hoinquote:
Ja sweet dreamsquote:
6-7 jaar of zoquote:
kbbyquote:
what do you mean?quote:
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Voulez vous coucher avec moi (ce soir)
nahquote:Op zondag 3 maart 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
merde, je ne pas une hommo #VloeiendFransquote:Op zondag 3 maart 2013 03:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Inceptionquote:
ja maar was voor 2 jaar daar. Het is best een bekende school. Ik vond het alleen niet zo fijnquote:
Kostschool lijkt me ook niet zo leuk op zo'n jonge leeftijdquote:Op zondag 3 maart 2013 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja maar was voor 2 jaar daar. Het is best een bekende school. Ik vond het alleen niet zo fijn
quote:
Wanneer wel?quote:Op zondag 3 maart 2013 03:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kostschool lijkt me ook niet zo leuk op zo'n jonge leeftijd
klopt inderdaad later is t wel te doenquote:Op zondag 3 maart 2013 03:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kostschool lijkt me ook niet zo leuk op zo'n jonge leeftijd
Ach als je 13+ bent en alles en iedereen kut vind is het misschien wel leukquote:
Doe ik ookquote:Op zondag 3 maart 2013 03:27 schreef jordyqwerty het volgende:
is het erg dat ik mensen beoordeel op basis van muzieksmaak
Wat is mijn muzieksmaak danquote:Op zondag 3 maart 2013 03:27 schreef jordyqwerty het volgende:
is het erg dat ik mensen beoordeel op basis van muzieksmaak
Dat denk ik ookquote:Op zondag 3 maart 2013 03:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij hebben mensen hier een ander beeld dan wij Stu
quote:
Ik zie er de voordelen gewoon niet van.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:28 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij hebben mensen hier een ander beeld dan wij Stu
Dan heb je weinig van het vorige topic meegekregen vrees ikquote:
Je leert zelfstandig te zijn op een vroege leeftijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie er de voordelen gewoon niet van.
Die kan ik wel benoemen maar dat kost me nu teveel tijd. Doe ik wel een keer overdag als het ooit weer ter sprake komtquote:Op zondag 3 maart 2013 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie er de voordelen gewoon niet van.
Dat leer je met de juiste opvoeding en de juiste scholen ook. Jenaplan bijvoorbeeld. Alleen dan op een heel wat mildere manier.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je leert zelfstandig te zijn op een vroege leeftijd.
Grapje Stu, je muzieksmaak kan ermee doorquote:Op zondag 3 maart 2013 03:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je weinig van het vorige topic meegekregen vrees ik
verkapte 'ben ik nu te dronken voor' postquote:Op zondag 3 maart 2013 03:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kan ik wel benoemen maar dat kost me nu teveel tijd. Doe ik wel een keer overdag als het ooit weer ter sprake komt
Foo Fighters, Nirvana, Diplo, Major Lazor, Alt-J, Kings of Leon, Phoenix, The xx, Bombay Bicycle Club, Two Door Cinema Club, Miike Snow, Bloc Party, Kanye West, Jay-Z, RJD2, Fatboy Slim, Bonobo, Le Le, Janski Beats etcquote:Op zondag 3 maart 2013 03:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb je nog geen muziek zien spammen
In London moet je vaak veel en lang reizen voor een day school. Vanaf hier naar St Paul's bijvoorbeeld is zomaar 1,5 uur enkele reis (metro, bus en lopen). Dan ben je als kind 3 uur per dag onderweg.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat leer je met de juiste opvoeding en de juiste scholen ook. Jenaplan bijvoorbeeld. Alleen dan op een heel wat mildere manier.
I knowquote:Op zondag 3 maart 2013 03:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stu, je muzieksmaak is fucking awesome![]()
![]()
Je leert er veel meer hoor. Discipline etc blabla geen zin om erover te pratenquote:Op zondag 3 maart 2013 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat leer je met de juiste opvoeding en de juiste scholen ook. Jenaplan bijvoorbeeld. Alleen dan op een heel wat mildere manier.
Ultieme hipsterquote:Op zondag 3 maart 2013 03:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Foo Fighters, Nirvana, Diplo, Major Lazor, Alt-J, Kings of Leon, Phoenix, The xx, Bombay Bicycle Club, Two Door Cinema Club, Miike Snow, Bloc Party, Kanye West, Jay-Z, RJD2, Fatboy Slim, Bonobo, Le Le, Janski Beats etc
Ja ik snap het ook welquote:Op zondag 3 maart 2013 03:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je leert er veel meer hoor. Discipline etc blabla geen zin om erover te praten
Is dit goed?quote:
Je hebt denk ik een wat ouderswets/streng beeld van de moderne boarding schoolsquote:Op zondag 3 maart 2013 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso de meeste in Nederland.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook welMaar denk dat ik andere beelden bij een kostschool heb dan jij. Wat logisch is want jij hebt er gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |