zou 100 keer liever in Ondiep wonen dan Vleuten of de Meern.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vergeleken met Kanaal Eiland en Overvecht wel, maar vergeleken met De Meern en Vleuten (nu dan) is het een achterstandswijk.
Ik ben een paar dagen niet geweest, is de definitie van stoer veranderd?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou er zelf niet over beginnen, maar ik ben inderdaad heel stoer.
Hoe kan dat nou een nachtmerrie zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn nachtmerries gaan standaard over vreemdgaan.
Misschien is dat juist een natte droom ipv nachtmerrie. Je onderbewust verteld je misschien dat je iets te kort komt in de relatie?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Van jezelf?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat je een keer betrapt wordt?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen jij, anders noemt Sjaak je een nazi.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben een paar dagen niet geweest, is de definitie van stoer veranderd?
Serieus? Hoezo?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou 100 keer liever in Ondiep wonen dan Vleuten of de Meern.
Ik droom zelden.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En waar droom jij over? Een hattrick maken bij korfbal?
Gewoon als koe verkleed gaanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n fucking goor land he. Open riool.
Het is inderdaad erg ranzig op veel plekken, maar ook weer onvoorstelbaar mooi op andere plaatsen. Mijn voorkeur gaat toch uit naar Maleisië, best of both worlds.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo'n fucking goor land he. Open riool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |