PFF is die ook alweer zo oud....quote:
1979 -1985quote:Op maandag 4 maart 2013 12:34 schreef BrandX het volgende:
dukes of hazards, of was dat alweer '80?
edit: en I dream of jeanny
Ja!quote:
All in the family vond ik verschrikkelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef BrandX het volgende:
Mash idd
- happy days
- the million dollar man
- Charlies Angels
- All in the family
- floris
- Chips
- Blake's 7
- here's lucy
- en de absolute topper voor mij: Mork & Mindy
memories komen boven
ik lachte me als kind altijd kapot om die grumpyquote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
All in the family vond ik verschrikkelijk
En Charlie's Angels (alleen de series metFarrah
)
Archie Bunker.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik lachte me als kind altijd kapot om die grumpy
Als men die serie opnieuw zou uitzenden in de VS krijgen ze bergen rechtzaken aan hun broek vanweg de opmerkingen die hij maakte.quote:
Nee.quote:
Met die blonde acteur die er nu beter uitziet dan destijds.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:34 schreef BrandX het volgende:
dukes of hazards, of was dat alweer '80?
edit: en I dream of jeanny
Je hebt pm.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik lachte me als kind altijd kapot om die grumpy
Zegt me echt niets.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, En "Emergency" natuurlijk.
[ afbeelding ]
Is 1983 dus eigenlijk niet.quote:
Klopt een aantal wel iig, en anders staan ze op mijn harddisk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
De meeste zijn al een keertje herhaald volgens mij, welke ik nog eens zou willen zien die volgens mij nooit herhaald zijn:
Al genoemd in de OP:
Man van Zes Miljoen
en verder:
Buck Rogers
Dallas![]()
Hamelen
Buck Rogers heb ik nooit alles van kunnen vinden. Die Hamelen box kwam ik heel toevallig van het weekend tegen, zit nog te dubben of ik het zal kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef Senzune het volgende:
[..]
Klopt en anders staan ze op mijn harddisk.
Ik wel, maar het zijn ook maar 2 seizoenen van 37 afleveringen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Buck Rogers heb ik nooit alles van kunnen vinden. Die Hamelen box kwam ik heel toevallig van het weekend tegen, zit nog te dubben of ik het zal kopen.
Oh maar weer eens zoeken danquote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik wel, maar het zijn ook maar 2 seizoenen van 37 afleveringen.
Dan kan je net zo goed met een harde schijf even langs komen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh maar weer eens zoeken dan
En Man van Zes Miljoen, kon ik ook nooit goed vinden. Wel ooit Star Trek The Original Series allemaal teruggekeken.
Haha nee ik zoek wel even hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed met een harde schijf even langs komen.
Alles zonder te zoeken....quote:Op maandag 4 maart 2013 18:44 schreef Senzune het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin daar maar mee ik zal er straks meer zoeken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:36 schreef -CRASH- het volgende:
Floris
Q&Q
Alias smith & Jones
MC Loud
The Hulk
De zevensprong ?![]()
Derrick
Sandokan
All creatures great and small James Harriot
Dagboek van een herdershond
Starsky & hutch
Catweazle![]()
De deuken van hazzard
All creatures great and small kijk eens naar de castquote:
Ik zat net te denken dat dat dezelfde serie was maar in Nederland heette de serie toen gewoon James Hariot. Ik kon het toen niet weten want toen hadden we nog geen BBC.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
All creatures great and small kijk eens naar de cast
Ik moest de serie tot vervelends to meekijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:00 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik zat net te denken dat dat dezelfde serie was maar in Nederland heette de serie toen gewoon James Hariot. Ik kon het toen niet weten want toen hadden we nog geen BBC.
De beste? De Britse komedies waren bijna allemaal goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:05 schreef -CRASH- het volgende:
En we vergeten de beste serie van toen
I'm freeeeee![]()
Die vond ik een beetje te ADHDquote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef Senzune het volgende:
[..]
De beste? De Britse komedies waren bijna allemaal goed.
[ afbeelding ]
quote:
Cheers was leuk maar het doet mij tegelijkertijd weer denken aan de tijd dat mijn oma overleed.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Cheers was ook leuk ja, met die Bolle aan de Bar![]()
en dat agressieve vrouwtje, Carla geloof ik
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef Senzune het volgende:
[..]
Cheers was leuk maar het doet mij tegelijkertijd weer denken aan de tijd dat mijn oma overleed.
om die tijd heb ik écht zelden de TV aanquote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Cheers is laatst nog herhaald. 's Middags rond een uur of 5 dacht ik.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef -CRASH- het volgende:
Wat heeft dit met '70 series te maken
BAD FANNvanhetlaatsteuur![]()
BAD Lienekien
Omdat ik niet zoveel naar die serie keekquote:
Excuus aanvaardquote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ecxuses... je hebt gelijk
Wat doe ik?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef -CRASH- het volgende:
Wat heeft dit met '70 series te maken
BAD FANNvanhetlaatsteuur![]()
BAD Lienekien
House... 13th streetquote:
Het was een reactie op FANN die zei dat ze House op Comedy Central zag.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
House... 13th street
Niet echt the '70's
Ook niet jaren '70.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef Bouke-p het volgende:
De zevensprong ofzo, keek ik vroeger vaak. Werd altijd herhaald in de zomeevakantie.
Op de Duitse zender heb ik het ook gezien in de '70rsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:53 schreef Cherna het volgende:
Doctor Who met Tom Baker
The Persuaders
Ik weet zeker dat ik deze op de Duitse zenders in de jaren 70 heb gezien, maar ik weet niet zeker of die serie ook al in de jaren 70 vertoond is geweest in NL.
Was Fawlty Towers nog niet genoemdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:33 schreef Stefanass het volgende:
Britse humor!
- Fawlty Towers
- It ain't half hot mum
- Dad's Army
Rest is al eerder genoemd volgens mij.
Andere series:
- Roots
- Colditz
- Zevensprong
De leukste was dat de moordenaar iemand dood had geslagen en de inspecteurs het bewijs lieten opeten. Het stuk vlees waar ie mee had geslagen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 04:10 schreef Ryan3 het volgende:
In 79 begonnen:
Tales of the unexpected van Roald Dahl, lekkere zwarte humor.
Gewoon op YT te zien:
Some mothers do'ave'em (vanaf 73)
Met Micheal Crawford, precies 20 jaar ouder dan ik, lees ik net.
Compleet terecht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:33 schreef tong80 het volgende:
De laatste aflevering van M*A*S*H* heeft nog steeds het record qua kijkcijfers.
Ja! Met Danny Devito.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:48 schreef Attitude het volgende:
Dat ik dit nu pas zie... mijn herinneringen komen terug.
Ik had er nog 1:
Taxi !
ligt eraan wat voor afwijkingquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef Kaat38 het volgende:
Ik heb een soort afwijking bij het kleine huis.
Moet ik me nu schamen in een klein hoekje?
Ik denk dat hij bedoelt de jonge schoonheid? van onderstaande actrice?quote:
quote:Dr. Who
Blake's 7
Battlestar Galactica
De man van Atlantis
De man van zes miljoen
De vrouw van zes miljoen
Alias Smith & Jones
McCloud
De Hulk
Charlies Angels
Zorro
Starsky & Hutch
"Steve Austin, astronaut, a man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him, we have the technology. We have the capability to make the worlds first Bionic man. Steve Austin will be that man. Better than he was before. Better. Stronger. Faster."quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Al heb ik laatst voor de aardigheid een paar afleveringen van De Man van 6 Miljoen gedownload en dan is het wel allemaal wat bedaagd en traag, hoor.
Wat een serie toen!
Super!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
"Steve Austin, astronaut, a man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him, we have the technology. We have the capability to make the worlds first Bionic man. Steve Austin will be that man. Better than he was before. Better. Stronger. Faster."
Ik herinner me in ieder geval nog goed dat ik Q&Q erg spánnend vond!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Q& Q, ik was vroeger namelijk doodsbang voor de man in de witte regenjas en ik wil nu weleens weten of hij echt zo eng was.
Mooi topic om te mjmeren over die prachtige series uit de 70's.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:30 schreef PeZu het volgende:
hoe heete die serie ook alweer van die engelse plattelands dierenarts?
Ik had een man van 6 miljoen popquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Al heb ik laatst voor de aardigheid een paar afleveringen van De Man van 6 Miljoen gedownload en dan is het wel allemaal wat bedaagd en traag, hoor.
Wat een serie toen!
Grappig, dat wist ik niet.quote:
Dit was toch doodsaai ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi topic om te mjmeren over die prachtige series uit de 70's.![]()
[ afbeelding ]
Uit Dallas ?quote:
Oh ja, nooit naar gekeken, maar niet te missen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was Bobbi Ewing toch...idd uit Dallas.
Yep, met groene contactlenzen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was Bobbi Ewing toch...idd uit Dallas.
Eens!quote:
Swiebertje laatst nog ergens gezien, maar heel eerlijk gezegd viel dat toch tegen hoor.quote:
Ja, bij Swiebertje kan ik het me voorstellen, dat is toch meer een studio serie.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Swiebertje laatst nog ergens gezien, maar heel eerlijk gezegd viel dat toch tegen hoor.
Natuurlijk jeugdsentiment, maar traag! Behoorlijke over-acting en nogal oubollig.
En dan dat bordkarton.
Ja! Zal ook wel wat oubollig zijn nu, maar echt zo'n stoere serie! Wij deden zelfs de bionische bewegingen en geluiden.quote:
Hij had ook zo'n speciaal oog.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja! Zal ook wel wat oubollig zijn nu, maar echt zo'n stoere serie! Wij deden zelfs de bionische bewegingen en geluiden.
Van dat vertraagde bewegen en dan een beetje kraken en zo.
Wat voor man zou je anno 2016 voor zes miljoen dollar hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:03 schreef Nostalgist het volgende:
Q&Q![]()
Toen de eerste serie draaide heb ik maar een paar faleveringen gezien. Toen de grote foto ontwikkeld werd, heb ik niet meer gekeken en durfde zelfs een tijdje niet meer in een bos te komen..![]()
O ja, Emilquote:
emieeeeeeeeeel toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:45 schreef Karzai het volgende:
Deze was wel top uit the seventies? met z'n kwajongens streken micheeeeel![]()
Jaaa! Díe moeten ze echt herhalen!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:43 schreef Karzai het volgende:
Geen serie uit de jaren 70 maar ik vond deze goed mag van mij wel een keer herhaald worden
Allemoal doadquote:
ik heb de uiteindelijke ontknoping gemist, maar was super tvquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:03 schreef Nostalgist het volgende:
Q&Q![]()
Toen de eerste serie draaide heb ik maar een paar faleveringen gezien. Toen de grote foto ontwikkeld werd, heb ik niet meer gekeken en durfde zelfs een tijdje niet meer in een bos te komen..![]()
Geen idee meer over die ontknoping...quote:Op zondag 31 januari 2016 19:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb de uiteindelijke ontknoping gemist, maar was super tv
"Confused? You won't be, after this week's episode of...Soap."quote:
Ik weet zeker dat Billy Crystal nog leeftquote:
Archiequote:Op maandag 1 februari 2016 07:47 schreef maryen65 het volgende:
Ik zou All in the family nog wel eens terug willen zien. Ik denk dat het in deze tijd niet meer kan, al die racistische uitlatingen over joden, zwarten. Was een toffe serie
[ afbeelding ]
quote:
Man on the moon van REM gaat over Andy Kaufmanquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 07:47 schreef maryen65 het volgende:
Ik zou All in the family nog wel eens terug willen zien. Ik denk dat het in deze tijd niet meer kan, al die racistische uitlatingen over joden, zwarten. Was een toffe serie
[ afbeelding ]
Nee die vent was irritantquote:
Geweldige seriequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |