quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:03 schreef Nostalgist het volgende:
Q&Q![]()
Toen de eerste serie draaide heb ik maar een paar faleveringen gezien. Toen de grote foto ontwikkeld werd, heb ik niet meer gekeken en durfde zelfs een tijdje niet meer in een bos te komen..![]()
O ja, Emilquote:
emieeeeeeeeeel toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:45 schreef Karzai het volgende:
Deze was wel top uit the seventies? met z'n kwajongens streken micheeeeel![]()
Jaaa! Díe moeten ze echt herhalen!quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 17:43 schreef Karzai het volgende:
Geen serie uit de jaren 70 maar ik vond deze goed mag van mij wel een keer herhaald worden
Allemoal doadquote:
ik heb de uiteindelijke ontknoping gemist, maar was super tvquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:03 schreef Nostalgist het volgende:
Q&Q![]()
Toen de eerste serie draaide heb ik maar een paar faleveringen gezien. Toen de grote foto ontwikkeld werd, heb ik niet meer gekeken en durfde zelfs een tijdje niet meer in een bos te komen..![]()
Geen idee meer over die ontknoping...quote:Op zondag 31 januari 2016 19:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik heb de uiteindelijke ontknoping gemist, maar was super tv
"Confused? You won't be, after this week's episode of...Soap."quote:
Ik weet zeker dat Billy Crystal nog leeftquote:
Archiequote:Op maandag 1 februari 2016 07:47 schreef maryen65 het volgende:
Ik zou All in the family nog wel eens terug willen zien. Ik denk dat het in deze tijd niet meer kan, al die racistische uitlatingen over joden, zwarten. Was een toffe serie
[ afbeelding ]
quote:
Man on the moon van REM gaat over Andy Kaufmanquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 07:47 schreef maryen65 het volgende:
Ik zou All in the family nog wel eens terug willen zien. Ik denk dat het in deze tijd niet meer kan, al die racistische uitlatingen over joden, zwarten. Was een toffe serie
[ afbeelding ]
Nee die vent was irritantquote:
Geweldige seriequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |