Verkochtquote:
Nee bahquote:Op zondag 3 maart 2013 14:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is zo ziek ja, daar zouden ze een horrorfilm over moeten maken.
Dat is een goede, denk dat ik die ga kijken.
Sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hou nou eens op, we weten dat je 19 bent man
Ik bied ¤5 om ze terug te halenquote:
Oké ¤5 staat genoteerdquote:Op zondag 3 maart 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik bied ¤5 om ze terug te halen
Stiekem wil je dat gewoon zien
En ik ga nu nog niet weg
Oké jij krijgt van mij ooit eens ¤5quote:Op zondag 3 maart 2013 14:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ¤5 staat genoteerd
Uh nee bedankt, piemels zien er raar uit
Oké dan niet
Ik twijfel tussen deze of the possession wat hh gisteren zeiquote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb deze zelf niet gezien, maar is dit iets?
The Poughkeepsie Tapes (2007) - IMDb
Die ziet er ook leuk uit, wil je geesten of seriemoordenaars?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen deze of the possession wat hh gisteren zei
Nee hoor, ik heb niets weggehaaldquote:
Eng, maar niet extreem.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Is sinister trouwens engig of echt extreem eng?
quote:
Dan kan ik het wel aanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eng, maar niet extreem.
En ik kan niet kiezen tussen moordenaars of demonen
het kleine bruine meisje heeft toegeslagenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niets weggehaald
Ik zou zeggen kijk in welke OP hij niet meer stond en die TS heeft het waarschijnlijk gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Naakt pics uitgelekt van Pizza? NSFWGVD AJ HEEFT ZE WEL VERTUURDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Oooohquote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
het kleine bruine meisje heeft toegeslagen
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Naakt pics uitgelekt van Pizza? NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
het kleine bruine meisje heeft toegeslagen
Klaag ze aan bij de JNG rechterquote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Potverdikkeme.
IK BEN BOOS OP VA EN LB HET IS EEN COMPLOT!!!!!!1111
Wat heb ik er nou mee te maken?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Potverdikkeme.
IK BEN BOOS OP VA EN LB HET IS EEN COMPLOT!!!!!!1111
Dat ben jij toch?quote:
Jij adoreert mijn niet en dat kan mijn autisme niet aanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou mee te maken?
quote:
Het was lelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom heb je het gedaan![]()
IK BEN BOOS
PLUK EEN ROOS
ZET HEM OP JE HOED
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEMquote:
wat was er? wat had je gemaakt?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEM
hahahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 3 maart 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Wut! Dat waren paintskills van een dikke pro! Ben er een half uur mee bezig geweest en dan nog uren daarna om een LAPO te krijgen en dan word mijn werk zo teniet gedaan door een klein bruin meisje die denkt '''lelijk'' en BOEM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |