En nog best een wat oudere vent ook. Ik denk 55 ofzoquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja weet ik. mijn moeder kwam net binnen om me even een lui varken te noemen![]()
gewoon naar haar huis met een mes, heb je daar ervaring mee, ik vind dit echt niet cool, ze doet alsof ze zelf iets te zeggen heeftquote:
naaktfoto's*quote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb een naaktfoto van pizza.
Bieden vanaf ¤5
Precies, gewoon eruit slaan die onzinquote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon naar haar huis met een mes, heb je daar ervaring mee, ik vind dit echt niet cool, ze doet alsof ze zelf iets te zeggen heeft
Subklacht: vrouwen emancipering
Eruit steken, bitches moeten lerenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Precies, gewoon eruit slaan die onzin
Je hebt er geen, succes.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pikante foto's van AJ, helemaal gratis stuur maar DM
Gestuurdquote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pikante foto's van AJ, helemaal gratis stuur maar DM
Pizzaquote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, wat zal koning Stu vandaag eens eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PizzaLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had vrijdagavond al pizza. En ik moet trouwens ook een idee voor morgenavond hebben
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
macaroniquote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, wat zal koning Stu vandaag eens eten
Ik had afgelopen donderdag spaghetti bolognese. Maar goed idee op zichquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |