Dat is beterquote:Op zondag 3 maart 2013 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké ff opnieuw:
pizza fuckyou, je bent de zon niet.
Kus. (kijk hoe subtiel, kus en alles)
Nog een keer dan:quote:Op zondag 3 maart 2013 12:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is beter
Ja dan moet je er natuurlijk geen kus achteraan doen he, gemengde signalen alles.
Niet stieken stelen dan :$$$quote:
Oké, je bent een hoerquote:Op zondag 3 maart 2013 12:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog een keer dan:
pizza fuckyou je bent de zon niet.
Tfoe wolla zemmel
Dan delen we nietquote:
Ik ben harteloos als jij hem steeltquote:
Maar als je niet deelt dan is dat ook zo harteloos.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben harteloos als jij hem steelt
Ik wil wel delen als je hem maar niet steeltquote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als je niet deelt dan is dat ook zo harteloos.
Ja ga je weer voor fokkers, niet zo heel slim.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan niet, ff een ander fokker zoeken.
Oke, ik beloof dat ik niets steel, hoe gaan we delen, snijden we je hart doormidden?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel delen als je hem maar niet steelt
Je bent gewoon jaloers.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ga je weer voor fokkers, niet zo heel slim.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, ik beloof dat ik niets steel, hoe gaan we delen, snijden we je hart doormidden?
Oké vet, graag de helft van je hart in een pakketje opsturen, een stukje lever mag trouwens ook altijd.quote:
Je hebt toch foto's gezienquote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet wat is mis dus kan ik ook niet jaloers zijn
Nu ook mn lever?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké vet, graag de helft van je hart in een pakketje opsturen, een stukje lever mag trouwens ook altijd.
Mijne welquote:Op zondag 3 maart 2013 12:38 schreef Rockiejj het volgende:
Blergh.. Huiswerk maken op de zondag is niet mijn favoriete bezigheid..
Wel op mannen die in aanraking zijn gekomen met haarquote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ook foto's gezien van Kate Upton, ben ik nu jaloers op haar?
Ik zat aan Jack the Ripper te denken, ik heb dus niet je lever nodig, maar je nieren, sorry voor het ongemak.quote:
Nee, ik ken haar verder toch nietquote:Op zondag 3 maart 2013 12:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel op mannen die in aanraking zijn gekomen met haar
Koop het op internetquote:Op zondag 3 maart 2013 12:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zat aan Jack the Ripper te denken, ik heb dus niet je lever nodig, maar je nieren, sorry voor het ongemak.
Ben je toch ookquote:Op zondag 3 maart 2013 12:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar verder toch nietals ik jaloers zou worden op elke man die met een mooie vrouw in aanraking is gekomen dan zou ik wel heel veel jaloers zijn
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
http://www.youtube.com/user/yoyomax12?feature=watch
kijk dit kanaal![]()
![]()
![]()
Amper onbeten, nu weer hongerquote:Op zondag 3 maart 2013 12:41 schreef supersof het volgende:
http://www.youtube.com/user/yoyomax12?feature=watch
kijk dit kanaal![]()
![]()
![]()
Die zijn veel te klein voor jequote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe nou niet zo moeilijk, ik wil gewoon die van jou
Kende je deze al? Ik had hem gisteren gevonden en alles ziet er zo vet uitquote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet Nerdy Nummies eens zoeken
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Kende je deze al? Ik had hem gisteren gevonden en alles ziet er zo vet uit
ik zal eens zoeken!
Wat heeft ze dan gedaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zo'n meisje van school whatsappt me opeens dat ze niet meer weet wat ze moet doen want ze had gister een feestje en ze heeft daar 'allemaal dingen gedaan' en nu durft ze niet meer naar school![]()
oh die zien er ook lekker uitquote:
Fijn hequote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Amper onbeten, nu weer honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |