Thanksquote:Op zondag 3 maart 2013 03:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je bent ook nog eens adembenemend, wat wil je nog meer
OMG YESquote:Op zondag 3 maart 2013 03:37 schreef jordyqwerty het volgende:
ja lb is goedgekeurd gr . het goedkeurcomite
Sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Justin Biebers verjaardagsfeest is niet verlopen zoals hij had gehoopt. "Slechtste verjaardag", heeft de zanger, die vrijdag 19 jaar werd, laten weten via Twitter. Wat er is gebeurd laat hij niet weten. Er zou een opstootje hebben plaatsgevonden.
Bieber vierde zijn verjaardag met een feest met een circusthema in de Londense club Cirque du Soir. Plotseling ging het fout en vond er een confrontatie plaats tussen Biebers aanhang en de beveiliging van de club, vertelt een ooggetuige aan entertainmentzender E!
Naar verluidt was alles snel weer rustig. De zanger ging na het incident direct terug naar zijn hotel.
LB heb je weer lopen knokken?
stel je voor je had mij tegen je poeh poehquote:Op zondag 3 maart 2013 03:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OMG YES
Nu kan ik eindelijk gaan slapen
doenquote:Op zondag 3 maart 2013 03:38 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om nog een biertje te nemen
Mooi, ik kan die gast niet uitstaanquote:Op zondag 3 maart 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Justin Biebers verjaardagsfeest is niet verlopen zoals hij had gehoopt. "Slechtste verjaardag", heeft de zanger, die vrijdag 19 jaar werd, laten weten via Twitter. Wat er is gebeurd laat hij niet weten. Er zou een opstootje hebben plaatsgevonden.
Bieber vierde zijn verjaardag met een feest met een circusthema in de Londense club Cirque du Soir. Plotseling ging het fout en vond er een confrontatie plaats tussen Biebers aanhang en de beveiliging van de club, vertelt een ooggetuige aan entertainmentzender E!
Naar verluidt was alles snel weer rustig. De zanger ging na het incident direct terug naar zijn hotel.
LB heb je weer lopen knokken?
inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 03:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
stel je voor je had mij tegen je poeh poeh
Je kan nog typen dus doen yoloquote:Op zondag 3 maart 2013 03:38 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om nog een biertje te nemen
Slaap lekkerquote:
Ja, had 'em best willen laten struikelenquote:Op zondag 3 maart 2013 03:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Stu Bieber was in je hometown he he he
Trusten Stu, kabouternerdje van mequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap lekkerNiet te laat opstaan #Tienertips
quote:Op zondag 3 maart 2013 03:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doeg, morgen heb ik muziektips voor je gr .
quote:Op zondag 3 maart 2013 03:44 schreef jordyqwerty het volgende:
zou best jb willen zijn, dan kan ik mijn levensmotto tot uiting brengen: hoerenbreezers neuken nooit meer werken
quote:
Ik vind ze niet lekkerquote:Op zondag 3 maart 2013 03:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
iedereen slapen?
mooi, bij deze kaap ik het topic en gaat het over radijsjes
SPOILER: Naakte radijsjes NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meid tochquote:Op zondag 3 maart 2013 08:33 schreef msacras het volgende:
Overigens heb ik 1 uur geslapen vannacht/vanochtend en nu katerchill enzo lol
elf uur geslapenquote:
ja had het blijkbaar nodigquote:Op zondag 3 maart 2013 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach moet ook wel eens kunnen
doei jerquote:Op zondag 3 maart 2013 10:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
lang hoar
maar ik ga weer, ik ben vanaf nu de hele dag weg
Iedereen behalve AJquote:Op zondag 3 maart 2013 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Bij mij telt het niet, ik ben net de zon, ik trek alles en iedereen aan
Mocht wel wat langerquote:
Ja echt welquote:
Uitgeweest?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mocht wel wat langernaja eigen schuld
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt wel
[..]
Uitgeweest?
Nee niet echt. Sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij bent buiten mijn bereik
grapje stiekem ben je hard tot me aangetrokken![]()
Het komt wel goed schatje *roos vicee*quote:Op zondag 3 maart 2013 12:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh oké, dankje dat je het nog even duidelijk op het forum zet.
Dronken Stu is leuk jaquote:
Ja wat, jij moet zo nodig over beginnen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh oké, dankje dat je het nog even duidelijk op het forum zet.
Ja je had ook subtiel kunnen zeggen dat ik dan wel de zon was maar jij aan de andere kant van het heelal stond.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja wat, jij moet zo nodig over beginnen.
Het komt wel goed schatje *roos vicee*quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja je had ook subtiel kunnen zeggen dat ik dan wel de zon was maar jij aan de andere kant van het heelal stond.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje *roos vicee*
Gvdquote:Op zondag 3 maart 2013 12:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja je had ook subtiel kunnen zeggen dat ik dan wel de zon was maar jij aan de andere kant van het heelal stond.
quote:
Jullie doen net alsof ik een grap maakquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen net alsof ik een grap maakhet had gewoon subtieler gemogen oke
Dan ben je lang bezig om al die miljarden stukjes te kussen, IN ZOVEEL STUKKEN LIGT MIJN HART NUquote:
Oké ff opnieuw:quote:Op zondag 3 maart 2013 12:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen net alsof ik een grap maakhet had gewoon subtieler gemogen oke
Nieuwe kopen?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ben je lang bezig om al die miljarden stukjes te kussen, IN ZOVEEL STUKKEN LIGT MIJN HART NU
Dat is beterquote:Op zondag 3 maart 2013 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ff opnieuw:
pizza fuckyou, je bent de zon niet.
Kus. (kijk hoe subtiel, kus en alles)
Nog een keer dan:quote:Op zondag 3 maart 2013 12:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is beter
Ja dan moet je er natuurlijk geen kus achteraan doen he, gemengde signalen alles.
Niet stieken stelen dan :$$$quote:
Oké, je bent een hoerquote:Op zondag 3 maart 2013 12:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog een keer dan:
pizza fuckyou je bent de zon niet.
Tfoe wolla zemmel
Dan delen we nietquote:
Ik ben harteloos als jij hem steeltquote:
Maar als je niet deelt dan is dat ook zo harteloos.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben harteloos als jij hem steelt
Ik wil wel delen als je hem maar niet steeltquote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als je niet deelt dan is dat ook zo harteloos.
Ja ga je weer voor fokkers, niet zo heel slim.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet, ff een ander fokker zoeken.
Oke, ik beloof dat ik niets steel, hoe gaan we delen, snijden we je hart doormidden?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel delen als je hem maar niet steelt
Je bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ga je weer voor fokkers, niet zo heel slim.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, ik beloof dat ik niets steel, hoe gaan we delen, snijden we je hart doormidden?
Oké vet, graag de helft van je hart in een pakketje opsturen, een stukje lever mag trouwens ook altijd.quote:
Je hebt toch foto's gezienquote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet wat is mis dus kan ik ook niet jaloers zijn
Nu ook mn lever?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké vet, graag de helft van je hart in een pakketje opsturen, een stukje lever mag trouwens ook altijd.
Mijne welquote:Op zondag 3 maart 2013 12:38 schreef Rockiejj het volgende:
Blergh.. Huiswerk maken op de zondag is niet mijn favoriete bezigheid..
Wel op mannen die in aanraking zijn gekomen met haarquote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's gezien van Kate Upton, ben ik nu jaloers op haar?
Ik zat aan Jack the Ripper te denken, ik heb dus niet je lever nodig, maar je nieren, sorry voor het ongemak.quote:
Nee, ik ken haar verder toch nietquote:Op zondag 3 maart 2013 12:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel op mannen die in aanraking zijn gekomen met haar
Koop het op internetquote:Op zondag 3 maart 2013 12:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zat aan Jack the Ripper te denken, ik heb dus niet je lever nodig, maar je nieren, sorry voor het ongemak.
Ben je toch ookquote:Op zondag 3 maart 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar verder toch nietals ik jaloers zou worden op elke man die met een mooie vrouw in aanraking is gekomen dan zou ik wel heel veel jaloers zijn
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
http://www.youtube.com/user/yoyomax12?feature=watch
kijk dit kanaal![]()
![]()
![]()
Amper onbeten, nu weer hongerquote:Op zondag 3 maart 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
http://www.youtube.com/user/yoyomax12?feature=watch
kijk dit kanaal![]()
![]()
![]()
Die zijn veel te klein voor jequote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk, ik wil gewoon die van jou
Kende je deze al? Ik had hem gisteren gevonden en alles ziet er zo vet uitquote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet Nerdy Nummies eens zoeken
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Kende je deze al? Ik had hem gisteren gevonden en alles ziet er zo vet uit
ik zal eens zoeken!
Wat heeft ze dan gedaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zo'n meisje van school whatsappt me opeens dat ze niet meer weet wat ze moet doen want ze had gister een feestje en ze heeft daar 'allemaal dingen gedaan' en nu durft ze niet meer naar school![]()
oh die zien er ook lekker uitquote:
Fijn hequote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Amper onbeten, nu weer honger
Ik dacht dus eerst dat ze echt iets had gedaan maar kennelijk heeft ze gewoon planten omgegooid en mensen geslagenquote:
Wil ik ook wel wetenquote:
Ja half ik heb wel cupcakes gemaakt met een hartje erinquote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die zien er ook lekker uit
wel eens wat van gemaakt?
Spacequote:
Was het gelukt?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja half ik heb wel cupcakes gemaakt met een hartje erin
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wil je graag dat ik jaloers ben?
quote:
quote:
Uit?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaa, hoezo?
Vanmiddag Oemoemenoe - Bassets
Muhhhhhh ik kan niet komen kijken danquote:
quote:
oehhhhquote:Op zondag 3 maart 2013 12:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
![]()
Ik krijg nou zijn bericht van een jongen dat dat meisje van ent met hem had gezoend op dat feestje en of ik haar nummer voor hem heb![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij snapt vrouwen dus ook niet?
Ik speel toch niet ;Pquote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Muhhhhhh ik kan niet komen kijken dan
Stomme visite
Ik heb gezegd dat hij een homo is die snel uit de kast moest komen en op moest flikkeren met mij berichtjes sturen op een zondag.quote:
Hoezo?quote:
Liefquote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat hij een homo is die snel uit de kast moest komen en op moest flikkeren met mij berichtjes sturen op een zondag.
ja ik heb net die van die nerdy nummies gekekenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Zag er leuk uit en smaakte lekker
Volgens mij had yoyomax dat ook gedaan
heb jij een kater?quote:
Hiquote:
Nee, heb geen huisdierenquote:
quote:
Prima. Ik ben niet dronken geweest hoorquote:
zeker weten?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima. Ik ben niet dronken geweest hoor
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Nou dan ga ik wel op de markt staan. Ik verkoop echt van alles dan. Ik stuur je weg met een nieuwe stofzuiger als je komt voor een oliebol
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef Stuart het volgende:
Wtf is dat nou voor een naam? Hey ragboer, eten
Ze trollen je?quote:
quote:
okequote:
Nee ze zijn volgens mij echt serieusquote:
Jij iets vrolijker vandaag Super?quote:
ja ik las hetquote:
Jawel op zichquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou je op je bek slaan als je me kabouter zou noemen
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:51 schreef Stuart het volgende:
Ik word in het verkeer wel snel boos eigenlijk. Ik stap gerust uit als iemand me irriteert
Een paar maanden geleden nog een of andere fucker (builder) die met een fokking klauwhamer op me afkwam. Jammer dat ik 'em niet op ze bek heb geslagen
Kijk, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Stuart zei gisteren love you tegen mij omg
Je was niet de eerstequote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Stuart zei gisteren love you tegen mij omg
Waarom doen jullie dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je lijkt net een wijf
Schat wat is er?
Niks
Oké
Je geeft niet om me
Wat is er dan?
Niks
oke lieve ajquote:
Eigenlijk ben ik een lesbische vrouw in de overgang okequote:Op zondag 3 maart 2013 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je lijkt net een wijf
Schat wat is er?
Niks
Oké
Je geeft niet om me
Wat is er dan?
Niks
Je bent je bed nog niet eens uit?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef supersof het volgende:
ik heb geen zin om te douchenik wil in bed blijven
![]()
Dan douche je niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef supersof het volgende:
![]()
Oké ik whatsapp niet meer met jequote:Op zondag 3 maart 2013 13:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een lesbische vrouw in de overgang oke![]()
Ik liep op hem af. Hij dacht waarschijnlijk dat ik bang zou zijn maar ik denk dan niet naquote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat deed je toen hij op je afkwam dan?
Dan doe je dat toch gewoonquote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef supersof het volgende:
![]()
Jawel ik heb pluto uitgelaten. en gegeten. en nu weer in bedquote:Op zondag 3 maart 2013 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent je bed nog niet eens uit?
jawel want er komen vanavond vrienden van mequote:
Luilakquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel ik heb pluto uitgelaten. en gegeten. en nu weer in bed![]()
Je bent een heldquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik liep op hem af. Hij dacht waarschijnlijk dat ik bang zou zijn maar ik denk dan niet na
Dan douche je vanmiddagquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel want er komen vanavond vrienden van me
Dan douche je later.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel want er komen vanavond vrienden van me
1. Naaktfoto'squote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus geen naaktfoto's waarin je je met pizzasaus insmeert?
OMG dat is wel heel erg luiquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel ik heb pluto uitgelaten. en gegeten. en nu weer in bed![]()
1. Autsjquote:Op zondag 3 maart 2013 13:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Naaktfoto's
2. Wtf is pizza saus
3. Nee
ja weet ik. mijn moeder kwam net binnen om me even een lui varken te noemenquote:
Nou ja, die gast stapte zijn auto weer in en reed weg. Het was gewoon een idioot. Hij slingerde over de weg, was aan het bellen en toen toeterde ik. Hij stopte dus ik ook en stapte uit. En ik dacht toen ik die hamer zag, wie denk je dat je bent gek. Ik had net zo goed me kop in mekaar geslagen kunnen hebben door hemquote:
heeee krabbiequote:
Wat een aso zegquote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, die gast stapte zijn auto weer in en reed weg. Het was gewoon een idioot. Hij slingerde over de weg, was aan het bellen en toen toeterde ik. Hij stopte dus ik ook en stapte uit. En ik dacht toen ik die hamer zag, wie denk je dat je bent gek. Ik had net zo goed me kop in mekaar geslagen kunnen hebben door hem
quote:
Bedreigenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hey ik praat met zo'n meisje en opeens wil ze geen naaktfoto's meer geven waarin ze bepaalde handelingen vericht, heeft iemand tips?
Wat moet je doen?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fml, ik snap mn linux opdrachten niet
En nog best een wat oudere vent ook. Ik denk 55 ofzoquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja weet ik. mijn moeder kwam net binnen om me even een lui varken te noemen![]()
gewoon naar haar huis met een mes, heb je daar ervaring mee, ik vind dit echt niet cool, ze doet alsof ze zelf iets te zeggen heeftquote:
naaktfoto's*quote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb een naaktfoto van pizza.
Bieden vanaf ¤5
Precies, gewoon eruit slaan die onzinquote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon naar haar huis met een mes, heb je daar ervaring mee, ik vind dit echt niet cool, ze doet alsof ze zelf iets te zeggen heeft
Subklacht: vrouwen emancipering
Eruit steken, bitches moeten lerenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Precies, gewoon eruit slaan die onzin
Je hebt er geen, succes.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pikante foto's van AJ, helemaal gratis stuur maar DM
Gestuurdquote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pikante foto's van AJ, helemaal gratis stuur maar DM
Pizzaquote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, wat zal koning Stu vandaag eens eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PizzaLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had vrijdagavond al pizza. En ik moet trouwens ook een idee voor morgenavond hebben
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
macaroniquote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, wat zal koning Stu vandaag eens eten
Ik had afgelopen donderdag spaghetti bolognese. Maar goed idee op zichquote:
maak zelf eens wat danquote:Op zondag 3 maart 2013 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had afgelopen donderdag spaghetti bolognese. Maar goed idee op zich
Vrijdag had ik pizza, zaterdag chinees en vandaag en morgen weet ik dus niet
Weet je wel hoeveel tijd dat kost? Nah, daar begin ik niet aanquote:
sukkelquote:Op zondag 3 maart 2013 13:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel tijd dat kost? Nah, daar begin ik niet aan
Ik wil best koken maar dan moet ik gezelschap hebben
Ik hou van gemak en ben net als jij luiquote:
Ik ben niet altijd lui hoor? Alleen als ik thuis ben en niks hoef te doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van gemak en ben net als jij lui
Subway broodje dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou van gemak en ben net als jij lui
Doe maar niet, ik vertrouwde je.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar.
Moet ik het hier posten om te bewijzen?
Grapje toch iksedeequote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik vertrouwde je.
Dat heb ik dus nog nooit gehadquote:
Ga het halen, nu!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gehad
Wat kook je zoal bijvoorbeeld? (Verkapt inspiratie opdoen vraag)quote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd lui hoor? Alleen als ik thuis ben en niks hoef te doen.
Koken doe ik wel
Dat is een goed idee. Een footlong chicken terijakkiequote:
Ja toch. Want ik heb een naaktfoto van jouquote:Op zondag 3 maart 2013 13:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jaja je was gewoon bloedserieus ik heb je wel door
Het ziet er niet uit als 12" maar hoe lang zijn ze danquote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
Subway 'foot-long' broodjes zijn helemaal geen foot long he
sssst dat mochten ze niet wetenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch. Want ik heb een naaktfoto van jou
11 inchesquote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als 12" maar hoe lang zijn ze dan
Ik hou van delenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sssst dat mochten ze niet wetenwaarom zeg je dat nou
Maar je kan ook een normaal broodje nemen, dan is het de helft ongeveerquote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als 12" maar hoe lang zijn ze dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |