De vorige keer dat je deze foto's poste hadden we ook al een hele discussie over Japan, China en Noord-Korea, best Korea volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2013 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bah, weer fotos terugkijken krijg ik heimwee verkeerde kant op![]()
[ afbeelding ]
TokyoRooftoppools
Ik ga zelf niet eens dit jaarquote:Op maandag 4 maart 2013 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neem mij eens een keer mee, gierige.
Ene keer dat je mijn quotes in feedback topic plaatste.quote:
Dumpen die trut.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zelf niet eens dit jaarM'n vriendin wou naar Cambodia. Volgend jaar pas weer maar dan skiën, dus ook weinig Tokyo-tijd.
Deze heb ik nog nooit gepostquote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De vorige keer dat je deze foto's poste hadden we ook al een hele discussie over Japan, China en Noord-Korea, best Korea volgens mij
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wilde het al bij de eerste foto zeggen, maar durfde niet.
Best goed toch? Straks ga je daar iedere jaar heen en dat is dan ook niet leuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zelf niet eens dit jaarM'n vriendin wou naar Cambodia. Volgend jaar pas weer maar dan skiën, dus ook weinig Tokyo-tijd.
Doet hij weleens vaker, schijnheilige userquote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ene keer dat je mijn quotes in feedback topic plaatste.
Japan heb ik voor het eerst een vibe dat ik er best ieder jaar op vakantie zou willen gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Best goed toch? Straks ga je daar iedere jaar heen en dat is dan ook niet leuk.
Hypocriet hé.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doet hij weleens vaker, schijnheilige user
Die eerste achterkant van je vriendin wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze heb ik nog nooit gepost![]()
China en Zuid-Korea trekken mij totaal niet. Noord-Korea wel, maar dat heb ik toen ook wel duidelijk gemaakt waarschijnlijk
Die wel ja. Maar die is ook postwaardig.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die eerste achterkant van je vriendin wel.
China vind ik ook niets, al ben is er nooit als toerist geweest, gewoon te vies, Zuid Korea is wel grappig, maar de mannen daar zijn echt horken, ook bijna onmogelijk een taxi te krijgen want ze nemen daar meerdere passagiers tegelijk mee en maken dan deals over de ritprijs en dat kan met een buitenlander nietquote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze heb ik nog nooit gepost![]()
China en Zuid-Korea trekken mij totaal niet. Noord-Korea wel, maar dat heb ik toen ook wel duidelijk gemaakt waarschijnlijk
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ene keer dat je mijn quotes in feedback topic plaatste.
Mooi altijd hoe jij nergens op reageert maar als je boos wordt welquote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij bent net zo schijnheilig.
Dat maakt verder niets uit. Ik ga koffie drinken.
Is je huiswerk al af?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij bent net zo schijnheilig.
Dat maakt verder niets uit. Ik ga koffie drinken.
Zuid-Korea hoor ik ook van meeste vrienden dat het buiten Seoul ook echt he-le-maal niets is.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
China vind ik ook niets, al ben is er nooit als toerist geweest, gewoon te vies, Zuid Korea is wel grappig, maar de mannen daar zijn echt horken, ook bijna onmogelijk een taxi te krijgen want ze nemen daar meerdere passagiers tegelijk mee en maken dan deals over de ritprijs en dat kan met een buitenlander niet
Ik wil er ook een keer heen gaan. Maar wil eerst naar Amerika en dan pas daarna.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan heb ik voor het eerst een vibe dat ik er best ieder jaar op vakantie zou willen gaan.
Of er zelfs best zou willen wonen
Lang verhaal.quote:
Ik.quote:
Ff lurken en dan plannen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
TV / Wie is er wel eens op tv geweest?
Trollen?
Ook alleen maar voor mijn werk geweest en dan was het meestal heen en weer vanaf Seoulquote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zuid-Korea hoor ik ook van meeste vrienden dat het buiten Seoul ook echt he-le-maal niets is.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef Tjacka het volgende:
TV / Wie is er wel eens op tv geweest?
Trollen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vertoont studieontwijkend gedrag .
3 onvoldoendes voor wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]en hij had al 3 onvoldoendes, we moeten hem goed in de gaten houden.
Wtf is datquote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je ook meedoen aan idols, ik weet hoe je kunt zingen![]()
http://vocaroo.com/i/s0sLIQNo7Uut
Als jullie geld inleggen doe ik wel mee hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
wie is dit?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gaafquote:Op maandag 4 maart 2013 19:07 schreef napoleonfour het volgende:
mijn trip naar St petersburg is geboekt knut.
Dat weet ik niet.quote:
zal het je vertellen of ze daar leuker zijn dan jouw ervaringen in moskoudquote:
quote:
quote:
Russen, achterlijk volk, inferieur ras.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zal het je vertellen of ze daar leuker zijn dan jouw ervaringen in moskoud
Teringlijers zijn het ook hé, maar hopelijk vergeten ze nu wel dat ik heb lopen vechten met Feyenoorders.quote:
Wie spreekt hem stevig toe?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]en hij had al 3 onvoldoendes, we moeten hem goed in de gaten houden.
ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Russen, achterlijk volk, inferieur ras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |