Wanneer gaan we het bed delen?quote:
Ha dat is grappig, ik heb iets dat 11 inches is.quote:
oh gewoon, pasta, stampot ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat kook je zoal bijvoorbeeld? (Verkapt inspiratie opdoen vraag)
Maar in verhouding is de 6 inch best duur eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 13:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar je kan ook een normaal broodje nemen, dan is het de helft ongeveer
Pasta in een pan koken water gooien en klaar? Of maak je ook een saus?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gewoon, pasta, stampot ofzoof witlofsalade
ja duh saus ookquote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pasta in een pan koken water gooien en klaar? Of maak je ook een saus?
Ik hou niet van die andere 2
Nu?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wanneer gaan we het bed delen?
zelfquote:
Goed bezigquote:
heh?quote:
Oké, ik stap even op de bus, zullen we jouw lichaam ook meteen delen, dan neem ik meteen de goochelaar mee om het doormidden te zagen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu?
We zagen het horinzontaal in twee delen Oké?
In Zutphen zit het museum 'Henriette Polak' ben je van plan daar heen te gaan?quote:
Is goed, kan niet wachtenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, ik stap even op de bus, zullen we jouw lichaam ook meteen delen, dan neem ik meteen de goochelaar mee om het doormidden te zagen.
Ben er al een keer geweest voor CKV. Vraag niet om mijn mening want ik ben niet zo van de schilderijen enzoquote:Op zondag 3 maart 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In Zutphen zit het museum 'Henriette Polak' ben je van plan daar heen te gaan?
Dus er is geen kans dat je daar toch toevallig heen gaat en een foto voor mij gaat nemenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er al een keer geweest voor CKV. Vraag niet om mijn mening want ik ben niet zo van de schilderijen enzo
Nopequote:Op zondag 3 maart 2013 13:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus er is geen kans dat je daar toch toevallig heen gaat en een foto voor mij gaat nemen
Weet ik veel, boeit ook niet, dan ben ik toch al doodquote:Op zondag 3 maart 2013 13:59 schreef HasjTag het volgende:
[..]
wie van jullie neemt het bovenste of onderste deel van jou??
jaquote:
Heb je dat verhaal van Dahmer nog gelezen?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik veel, boeit ook niet, dan ben ik toch al dood
Dat je er niet alleen leuk uit ziet maar ook nog iets kuntquote:
Ja, wtf, piemels bewaren, u serious.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal van Dahmer nog gelezen?
oh zoquote:Op zondag 3 maart 2013 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je er niet alleen leuk uit ziet maar ook nog iets kunt
Het is zo ziek ja, daar zouden ze een horrorfilm over moeten maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, wtf, piemels bewaren, u serious.
Sinister?
Ouwe snoeperdquote:Op zondag 3 maart 2013 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je er niet alleen leuk uit ziet maar ook nog iets kunt
Zo oud ben ik toch niet? Ik ben pas 16quote:
Verkochtquote:
Nee bahquote:Op zondag 3 maart 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is zo ziek ja, daar zouden ze een horrorfilm over moeten maken.
Dat is een goede, denk dat ik die ga kijken.
Sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hou nou eens op, we weten dat je 19 bent man
Ik bied ¤5 om ze terug te halenquote:
Oké ¤5 staat genoteerdquote:Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik bied ¤5 om ze terug te halen
Stiekem wil je dat gewoon zien
En ik ga nu nog niet weg
Oké jij krijgt van mij ooit eens ¤5quote:Op zondag 3 maart 2013 14:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ¤5 staat genoteerd
Uh nee bedankt, piemels zien er raar uit
Oké dan niet
Ik twijfel tussen deze of the possession wat hh gisteren zeiquote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf niet gezien, maar is dit iets?
The Poughkeepsie Tapes (2007) - IMDb
Die ziet er ook leuk uit, wil je geesten of seriemoordenaars?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen deze of the possession wat hh gisteren zei
Nee hoor, ik heb niets weggehaaldquote:
Eng, maar niet extreem.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is sinister trouwens engig of echt extreem eng?
quote:
Dan kan ik het wel aanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eng, maar niet extreem.
En ik kan niet kiezen tussen moordenaars of demonen
het kleine bruine meisje heeft toegeslagenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niets weggehaald
Ik zou zeggen kijk in welke OP hij niet meer stond en die TS heeft het waarschijnlijk gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Naakt pics uitgelekt van Pizza? NSFWGVD AJ HEEFT ZE WEL VERTUURDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Oooohquote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
het kleine bruine meisje heeft toegeslagen
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Naakt pics uitgelekt van Pizza? NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
het kleine bruine meisje heeft toegeslagen
Klaag ze aan bij de JNG rechterquote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Potverdikkeme.
IK BEN BOOS OP VA EN LB HET IS EEN COMPLOT!!!!!!1111
Wat heb ik er nou mee te maken?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Potverdikkeme.
IK BEN BOOS OP VA EN LB HET IS EEN COMPLOT!!!!!!1111
Dat ben jij toch?quote:
Jij adoreert mijn niet en dat kan mijn autisme niet aanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou mee te maken?
quote:
Het was lelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom heb je het gedaan![]()
IK BEN BOOS
PLUK EEN ROOS
ZET HEM OP JE HOED
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEMquote:
wat was er? wat had je gemaakt?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEM
hahahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEM
quote:
oh ken ik maar ik dacht dat je net iets had gepaint wat ik had gemistquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef nodig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als reactie op VA zijn creatie in de OP.
Vind je het mooi?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh ken ik maar ik dacht dat je net iets had gepaint wat ik had gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet, soms zit ik alleen thuis, dan hoor/zie ik soms wel enge dingen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel aan
Ik heb zelf altijd dat is geesten veel minder eng vind, omdat ik er simpelweg niet in geloof, wee niet hoe dat bij jou zit?
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je het mooi?
ik vond het grappig maar dit is toch niet echt een half uur paintwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je het mooi?
gewoon nee seggeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Altijd regel x4 gebruiken hihahoquote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik vond het grappig maar dit is toch niet echt een half uur paintwerk
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef nodig het volgende:
[..]
hihihih hij zei ja toen jij nee segt hihi
Pandorum (2009) - IMDbquote:Op zondag 3 maart 2013 14:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet, soms zit ik alleen thuis, dan hoor/zie ik soms wel enge dingen.
Nah, buitenaardse wezens enzo vind ik niet leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pandorum (2009) - IMDb
Dit is dan wel echt een aanrader, zo goede film.
Hoezo zie je trouwens enge dingen?
quote:
Het zijn ook niet echt buitenaardse wezens, het is echt een geweldig verhaal imo, maarjaquote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nah, buitenaardse wezens enzo vind ik niet leuk.
Gewoon, schaduwen
Gewoon vergeten, ik adoreer iedereen hier hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 14:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in je adoreer plaatje?
ANTWOORDEN WIL IK
Ik voel me buitengesloten, wie heeft er nog een link naar het kindertelefoon forum ik ga hulp soekequote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon vergeten, ik adoreer iedereen hier hoor
sletjequote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon vergeten, ik adoreer iedereen hier hoor
misschien kan je aysha hulp vragen ze heeft al veel meegemaaktquote:Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, wie heeft er nog een link naar het kindertelefoon forum ik ga hulp soeke
Muziektips van jordy tijdquote:
ze zegt dat ik moet oprottenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
misschien kan je aysha hulp vragen ze heeft al veel meegemaakt
http://forum.kindertelefo(...)racht-ontvoerd-7381/
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stel je voor dat het nou echt is of er een kern van waarheid in zit.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beetje raar dat het op zo'n forum wordt gepost natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stel je voor dat het nou echt is of er een kern van waarheid in zit.
Beetje respectloos dit tbh, alsof het leuk is dat iemand en of verkracht is of er mee spot.
ey zij zet het op internet hequote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje respectloos dit tbh, alsof het leuk is dat iemand en of verkracht is of er mee spot.
goed nummerquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
LB?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
Little B zegt:
Omfg
ik krijg al bijna trauma van t lezen
weet dat er altijd iemand van.je houd,
iemand die om je geeft,
iemand die je niet kwijt wilt
mischien iemand waarvan je t nog niet weet
xxx
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
kindertelefoon blokken in mijn router dus
haha jaquote:
quote:
Ik geef om je sof!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
Little B zegt:
Omfg
ik krijg al bijna trauma van t lezen
weet dat er altijd iemand van.je houd,
iemand die om je geeft,
iemand die je niet kwijt wilt
mischien iemand waarvan je t nog niet weet
xxx
Kom maar in de leer bij ome hamerhaaitjequote:Op zondag 3 maart 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben bang dat mijn vagina stinkt. wat kan ik daar aan doen?
en hoe kan je een jongen het lekkerst trekken of pijpen?
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom maar in de leer bij ome hamerhaaitje![]()
![]()
Zeg alsjeblieft dat je niet voor PSV bentquote:Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
PSV 2 punten meer dan Ajax !!!111!!!
AJAX JODEN
En voor de klasse 30cm+ kan je je inschrijven bij mijquote:Op zondag 3 maart 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom maar in de leer bij ome hamerhaaitje![]()
![]()
hehquote:
quote:
nog meer, nog meerquote:
Als iemand me vraagt waar ik voor ben zeg ik voor Ajax, maar eigenlijk kan het me allemaal vrij weinig schelenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft dat je niet voor PSV bent
op dit momentquote:Op zondag 3 maart 2013 15:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
de grunge/metal kant is echt jouw ding he
hh heeft paintskills alluz!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat waar vind je dat?
Dat heb ik nooit gemaakt, wat is dit
Waarom staat jouw naam er dan boven?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat waar vind je dat?
Dat heb ik nooit gemaakt, wat is dit
jongen toch *manhug*quote:Op zondag 3 maart 2013 15:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
op dit moment, komt overeen met hoe ik me voel
Je hebt het gepaint hoerquote:Op zondag 3 maart 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom staat jouw naam er dan boven?
Dat iemand de naam pizza pepperoni gebruikt op een forum?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt het gepaint hoer
ik schrok
Mijn paint staat in je FoBoquote:
Altijd tochquote:Op zondag 3 maart 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn paint staat in je FoBo
barry butthurt weer hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook helemaal geen ''swag'' hebben dat is toch iets voor mbo'ers?
Dit forum bestond niet zonder mbo'ersquote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook helemaal geen ''swag'' hebben dat is toch iets voor mbo'ers?
En big macs maken kunnen ze ook verdomd goedquote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dit forum bestond niet zonder mbo'ers
[ afbeelding ]
Dit forum bestond niet als Hitler er niet was geweest.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft Hitler het internet uigevonden danquote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit forum bestond niet als Hitler er niet was geweest.
Die postersquote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wist je dat niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Heeft Hitler het internet uigevonden dan
Het is zeker handig om te hebbenquote:
Leg eens uitquote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit forum bestond niet als Hitler er niet was geweest.
Nee maar zonder Hitler was het allemaal heel anders gelopen in de geschiedenis en zou er een grote kans zijn dat dit forum er nooit zou zijn geweest.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Heeft Hitler het internet uigevonden dan
Waarom zou dat er niet geweest zijn dan? Denk je dat we qua ontwikkelingen stil zouden blijven staan?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar zonder Hitler was het allemaal heel anders gelopen in de geschiedenis en zou er een grote kans zijn dat dit forum er nooit zou zijn geweest.
Idd, geen koude oorlog --> geen ARPANETquote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar zonder Hitler was het allemaal heel anders gelopen in de geschiedenis en zou er een grote kans zijn dat dit forum er nooit zou zijn geweest.
Ik denk dat er andere ontwikkelingen zouden geweest, misschien had Danny's moeder dan wel een andere man getrouwd die nu in WW2 omgekomen is, dan zou dit forum er niet zijn geweest.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou dat er niet geweest zijn dan? Denk je dat we qua ontwikkelingen stil zouden blijven staan?
Ja zou kunnen en als de kunstopleidingen nooit hadden bestonden hadden we veel betere bankdirecteurenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan zaten we nu op het NLForum of wat dan ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat er andere ontwikkelingen zouden geweest, misschien had Danny's moeder dan wel een andere man getrouwd die nu in WW2 omgekomen is, dan zou dit forum er niet zijn geweest.
Ja zie je, alles houdt dus verband met elkaar!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:18 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja zou kunnen en als de kunstopleidingen nooit hadden bestonden hadden we veel betere bankdirecteuren
Bijzondere theoriequote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat er andere ontwikkelingen zouden geweest, misschien had Danny's moeder dan wel een andere man getrouwd die nu in WW2 omgekomen is, dan zou dit forum er niet zijn geweest.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja joh.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_internet
Waar staat Hitler?
Dus jij denkt dat dit forum er ook zonder de tweede wereldoorlog was geweest? In dezelfde vorm? Met dezelfde mensen?quote:
Naar een forumquote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Er was geen vraag naar het internet toen niemand nog wist dat het mogelijk was
Ik heb hier zo geen zin inquote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dit forum er ook zonder de tweede wereldoorlog was geweest? In dezelfde vorm? Met dezelfde mensen?
Hoeft ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zou leuk zijn als je het artikel voortaan eerst zelf zou lezen, dan hoef ik niet alles te screenshotten voor je
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_internet
quote:
quote:
Het is natuurlijk een kwestie van wereldbeeld jaquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dit forum er ook zonder de tweede wereldoorlog was geweest? In dezelfde vorm? Met dezelfde mensen?
Doe eens normaal grafmongoolquote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef nodig het volgende:
Er zijn zoveel factoren wat NU heeft/kan beinvloeden. Stel mijn papa was met een andere vrouw getrouwd was ik dan nooit geboren? Stel jou moeder was de condoom niet vergeten was ze ook veel gelukkiger geweest.
[..]
Maar zo kun je veel verder gaan. Een duidelijker voorbeeld is dat dit forum er nooit zou zijn geweest zonder Big Brother. Althans, niet in deze hoedanigheid. En dat is wel een redelijk vaststaand feitquote:Op zondag 3 maart 2013 15:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een kwestie van wereldbeeld ja
Valt moeilijk over te discussiëren, tenminste, we zullen het nooit weten
Ja dat geloof ik, wat is je punt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef nodig het volgende:
Er zijn zoveel factoren wat NU heeft/kan beinvloeden. Stel mijn papa was met een andere vrouw getrouwd was ik dan nooit geboren? Stel jou moeder was de condoom niet vergeten was ze ook veel gelukkiger geweest.
[..]
Dan was je misschien gereïncarneerd als eend ofzoquote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:
Staat in mijn post.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik, wat is je punt?
Inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar zo kun je veel verder gaan. Een duidelijker voorbeeld is dat dit forum er nooit zou zijn geweest zonder Big Brother. Althans, niet in deze hoedanigheid. En dat is wel een redelijk vaststaand feit
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja Nodig neemt alles heel serieus, maar dat moet hij zelf weten.
ja johquote:Op zondag 3 maart 2013 15:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is waar. En zo kun je extreem ver weg met dit soort verhalen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Beetje hetzelfde principe dat als je iemand doodt, ook zijn nageslacht doodt, en de vooruitgang die dat had kunnen brengen
Of je gaat terug in de tijd om je opa te dodenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Beetje hetzelfde principe dat als je iemand doodt, ook zijn nageslacht doodt, en de vooruitgang die dat had kunnen brengen
Dus je punt is dat als je vader met een andere vrouw getrouwd was jij nooit was geboren, vet.quote:
toffe tumblrquote:
Ja en dat er dan geen ''nodig'' bestond op dit forum.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je punt is dat als je vader met een andere vrouw getrouwd was jij nooit was geboren, vet.
Vind ik ook leuk om te doenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. En zo kun je extreem ver weg met dit soort verhalen.
Nee als je terug in de tijd zou willen gaan om je opa te doden zal je nooit een tijdmachine mee maken omdat je dan niet had bestaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of je gaat terug in de tijd om je opa te doden
Verdwijn je dan?
Ja dus dan hadden we een ander forum gehad!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja en dat er dan geen ''nodig'' bestond op dit forum.
Dat is niet aan mij om voor een ander te bepalenquote:
Of je schuift dan op naar een andere tijdlijn waar je opa gedood is nadat jij al was geboren in de oorspronkelijke tijdlijnquote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee als je terug in de tijd zou willen gaan om je opa te doden zal je nooit een tijdmachine mee maken omdat je dan niet had bestaan.
Maar jij vindt van wel?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om voor een ander te bepalen
Mag ik je tumblr ook?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb allemaal domme volgers man2.4k van die 13 jarigen met 1d posts
hoeveel followers heb je!?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb allemaal domme volgers man2.4k van die 13 jarigen met 1d posts
Dat ligt eraan wat je onderwerp is. Als je een soort actie/reactie uitleg bespreekt kan het naar voren worden gebracht. Ikzelf heb er echter niet zoveel meequote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar jij vindt van wel?
Snap ik wel hoor.
Ik heb gister ook geblowdquote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
pappa ik heb iets ergs gedaan ik heb geblowd
Filmpje is zo oud als het internetquote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
"godverdomme stomme trut" zegt die vader
ik heb er 1,7kquote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2.4k ongeveer (2400 dus), maar het worden er elke dag ong 25 minder
ik volg er 40
ohquote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Filmpje is zo oud als het internet![]()
ik volgde er eerst 3000 en had 3000 followers maar de 1d posts etc werden me een beetje te veelquote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik volg er 2000 maar heb maar 200 followers
ik follow je welquote:
link naar je tumblr dan follow ik :Squote:Op zondag 3 maart 2013 15:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
2.4k ongeveer (2400 dus), maar het worden er elke dag ong 25 minder
ik volg er 40
jeetje, staat gewoon op last.fm allesquote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
link naar je tumblr dan follow ik :S
waar danquote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jeetje, staat gewoon op last.fm alles
quote:Your musical compatibility with jordyqwerty is VERY HIGH
ohquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben subscriber dus ik kan zien wie er op mijn profiel komt
silum.tumblr.comquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
jordy mag ik een link naar je tumblr
pizza wat is joun tumblir dan :$quote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
jordy mag ik een link naar je tumblr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |