Hoeft zij natuurlijk nietquote:Op maandag 4 maart 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo ga je die 7 kilo niet kwijt raken voor de zomer.
5quote:Op maandag 4 maart 2013 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo ga je die 7 kilo niet kwijt raken voor de zomer.
Ik moet dan aan een zonnige dag in Amsterdam denken. Dus beetje wel.quote:
Nee eigenlijk nietquote:
Wat is er zo speciaal aan haar rug?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Is dat je vriendin?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Een hobby van je om achter haar te gaan staan en dan foto's maken?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Is dat een ding van jou? Foto maken van haar rug?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
Niks, maar ik ga haar niet zonder toestemming herkenbaar op een internetforum zetten.quote:
Ja.quote:
je hebt mijn toestemming bij deze.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks, maar ik ga haar niet zonder toestemming herkenbaar op een internetforum zetten.
[..]
Ja.
Dus dan neem je allemaal foto's van haar rug.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks, maar ik ga haar niet zonder toestemming herkenbaar op een internetforum zetten.
Wilde het al bij de eerste foto zeggen, maar durfde niet.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je hebt mijn toestemming bij deze.
Jij neemt alle foto's op dezelfde manierquote:Op maandag 4 maart 2013 18:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tokyo heb ik ook![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |