Ik denk dat hij bedoelt de jonge schoonheid? van onderstaande actrice?quote:
quote:Dr. Who
Blake's 7
Battlestar Galactica
De man van Atlantis
De man van zes miljoen
De vrouw van zes miljoen
Alias Smith & Jones
McCloud
De Hulk
Charlies Angels
Zorro
Starsky & Hutch
"Steve Austin, astronaut, a man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him, we have the technology. We have the capability to make the worlds first Bionic man. Steve Austin will be that man. Better than he was before. Better. Stronger. Faster."quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Al heb ik laatst voor de aardigheid een paar afleveringen van De Man van 6 Miljoen gedownload en dan is het wel allemaal wat bedaagd en traag, hoor.
Wat een serie toen!
Super!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
"Steve Austin, astronaut, a man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him, we have the technology. We have the capability to make the worlds first Bionic man. Steve Austin will be that man. Better than he was before. Better. Stronger. Faster."
Ik herinner me in ieder geval nog goed dat ik Q&Q erg spánnend vond!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Q& Q, ik was vroeger namelijk doodsbang voor de man in de witte regenjas en ik wil nu weleens weten of hij echt zo eng was.
Mooi topic om te mjmeren over die prachtige series uit de 70's.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:30 schreef PeZu het volgende:
hoe heete die serie ook alweer van die engelse plattelands dierenarts?
Ik had een man van 6 miljoen popquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Al heb ik laatst voor de aardigheid een paar afleveringen van De Man van 6 Miljoen gedownload en dan is het wel allemaal wat bedaagd en traag, hoor.
Wat een serie toen!
Grappig, dat wist ik niet.quote:
Dit was toch doodsaai ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 10:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi topic om te mjmeren over die prachtige series uit de 70's.![]()
[ afbeelding ]
Uit Dallas ?quote:
Oh ja, nooit naar gekeken, maar niet te missen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was Bobbi Ewing toch...idd uit Dallas.
Yep, met groene contactlenzen.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was Bobbi Ewing toch...idd uit Dallas.
Eens!quote:
Swiebertje laatst nog ergens gezien, maar heel eerlijk gezegd viel dat toch tegen hoor.quote:
Ja, bij Swiebertje kan ik het me voorstellen, dat is toch meer een studio serie.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Swiebertje laatst nog ergens gezien, maar heel eerlijk gezegd viel dat toch tegen hoor.
Natuurlijk jeugdsentiment, maar traag! Behoorlijke over-acting en nogal oubollig.
En dan dat bordkarton.
Ja! Zal ook wel wat oubollig zijn nu, maar echt zo'n stoere serie! Wij deden zelfs de bionische bewegingen en geluiden.quote:
Hij had ook zo'n speciaal oog.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja! Zal ook wel wat oubollig zijn nu, maar echt zo'n stoere serie! Wij deden zelfs de bionische bewegingen en geluiden.
Van dat vertraagde bewegen en dan een beetje kraken en zo.
Wat voor man zou je anno 2016 voor zes miljoen dollar hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |